مزایای قفل دیجیتال

شما ” ساکنین تهرانی محترم “می توانید در صورت نصب قفل دیجیتال یا تعمیر آن، با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با☎️ شماره تلفن   ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس)تماس گرفته و تمام قطعات مغزی قفل معتبر را از تهران کلید خریداری کنید و از کمک کارشناسان تهران کلید در رفع مشکل استفاده نمایید.

🔵شما دیگر نیازی به کلید نخواهید داشت.

از مزایای مهم قفل های دیجیتالی عدم نیاز به کلید است و تنها با به خاطر سپردن کد رمز درب، می توانید وارد شوید. این موضوع برای پیش گیری از سرقت نیز بسیار تاثیر گذار است.

برای باز کردن درب، علاوه بر وارد کردن کد رمز می توان از طریق امکانات دیگری چون اثـر انگشت خود، کـارت و کلید مغنـاطیسی قفل دیجیتال را باز کنید.

🔵 هیچگاه پشت درب نخواهید ماند.

اگر درب خانه خود را به قفل دیجیتال مجهز کنید دیگر هیچگاه پشت درب نخواهید ماند و تنها با حفظ بودن یک کد به راحتی وارد می شوید. از طرفی دیگر لازم نیست نگران جاگذاشتن کلید در مکان های دیگر و امکان سو استفاده از آن باشید. اثر انگشت نیز یکی از بهترین روش های باز کردن قفل های دیجیتال است.

⬅️با وجود این قفل های دیجیتالی دیگر لازم نیست استرس قفل کردن درب منزل را داشته باشید. این قفل های دیجیتال به گونه ای ساخته شده اند که پس از هر بار خروج شما به صورت اتوماتیک درب قفل می شود و به دلیل نداشتن دستگیره امکان باز کردن آن توسط سارقین وجود ندارد. البته درب از قسمت داخلی دارای دستگیره می باشد تا بتوانید درب را باز کنید.

🔵افزایش چند برابری امنیت خانه

این قفل های دیجیتال هوشمند امنیت بسیار بالایی دارند زیرا باز کردن آن ها تنها به دست شما انجام می گیرد. شما وقتی از خانه بیرون می روید تا زمانی که برگردید هیچ کس امکان باز کردن درب خانه شما را نخواهد داشت.

🔵قفل های دیجیتالی ضد سرقت هستند.

سیستم این قفل های دیجیتالی به گونه ای طراحی شده است که اگر شخصی قصد ورود به خانه شما را داشته باشد در صورت تکرار اشتباه وارد کردن رمز و یا زدن ضربات محکم به درب زنگ هشدار درب به صدا در می آید.

⬅️این قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم ضد شوک نیز هستند که اگر شخصی بخواهد از طریق اعمال ولتاژ غیر مجاز به سیستم قفل آن را باز نماید سیستم به مدت چند ثانیه قفل خاموش می گردد.

🔵سایر مزایای قفل های دیجیتال

⬅️یکی دیگر از مزایای قفل های دیجیتال دارا بودن سیستم اعلام حریق است که در صورت بروز آتش سوزی اعلام هشدار می کند.

⬅️درب های مجهز به قفل های دیجیتال دارای قفل کودک نیز هستند که در صورت نبودتان در خانه می توانید آن را فعال کرده تا کودک نتواند از درب خارج شود.

⬅️این درب ها همچنین دارای سیستم قفل امنیتی هستند که در صورت فعال کردن آن، درب تنها با اثر انگشت شما باز می شود و اشخاص دیگر حتی با داشتن کارت و رمز نمی توانند وارد شوند.

⬅️از دیگر مزایای مهم این درب ها امکان کنترل از راه دور آن ها به وسیله ریموت کنترل است. علاوه بر آن می توانید درب را از طریق گوشی هوشمندتان و ارتباط بلوتوثی باز و بسته کنید.

مزایای قفل دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *