سه قفل دیجیتال مناسب جهت استفاده در مشاغل

استفاده کردن از قفل های دیجیتال در کسب و کارهای تجاری و یا اداری مزیت های بالایی دارد. در فضاهای مهم مانند مکان های تجاری و اداری بهتر است که از قفل های معمولی استفاده نشود و تا جایی که ممکن است امنیت این فضاها را بالاتر ببرید. در صورتی که شما هم نیاز به نصب انواع قفل دیجیتال برای محل کار خود دارید می توانید تماس حاصل نموده و کارشناسان تهران کلید را در محل خود داشته باشید.


استفاده از قفل های دیجیتال در شرکت ها به دلیل وارد شدن بدون کلید، کنترل کردن از راه دور و … استفاده می شود. با کمک این فناوری صاحبان شرکت ها و یا مکان های تجاری و یا انواع کسب و کار نگرانی در مورد کپی کردن افراد از کلیدها، گم شدن کلیدها و یا سرقت نخواهند داشت. قفل های دیجیتال به دلایل مزیت هایی که دارد می تواند مشکلاتی را که درب های مکانیکی دارند را دور کند. در ادامه مقاله با قفل های دیجیتال و انواع آن برای استفاده از کارهای تجاری و اداری آشنا می شویم. پس با ما همراه باشید.

💠انواع قفل دیجیتال برای استفاده در کارهای تجاری و اداری

۱) قفل دیجیتال با صفحه کلید رمزی

قفل دیجیتال با صفحه کلید رمزی یک انتخاب حرفه ای برای شغل هایی اداری می باشد. این قفل ها افراد می توانند با لمس صفحه کلید لمسی و صفحه کلید با دکمه های فشاری با قرار دادن یک رمز عبور برای خود، وارد اتاق یا محیط شوند. با داشتن این قفل مدیران ادارات خواهند توانست رفت و آمد کارمندان خود را کنترل کرده و تنظیمات امنیتی که موردنظر خود است را با توجه به شغل خود انجام دهند.این امکان هم به آن ها داده می شود که ورود افراد را به محیط مخصوص خود محدود کنند یا در بخش هایی از ساختمان که ورود عام کارمندان ممنوع است، امنیت را بالا ببرند.

۲) قفل دیجیتال نوع کارتی

قفل های دیجیتال کارتی نسبت به قفل های دیگر دیجیتال دارای سابقه طولانی تر می باشند. در این نوع قفل ها جهت ورود از یک کارت مغناطیسی استفاده می گردد که باید به پنل نزدیک شود تا درب را باز کند. این نوع قفل های کارت دار در مکان هایی مانند هتل ها بسیار پرکاربرد می باشند. این قفل ها نیاز به باتری و برق داشته و در خیلی از ادارات و یا مکان های تجاری پرکاربرد می باشد.

۳) قفل الکترونیک نوع بیومتریک

قفل های بیومتریک در شغل های مختلف که نیاز است ورود و خروج افراد با اثر انگشت و یا کف دست کنترل شود مورد مهمی می باشد. در بعضی از مدل ها که پیشرفته تر می باشند افراد می توانند با تشخیص دادن چهره و یا صدای خودشان وارد و خارج شوند. این سیستم ها به دلیل پیشرفته بودن می تواند امنیت بالایی را به مکان های تجاری اداری بدهند. کارکرد این قفل ها بسیار ساده است ولی عملکرد آن ها بسیار دقیق می باشد.

💠مزیت قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتالی که جهت شغل های مختلف استفاده می شوند دارای مزیت های زیادی می باشند که به شرح زیر است.

  • داشتن ظاهری زیبا و خاص
  • داشتن کاربرد و استفاده آسان
  • دارای کارت های لمسی سبک و کم حجم
  • داشتن مقاومت بالا نسبت به بقیه قفل ها
  • نیاز نداشتن به کلید و ورود تنها با کد یا رمز عبور

💠بهترین قفل دیجیتال مناسب برای مشاغل

انتخاب نمودن قفل دیجیتال مناسب برای مشاغل یک انتخاب سخت حساب می شود. زیرا با پیشرفته شده هر روزه تکنولوژی در زمینه قفل های دیجیتال، انتخاب های موجود در برابر خریداران زیادتر شده و تصمیم گیری دیگر امری ساده نمی باشد و کاری دشواری است. جهت خریدن یک مدل مناسب که دارای کارایی بیش تری هم داشته باشد باید قبل از خرید مواردی مانند مدل، اندازه و نوع شغلی که به این قفل ها احتیاج دارید را بررسی نمایید. در ادامه به سایر موارد خواهیم پرداخت.

💠ساختار درب مناسب برای قفل دیجیتال مشاغل

برای نصب نوع قفل مناسب باید نوع ساختار درب هم بررسی شود. این مورد که درب ها از چه نوعی می باشد و چه نوع ساختاری دارند؟ و نیازمند چه نوع قفلی می باشند؟ زمانی که بتوانید مشخص کنید که وضعیت درب شما و نیازی که برای انتخاب قفل دارید چه مدلی می باشد می توانید برای شغل خود قفل مناسبی را انتخاب نمایید. به طور مثال در صورتی که کیفیت درب پایین باشد باید از قفل هایی استفاده نمایید که دیجیتال باشد و امنیت را تامین کند. قفل های مکانیکی امنیت کمتری را دارند.

💠نوع فعالیت مشاغل در انتخاب قفل دیجیتال

برای این که در مشاغل انتخاب مناسبی برای قفل داشته باشید باید بدانید که نوع کاربری ساختمان موردنظرتان چیست و در چه سطحی نیاز به امنیت دارد؟ ساعت کاری و رفت و آمد افراد هم مهم است. با جمع بندی این موضوع و این که نیاز به چه قفلی برای کارمندان و یا فضای اداری می باشد می توانید نوع قفل را با توجه به فعالیت آن ها انتخاب نمایید.

💠اندازه مناسب قفل دیجیتال برای مشاغل

اگر بتوانید به این موضوع دقت کنید که چه تعداد کارمند در شرکت مشغول هستند و چه تعدادی از درب های نیاز به قفل دیجیتال دارند و نوع دسترسی کارمندان و یا افراد را مشخص کنید می توانید اندازه مناسب این قفل را مشخص نمایید.

💠نتیجه گیری جهت انتخاب قفل دیجیتال مناسب برای مشاغل

بعد از این که توضیحات لازم را در مورد قفل دیجیتال مناسب مشاغل توضیح دادیم باید بدانید که برای هر شغلی نیاز به قفل مخصوصی می باشد. به طور مثال برای مکان هایی که ترافیک بالاتری دارند می تواند از قفل های کارتی استفاده نمود تا سرعت رفت و امد بیش تر باشد و در ساختمان هایی که کارمند یا کاربری کم تری دارد باید از قفل های بیومتریک استفاده کرد.

سه قفل دیجیتال مناسب جهت استفاده در مشاغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *