قفل درب اتاق مدیریت

قفل ریموت دار اتاق مدیر یا قفل ریموت کنترلی منشی از انواع قفل برقی می باشد که برای نصب روی انواع درب های چوبی، فلزی و ضد سرقت قابل استفاده است. همچنین این قفل های ریموت کنترلی، قابل نصب روی انواع درب چوبی با لولای چپ، لولای راست، داخل بازشو، بیرون بازشو، پی وی سی، ام دی اف، روکش چرم آکوستیک صدا، دو لنگه، تک لنگه و … هستند.

قفل برقی ریموت دار

این قفل ها برای امنیت و راحتی بیشتر مدیر یا منشی نصب می شود و درب توسط ریموت باز می گردد. نصب این قفل های برقی ریموت دار روی درب های ضد سرقت بسیار آسان است زیرا دستگیره درب های ضد سرقت ورودی واحد از سمت بیرون ثابت بوده (مثل درب ورودی مطب ها) و نصب این قفل نیاز به کار خاصی ندارد. اما برای نصب این قفل ها روی درب های داخلی ساختمان مانند انواع درب چوبی، درب اداری با روکش چرم ، درب های لابی آپارتمان ها، درب مغازه صرافی، طلافروشی و … باید ابتدا دستگیره متحرک خارجی درب را با دستگیره ثابت تعویض نماییم تا باز کردن درب از سمت خارج از طریق دستگیره امکانپذیر نباشد.

با نصب قفل برقی ریموت دار، باز کردن درب از بیرون تنها از طریق ریموت کنترل و یا کلید امکانپذیر می باشد.

قفل ریموت کنترلی

 

قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر- منشی

انواع مدل قفل ریموت دار

  • قفل ریموت دار کنترلی یا Strike

قفل ریموت دار کنترلی همان مدلی است که در درب های چوبی در شرکت ها استفاده زیادی می شود. این درب ها با کنترل باز و بسته می شوند.

  • قفل ریموت دار کنترلی مغناطیسی یا Magnetic

قفل های ریموت دار کنترلی مغناطیسی دارای نیروی بالایی می باشند و درب به سختی باز و بسته می گردد. قفل های مغناطیسی روی درب های آهنی، چوبی و یا اتاق های سرور با امنیت بالا نصب خواهند شد که ورود افراد به سختی انجام گردد.

  • قفل ریموت دار شفتی یا Bolt lock

قفل ریموت دار کنترلی شفتی یا بولت لاک هم برای تامین ایمنی بالا می باشد. این قفل ها دارای میله متحرک بوده که این میله وارد چهارچوب درب فرو می رود و در جای خودش ثابت می گردد.

نحوه کار قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر- منشی

  • مکانیزم این قفل ریموت کنترلی، یک زبانه خلاص کن دارد که در صورت قطع برق می توان به وسیله آن درب را به حالت خلاص در آورده تا ورود و خروج از آن امکانپذیر باشد.
  • برای کنترل این قفل برقی به جز ریموت کنترل می توان از تجهیزات دیگری چون کنترل دسترسی و اکسس کنترل از جمله کارتخوان، صفحه کلید رمز، سنسور تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، تجهیزات خانه هوشمند و BMS نیز استفاده کرد.
  • هنگام نصب قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی، یک برد و ترانس و دو عدد ریموت نیز همراه آن نصب می شود که به وسیله برق ۱۲ ولتی متصل به برد، پس از فشردن ریموت درب را باز می کند. اگر با فشردن دکمه ریموت درب باز نشد باید ضامن قفل را عقب و جلو کرد تا زبانه درب روی آن قرار گرفته و سپس درب از شود.
  • از مزایای این قفل ها میتوان به کیفیت بالای ساخت و جنس پلیت استیل و همچنین قیمت مناسبشان اشاره کرد. همچنین این قفل ها در صورت وارد نشدن شخص به شکل اتوماتیک قفل می شوند. برای نصب این قفل ها روی درب نیازی به دریل و فرزکاری درب نمی باشد. این درب ها از داخل علاوه بر ریموت از طریق دستگیره و کلید نیز باز و بسته می شوند.
  • برای خرید قفل ریموت کنترلی و نصب قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی بر روی انواع درب ها تنها کافی است با تهران کلید تماس بگیرد تا در اسرع وقت نیروهای متخصص و باتجربه ما به محل مورد نظر شما اعزام گردند.

قیمت انواع قفل ریموت دار

همانطور که می دانید قیمت قفل های ریموت دار با توجه به کشور سازنده، جنس، مدل و … متغیر می باشد. حدود قیمت این قفل های ریموت دار از حدود یک میلیون تومان شروع شده و به قیمتی در حدود چهار میلیون تومان خواهد رسید. شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته یک مدل را انتخاب نمایید.

می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

ریموتی کردن درب اتاق مدیریت

نتیجه گیری :

قفل ریموت کنترلی منشی یا همان قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی از انواع قفل برقی می باشد که برای نصب روی انواع درب های چوبی، فلزی و ضد سرقت قابل استفاده است.برای نصب این قفل ریموت اتاق مدیر، نیازی به تعویض سیستم قفل نیست و فقط باید سوراخ موجود در چهارچوب درب را بزرگتر کرده و سپس آن را نصب کرد.

قفل برقی ریموت دار اتاق مدیریت و منشی از نمونه قفل هایی است که در حال حاضر در بیش تر شرکت ها استفاده می شود. اگر شما هم جزو افراد خواهان این قفل برقی کنترل دار می باشید می توانید جهت نصب و پس از خرید برای رفع مشکلات و یا تعمیرات آن از یک متخصص کمک دریافت کنید. از این رو شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعا به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی
کلیدواژه‌ها:

5 دیدگاه در “قفل برقی ریموت دار اتاق مدیر و منشی

  • اردیبهشت 23, 1398 at 9:57 ق.ظ
    Permalink

    سلام اگر برق قطع باشد وازبیرون بخوایی با کلید درراباز کنی میشه

    پاسخ
    • تیر 26, 1398 at 11:26 ق.ظ
      Permalink

      قفل برقی رله قطع کن دارد

      پاسخ
    • دی 12, 1399 at 4:51 ب.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ
    • دی 12, 1399 at 4:51 ب.ظ
      Permalink

      سلام می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *