فروش اینترنتی قفل پارکینگ خودرو

کمبود جای پارک خودرو یک معظل بزرگ برای تمام رانندگان است. با این وجود که در خیابان ها باید به دنبال جای پارک بگردید و شاهد جنگ و عصبانیت اکثر رانندگان به خاطر جای پارک خودرو هستید در آپارتمان های امروزی هم این مشکل وجود دارد. اپارتمان های چند طبقه و هر طبقه چندین واحد حاکی از تعداد زیاد خودرو داخل پارکینگ آپارتمان می دهد. خیلی از ساکنین آپارتمان ها بر سر جای پارک خودرو دعوا می کنند از این رو بهتر است اقدام به خرید قفل پارکینگ خودرو کنید تا به راحتی جای پارک ماشین شما مشخص باشد.

خرید قفل پارکینگ خودرو می تواند شما را از دست دعوا با همسایگان نجات دهد برای خرید قفل پارکینگ کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲ کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید.

قیمت قفل پارکینگ خودرو

انواع قفل پارکینگ در بازار موجود است که به طور کلی دو نوع محصول زیر پر فروش ترین آنها می باشد.

  1. قفل پارکینگ با امکان قفل آویز
  2. قابلیت قفل کردن قفل پارکینگ با ریموت

نحوه نصب قفل پارکینگ خودرو مجهز به قفل آویز

این نوع قفل پارکینگ به صورت روپلاک و پیچ مهره مطابق تصویر زیر در جایگاه پارک ماشین شما قرار می گیرد. شما می توانید با نصب این نوع قفل پارکینگ آنرا عمود کنید و یک قفل آویز به آن بزنید تا هنگام خارج شدن شما از آپارتمان کسی جای پارک شما را نگیرد.

ارتفاع قفل پارکینگ نزدیک به پنجاه سانتی متر است و از این رو هیچ خودرویی نمی تواند جای پارک شما را بگیرد.

نحوه نصب قفل پارکینگ خودرو مجهز به قفل آویز

قفل پارکینگ خودرو ریموت دار

این نوع قفل پارکینگ دقیقا به مانند کرکره برقی عمل می کند. یعنی با پیچ مهره کردن کف قفل به راحتی میله آن به صورت زیر با ریموت کنترل به بالا یا پایین می رود. این نوع قفل پارکینگ به شما کمک می کند که بدون نیاز به قفل آویز با ریموت کنترل آنرا بالا و پایین کنید. کار کردن قفل پارکینگ ریموت دار توسط برق و تامین برق قفل با باتری داخل آن صورت می گیرد.

فروش اینترنتی قفل پارکینگ خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *