آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M یکی از مشهورترین مدل های آیفون تصویری تابا می باشد که تمام ویژگی های یک آیفون تصویری باکیفیت را دارا میباشد. این مدل آیفون تصویری یکی از مدل های قدیمی برند تابا است اما به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. این آیفون های تصویری ظاهری ساده و شیک دارند و دارای بدنه ای تمام پلاستیکی با مقاومت بالا در برابر ضربه هستند. این آیفون های تصویری با وجود ویژگی های ارزشمند قیمت مناسبی دارند و برای نصب در اماکن اداری و مسکونی توصیه میشوند. در این مطلب قصد داریم شما را با تمام ویژگی های و مزایای این مدل آیفون تصویری تابا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مقدمه

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M از بهترین مدل های آیفون تصویری ساخت این شرکت بوده که طراحی کلاسیک و زیبایی بصری آن موجب شده که همواره یکی از اولین انتخاب های مشتریان باشد. این آیفون تصویری برای افرادی که به دنبال محصولی زیبا، ساده، کارآمد و در عین حال ارزان قیمت هستند بهترین انتخاب است. در ادامه با ساختار این آیفون تصویری و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شوید.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این مدل آیفون تصویری تابا اندازه ای متوسط داشته که دارای حاشیه ای خاکستری رنگ بوده که پس از آن حاشیه سفید دیگری قرار داد. همانطور که در تصویر میبینید در قسمت سمت راست پایین سه دکمه قرار دارد که برای تنظمیات و باز کردن درب کاربرد دارند. در قسمت بالای دکمه ها نیز میتوانید لامپ نشانگر وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه را ببینید. شکل ظاهری این آیفون تصویری را به خاطر بسپارید تا در هنگام خرید نمونه های تقلبی را تشخیص دهید. این آیفون تصویری دارای یک گوشی زیبا و خوش دست بوده که با اندازه کلی آیفون متناسب است. زیبایی منحصر به فرد آیفون تصویری TVD-1040 تابا موجب شده که این مدل یه یک الگوی موفق در آیفون های تصویری ایرانی بدل شود.

آیفون تصویری تابا

ویژگی های فنی

این مدل آیفون تصویری دارای یک صفحه نمایشگر TFT LCD بوده که تصویری تمام رنگی و با وضوح بالا به بیننده ارائه میدهد. این نمایشگر ۳٫۵ اینچ بوده و در نتیجه تصویری باکیفیت و با پیکسل های متراکم نشان میدهد. ابعاد مانیتور این آیفون تصویری ۲۲۰ در ۲۰۰ میلی متر بوده و عمق آن ۶۰ میلیمتر است. این آیفون تصویری دارای حافظه داخلی و قابلیت فیلمبرداری بوده و ۸۳۰ گرم وزن دارد.

مهمترین ویژگی های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M

این مدل آیفون های تصویری قابلیت ذخیره ۲۰۰ عکس در حافظه داخلی مانیتور را داشته و میتوان بر روی آن کارت حافظه نیز نصب نمود. میتوان این عکس ها را از حافظه داخلی کپی کرده و به RAM منتقل نمود. شما متیوانید با نصب RAM 8GB بر روی این آیفون تصویری ۱۰۲۴ عکس و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه ای با صدای مراجعه کننده ذخیره کنید. در صورت نیاز میتوانید این عکس و فیلم ها را به صورت جدا جدا و یا کلی حذف نمایید. از دیگر قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M میتوان به امکان اتصال به دو پنل (هوشمند) و حداکثر ۳ مانیتور بصورت موازی در هر واحد، امکان تنظیم صدای زنگ و تصویر، مجهز به نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش (OSD)، ارائه تصاویر با کنتراست بالا و امکان جداسازی تصویر (رزولوشن) و … اشاره کرد.

آیفون تصویری تابا

امکان اتصال به دو پنل تصویری

یکی از ویژگی های مهم این مدل آیفون تصویری امکان اتصال همزمان آن به دو پنل تصویری است. این ویژگی در اغلب آیفونهای تصویری تابا نیز وجود دارد و یکی از مهمترین مزایای آن نسبت به مدل های دیگر آیفون تصویری است. در این حالت میتوان به وسیله دو پنل همزمان یا یک پنل و یک دوربین از این آیفون های تصویری استفاده کرد.

امکان تنظیم و قطع صدای زنگ

یکی دیگر از قابلیت های مهم این آیفون های تصویری امکان تنظیم شدت صدای زنگ و یا قطع آن است. زمان قطع کن این آیفون های ۱٫۵ دقیقه بود و صدای زنگ را نیز میتوان در ۴ شدت صدا تنظیم نمود. شما میتوانید شدت صدای زنگ آیفون تصویری مدل تابا TVD-1040M متناسب با محل مسکونی یا اداری که در آن هستید تنظیم کنید. برای این کار باید از کلید های تنظیمات که در کنار بدنه TVD-1040M قرار دارد استفاده کنید.

نکات پایانی

از مهمترین مزایای آیفون تصویری تابا گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش آن است. انواع مدل های آیفون تصویری تابا تا ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند. آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M از بهترین مدل های آیفون تصویری موجود در بازار کشور ماست که محصولی ساخت داخل بوده و در این سال ها ثابت کرده توان رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

معرفی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *