لولای درب ضد سرقت

لولای درب ضد سرقت

امروزه با وجود درب های ضدسرقت شاهد این هستیم که سارقان به سختی می توانند به منزل کسی ورود پیدا کنند و اقدام به سرقت کنند. سارقان حرفه ای با تمرکز بالایی که دارند همیشه سعی در یافتن راه های ممکن برای باز کردن در ها می باشند یکی از آموزش های کلیدسازی که برای شما شرح می دهیم توجه به نوع درب ضد سرقت می باشد.

درب های ضد سرقت با توجه به لایه های فلزی که در روکش دو طرف درب دارند سنگین می باشند به همین دلیل برای نصب کردن درب ها نصب دو لولای درب کافی نیست بلکه باید چندین لولا برای نصب درب ضد سرقت به کار برده شود. اما درب ضد سرقت به صورتی ساخته می شود که از سمت داخل لولای درب مشخص نیست و تنها از داخل منزل لولای درب مشخص است .

لولای درب ضد سرقت
لولای درب ضد سرقت

مهندسین امنیتی معتقدند که تنها دربی محکم و ضد سرقت می باشد که نه تنها از خارج بلکه از داخل لولای آن مشخص نباشید زیرا به هر دلیلی ممکن است که سارقان اقدام به باز کردن درب منزل شما کنند. به همین دلیلی که گفته شد درب ضد سرقت چین در جهان حرفهای زیادی برای گفتن دارد زیرا طراحی این نوع درب طوری انجام شده است که از هر دو طرف امکان دیدن لولای در برای سارقان وجود ندارد.

شما تمامی مقالات معتبر در مورد سیستم های امنیتی چون درب ضد سرقت، مغزی قفل و انواع کلید را می توانید در سایت تهران کلید مشاهده کنید. و افراد ما جز خبره ترین کلیدسازها در مناطق مختلف چون جهان می باشند. با توجه به تخصصی که برای باز کردن قفل ها و درب منزل و ماشین ها نیز است کلیدسازی های مختلفی چون کلیدسازی تهران، کلیدسازی قیصریه، کلیدسازی شرق تهران، کلید سازی غرب، کلیدسازی تجریش، کلیدسازی شبانه روزی پاسداران، کلیدسازی ستارخان و… جز مراکز معتبر کلیدسازی می باشد.

لولای درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *