مزایای استفاده از قفل پدال و قفل فرمان برای خودرو شما

قفل پدال بهتر است یا قفل فرمان؟ سوالی که همه ما هنگام خرید آن از فروشنده می پرسیم و هر کدام دلایل و جواب های متفاوتی به ما می دهند. از این جهت بر آن شدیم در این مقاله مزایای استفاده از قفل پدال و قفل فرمان برای خودرو شما توضیح دهیم و حتی نحوه بستن قفل پدل را در این مقاله شرح دهیم.

⚪️تاخیر در سرقت ماشین با بستن قفل فرمان و پدال

همه ما به دنبال خرید بهترین وسیله امنیتی هستیم که به نوعی مانع از سرقت خودرو خود شویم. باید به شما بگوییم که حتی خرید قفل فرمان و قفل پدال و بستن آن روی ماشین هم باعث نمی شود که سارق نتواند ماشین شما را بدزدد، تنها فایده بستن قفل فرمان و پدال تاخیر در سرقت ماشین است که همین امر ممکن است باعث شود شما سریعا به ماشین خود برسید و حتی ترس رسیدن صاحب ماشین باعث شود سارق به سرقت وسایل جزیی اکتفا کند.

⚪️مزیت قفل پدال نسبت به قفل فرمان

قفل فرمان روی فرمان ماشین بسته می شود و تا زمانی که باز نشود کسی نمی تواند فرمان ماشین را بچرخاند. اما جالب است که بدانید می گویند قفل فرمان کاملا قابلیت باز شدن دارد و تنها کافیست غربیلک فرمان را در بیاورید و یک غربیلک دیگر جایگزین آن کنید.

به این دلیل که پدال ماشین در کف ماشین قرار دارد گفته می شود که مزیت قفل پدال نسبت به قفل فرمان این است که تا باز شدن قفل پدال سارق سرش پایین است و بیرون را نمی تواند ببیند و همین باعث می شود با دیدن قفل پدال بیخیال سرقت ماشین شود.

⚪️نحوه بستن قفل پدال

انواع قفل پدال در بازار وجود دارد اما یکی از بهترین قفل پدال ها آنها یی هستند که دو ویژگی دارند و هم می توانید پدال ماشین را با آن ببندید و هم فرمان ماشین ، یعنی یک سر به پدال قفل است و سر دیگر به فرمان ماشین قفل می شود. روش بستن قفل پدال به این صورت است که دسته قفل را به سمت بیرون کشیده و روی دو پدال ترمز و گاز آن را می بندید.

⚪️ قیمت قفل پدال و قفل فرمان

قیمت انواع قفل پدال و قفل فرمان با توجه به جنس و نو ع آن ها و همچنین کارایی آن ها در بازار متفاوت می باشد.

شما برای خرید بهترین قفل فرمان و قفل پدال می توانید با شماره داخل سایت تماس بگیرید تا کلید ساز ما بهترین محصول را برای شما ارسال کنند. در صورتی که کلید قفل های پدال یا قفل فرمان خود را گم کردید حتماً با تهران کلید تماس گرفته که در اسرع وقت با موتور در تهران مشکل شما را رفع نمایند.

مزایای استفاده از قفل پدال و قفل فرمان برای خودرو شما

1 دیدگاه در “مزایای استفاده از قفل پدال و قفل فرمان برای خودرو شما

  • دی 8, 1400 at 2:24 ق.ظ
    Permalink

    سلام
    چرا قفل پدال که هر سه پدال گاز و ترمز و کلاچ رو با هم قفل می کنه، در هیچ جای ایران پیدا نمی‌شه. / ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *