دزدگیر درب ضد سرقت

دزدگیر درب ضدسرقت نوعی سیستم پیشرفته برای اعلان سرقت است که با نصب آن بر روی درب ضد سرقت ایمنی خانه و ساختمان شما دوچندان خواهد شد. این ابزارهای امنیتی که به آنها دزدگیر مکان نیز گفته میشود را میتوان بدون نیاز به کابل نیز بر روی درب نصب نمود. دزدگیر مکان را میتوان در اماکن مختلف اداری، تجاری و مسکونی مانند خانه، مغازه، فروشگاه، بوتیک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه، انبارها و … نصب نمود. در ادامه شما را با کاربردها و مزایای نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

درب های ضد سرقت یکی از مهمترین تجهیزات امنیتی برای حفظ امنیت یک ساختمان هستند اما برخی از سارقین حرفه ای حتی قادر به باز کردن این درب های ایمنی نیز می باشند. در چنین شرایطی نصب دزدگیر مناسب بر روی درب های ضد سرقت بهترین راهکار برای پیشگیری از ورود غیر مجاز و اعلان سرقت میباشد.

🔶دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر درب ضدسرقت یا همان دزدگیر اماکن یک سیستم پیشرفته امنیتی است که با دارا بودن چندین چشمی الکترونیکی قادر به تشخیص تمامی حرکات در محیط شما است. این دزدگیرهای حساس به محض تشخیص حرکات غیر مجاز در محیط و تلاش برای ورود غیر مجاز آژیر امنیتی را به صدا درآورده و اعلام سرقت می کنند. همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر اگر حتی در محیط حضور نداشته باشید سیستم دزدگیر قادر به تماس گرفتن با شما می باشد.

🔶اهمیت نصب دزدگیر بر روی درب های ضد سرقت

دزدگیر اماکن یکی از مهمترین بخش های سیستم نظارتی، امنیتی و حفاظتی برای نصب در مکان های مختلف است که از طریق به صدا درآوردن آژیر خطر و ارسال تماس یا پیامک خطر سرقت را به مخاطبین و کاربران خود اعلام می کند. نصب این دزدگیرها برای حفاظت ساختمان های مختلف مانند اماکن مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی بسیار موثر خواهد بود. این دزدگیرها با نام های دیگری چون دزدگیر اماکن تلفن کننده، دزدگیر سیم کارت خور، کنترل دزدگیر ساختمان از راه دور، ریموت برد بالا، دزدگیر اماکن فایر وال، دزدگیر اماکن فایو استار، دزدگیر اماکن هگزا، دزدگیر درب ضد سرقت، دزدگیر کلاسیک، دزدگیر پارادوکس، دزدگیرگپ، ریموت استیل میت و … نیز شناخته می شوند.

دزدگیر درب ضد سرقت

🔶چرا باید بر روی درب های ضد سرقت دزدگیر نصب کنیم؟

درب های ضد سرقت امروزه به عنوان معمول ترین درب های خانه و ساختمان های اداری و تجاری شناخته میشوند و به دلیل گستردگی کاربرد آنها، سارقین با شیوه های باز کردن آنها به خوبی آشنایی پیدا کرده اند و این درب ها بدون داشن دزدگیر چندان هم ضد سرقت و ایمن نیستند. بهترین شیوه برای پیشگیری از باز شدن درب ضد سرقت توسط سارقین نصب دزدگیر درب بر روی آنهاست. این نوع دزدگیرها را می توان هم بر روی درب های ضد سرقت و هم بر روی درب های معمولی نصب نمود.

🔶سارقین چگونه درب ضد سرقت را باز می کنند؟

درب های ضد سرقت در ابتدا بسیار ایمن بودند و باز کردن آنها برای سارقین غیر ممکن بود اما با گذشت زمان آنها روش های تازه ترین در سرقت به کار گرفتند که می توانستند این درب ها را نیز مانند درب های معمولی باز کنند. برای مثال آنها با تخریب رویه درب ضدسرقت به وسیله دیلم و همچنین تخریب قفل و سیلندر درب اقدام به باز کردن درب های ضدسرقت میکنند. از طرفی در سالهای اخیر تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید درب ضد سرقت شروع به فعالیت کرده اند که موجب رقابت زیاد و کاهش کیفیت درب های ساخته شده میشود. برای مثال سازندگان درب های ضد سرقت بی کیفیت از ضخامت ورق چهار چوب، ضخامت و عرض ورق داخل درب کم میکنند تا درب را با قیمت کمتری به فروش برسانند و سود بیشتری کسب کنند.

بنابراین درب های ضد سرقت باید با نصب دزدگیر در برابر سرقت های احتمالی ایمن شوند و در صورت ورود غیر مجاز کاربر به سرعت متوجه این اتفاق شود و اقدامات لازم را انجام دهد.

🔶امنیت درب ضد سرقت با نصب دزدگیر جانبی

در سالهای اخیر درب های ضد سرقت باکیفیت به دلیل ایمنی بسیار بالا و زیبایی منحصر به فردشان در بازار ایران به محبوبیت بالایی رسیده اند. این روزها کمتر کسی از درب های معمولی برای ورودی خانه خود استفاده می کند زیرا باز کردن این درب ها حتی برای سارقین غیر حرفه ای نیز مثل آب خوردن است. هر چند درب های ضد سرقت بسیار ایمن هستند اما تنها پس از نصب دزدگیرهای جانبی بر روی آنها میتوان از امنیت کامل آنها اطمینان حاصل کرد.

🔶مزایای دزدگیر درب ضد سرقت

نصب دزدگیرهای جانبی درب ضد سرقت مزایای زیادی به همراه خواهد داشت و میتوان آنها را بر روی انواع درب نصب نمود. این دزدگیرها در موقع خطر آژیر خود را به صدا در می آورند که موجب می شود همسایگان متوجه خطر شده و سارقین پا به فرار بگذارند. دزدگیر درب ضدسرقت قابلیت تماس به سه تلفن همراه را دارد و به شما این امکان را می دهد که به موقع با پلیس تماس بگیرید.

مزایای نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *