قفل درهای شیشه سکوریت

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️درب های شیشه ای یکی از محبوب ترین انواع درب هستند که در سال های اخیر کاربرد زیادی برای نصب در محیط‌های داخلی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری پیدا کرده اند.

⬅️قفل درهای شیشه سکوریت به کار رفته در ساخت این درب ها باید به گونه ای باشد که امنیت لازم برای مجتمع و اماکن تجاری و مسکونی را فراهم سازد. دستگیره درب های شیشه ای معمولا در بخش میانی آن ها قرار داده می شود. قفل این درها نیز در بخش پایین، میانی یا بالا نصب می شود.

⬅️درب های شیشه ای غالبا از جنس سکوریت می باشند و قفل آن ها در مراحل ساخت روی درب نصب می شود زیرا پس از اتمام ساخت درب های شیشه سکوریت دیگر نمی توان روی آن ها سوراخی ایجاد کرد.

⬅️هر گونه تلاش برای ایجاد تغییرات یا سوراخ روی درهای سکوریتی ساخته شده، می تواند منجر به آسیب شیشه شود. تمامی تغییرات لازم برای نصب قفل بر روی شیشه سکوریت پیش از نصب درب و در کارخانه سازنده صورت می گیرد.

⬅️پس از سوراخ کاری و تغییرات لازم، درب شیشه ای سکوریت به محل نصب منتقل شده و توسط فرد متخصص در ورودی مورد نظر نصب می شود. پس از نصب درب، قفل در مکان مشخص شده روی شیشه  تعبیه می شود. در قسمت پایین درب شیاری در داخل زمین حفر کرده و زبانه قفل را در آن قرار می دهند تا درب شیشه ای سکوریت قفل شود.

قفل برقی شیشه سکوریت مگنت

👈این قفل های برقی مگنتی دارای براکت های مخصوص هستند که برای نصب بر روی درب شیشه ای بر روی آن ها تعبیه شده است. وجود این براکت ها بر روی قفل برقی مگنتی موجب شده است که دیگر نیازی به  استفاده از براکت جداگانه بر روی درب های شیشه ای سکوریتی نباشد.

👈قفل برقی شیشه سکوریت مگنت از جدیدترین انواع قفل های برقی مگنتی یا شفتی هستند که برای نصب روی انواع درب شیشه ای سکوریتی مناسب هستند. این قفل های برقی شامل قسمت اصلی قفل و صفحه مقابل بوده که هر قسمت دارای براکت U سرخود است.

👈بخش اصلی قفل بر روی قسمت ثابت درب شیشه ای و بخش دوم روی قسمت متحرک درب شیشه ای نصب می شود. قفل های برقی شیشه ای سکوریت بسیار ایمن بوده و آستانه فشار بسیار زیادی (۵۰۰ کیلوگرم) دارند.

خصوصیات قفل برقی مگنتی درب شیشه ای

  • ◀️قابل نصب بر روی انواع درب شیشه ای تک لنگه و دو لنگه، درب کتبه شیشه ای، درب شیشه سکوریت و میرال
  • ◀️مجهز به جامپر جهت تنظیم زمان تاخیر قفل
  • ◀️امکان برقی و ریموت دار کردن آن
  • ◀️مجهز به سنسور وضعیت قفل
  • ◀️مجهز به سنسور وضعیت درب
  • ◀️قابلیت اتصال به سیستم های مختلف کنترل تردد بدون نیاز به نصب براکت
  • ◀️مجهز به براکت U بر روی قفل درب
قفل درهای شیشه سکوریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *