قفل دیجیتال لمسی

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️چندی است که قفل های هوشمند دیجیتال در عرصه صنعت کلید سازی جایگزین قفل های مکانیکی شده اند. این قفل ها دارای امنیت بالا تری نسبت به قفل های معمولی و مکانیکی هستند. از آن جا که درب های ورودی راه اصلی ورودی به اماکن هستند بنابراین بر قراری امنیت در آن ها می تواند امنیت کل مکان را در پی داشته باشد.

⬅️ یک راه برقراری این امنیت استفاده از درب های ضد سرقت است اما باید بدانید که این درب ها هم به تنهایی نمی توانند امنیت منازل و اماکن شما را برقرار کنند بلکه در این گونه درب ها هم عنصر مهمی که می تواند میزان امنیت را افزایش دهد قفل های به کار برده شده در درب می باشند.

👈قفل های دیجیتالی دارای انواع مختلفی هستند که میزان امنیت متفاوتی هم بر قرار می کنند و نوع عملکرد آن ها هم با هم متفاوت است. به عنوان مثال یک نوع قفل هوشمند قفل کارتی است که قفل درب توسط کارت مخصوص ارائه شده باز می شود و این کارت های شناسایی به منزل کلید های قفل محسوب می شوند.

👈👈ما یک نوع قفل هوشمند جدید که توسط یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده قفل های هوشمند طراحی و تولید شده است، قفل دیجیتال لمسی می باشد که دارای سنسور اثر انگشت و حسگر می باشد. این قفل دیجیتال در واقع یک قفل هوشمند بدون کلید تلقی می شود که علاوه بر داشتن امنیت بالا به راحتی کاربران هم کمک می کند. توسط این قفل هوشمند دیگر نیازی به همراه داشتن کلید ندارید و از این طریق مشکلاتی را هم چون فراموش کردن کلید و یا گم کردن کلید را برای افراد بر طرف می سازد.

👈👈👈هم چنین این گونه قفل های هوشمند تنها برای باز شدن نیاز به لمس اثر انگشت مربوطه را دارند و از این طریق باز کردن درب به صورت مجاز بسیار با سهولت بیشتری نسبت به دیگر قفل ها انجام می گیرد. جالب است که بدانید این قفل دیجیتالی برای مواقع ضروری که قفل دچار اشکال یا ارور شود دارای یک کلید معمولی است که می تواند قفل درب را باز کند تا مشکلی از این بایت برای افراد به وجود نیاید. علاوه بر این ها این قفل دیجیتالی دارای یک اپلیکیشن مخصوص است که می توان آن را نصب کرد و از امکانات آن استفاده کرد و در صورت نیاز قفل درب را توسط آن باز کنید. 

⬅️در این قفل دیجیتال لمسی یک حلقه ی LED استفاده شده است که دارای ۴ نور مختلف است و توسط این نور ها وضعیت قفل را بیان می کند. نور سبز LED نشان دهنده باز بودن قفل است و نور زرد آن نشان دهنده ی قفل بودن می باشد و هم چنین نور قرمز نشان دهنده عدم مجوز ورود است و نور آبی بیان گر حالت پردازش قفل است.

⬅️به این ترتیب در هر لحظه می توانید به راحتی از وضعیت قفل نصب شده با خبر شوید. در این قفل دیجیتالی یک فیبر های نوری به کار برده شده است که به راحتی و با سرعت بالایی بتوانند خطوط دست را شناسایی کنند و در صورت مجاز بودن قفل را باز کنند و در غیر این صورت قفل درب باز نمی شود و رنگ چراغ LED به رنگ قرمز در می آید.

⬅️یکی دیگر از نکات مثبت قفل دیجیتالی لمسی دارا بودن قابلیت اسمارت فون می باشد. توسط این قابلیت شما می توانید به راحتی قفل درب را باز کنید اما در این حالت باید پشت درب یک رابط بلوتوث نصب شود. یکی از افراد مجاز به باز کردن قفل می تواند وارد اپلیکیشن مربوط به قفل شود و دیگر افراد مجاز به استفاده را از این طریق معرفی کند تا امکان باز شدن کردن قفل برای آن ها توسط تلفن همراه امکان پذیر شود.

قفل دیجیتال لمسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *