معرفی انواع گاو صندوق

رمز گاو صندوق دارای مدل های گوناگونی می باشد که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. شما جهت افزایش امنیت گاوصندوق خودتان باید رمزی را بر روی گاو صندوق جاساز نمایید که با نیاز شما کارایی داشته باشد. در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی انواع رمز گاو صندوق بپردازیم تا با آگاهی بیشتری بتوانید بهترین نوع رمز گاو صندوقتان را انتخاب نمایید.

انواع رمز گاوصندوق

ما مدل های مختلفی از گاو صندوق داریم که تفاوت اصلی آن ها در نوع رمز این دستگاه ها می باشد. مدل های متنوع گاو صندوق مانند گاو صندوق هتلی، گاو صندوق اداری، گاو صندوق خانگی، گاو صندوق بانکی، گاوصندوق نسوز، گاو صندوق دو طبقه، گاو صندوق موسسات، گاوصندوق نسوز و … دارای مدل های مختلف رمز بوده که در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

نوع رمزقفل های گاو صندوق ازعوامل مهم در تعیین قیمت آن ها می باشد. در واقع فاکتور اساسی در تعیین امنیت یک گاو صندوق قفل آن است که می تواند دارای رمز دیجیتال یا مکانیکی باشد.

معرفی رمز مکانیکی گاو صندوق

همانطور که می دانیم قفل گاو صندوق های قدیمی رمز مکانیکی دارند که شامل صفحه ای درجه دار، خط شاخص مورب و یک موتور است و رمز روی آن در زمان خرید گاو صندوق بر روی آن به صورت پیش فرض وجود دارد که دارای امنیت پایینی بوده و باید بعد از خرید گاو صندوق مکانیکی اولین کاری که می کنید تغییر رمز آن باشد. برخی از افراد رمزی را که تغییر می دهند را فراموش می کنند که نباید از این بابت نگران باشند و باید با یک کلیدسازی معتبر مانند کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرند.

از مدل رمز مکانیکی گاو صندوق کمتراستفاده می شود و بیشتر از مدل های جدیدتر آن که دارای رمز دیجیتال گاوصندوق می باشد خریداری می شود.

معرفی گاو صندوق با رمز دیجیتال

گاو صندوق با رمز دیجیتال فروش بالاتری از مدل های قبلی دارند زیرا امنیت آن ها بالاتر رفته و همچنین با آنها راحت تر می توان کار کرد و باز کردن آن ها هم برای سارقین به هیچ وجه امکان پذیر نیست. ممکن است برای افراد پیش بیاید که این رمز را هم فراموش کنند که در این شرایط بهتر است تا از یک فرد متخصص و امین بخواهند تا مشکلشان را برطرف نماید.

معرفی گاو صندوق با رمز اثر انگشتی

در ادامه معرفی انواع رمز گاو صندوق به رمز گاو صندوق اثر انگشتی می رسیم که امنیت بالایی را دارد. این نوع گاو صندوق ها زیر مجموعه های گاو صندوق دیجیتالی می باشند ولی با این تفاوت که برای باز کردن آن نیاز به حفظ رمز نبوده و احتیاجی به ورود رمز نمی باشد و کافی است تا فرد اثر انگشت تعریف شده خود را در روی مکان مورنظر گذاشته تا درب به راحتی باز شود. این نوع گاو صندوق برای افرادی که سپردن رمز گاو صندوق برای آن ها سخت بوده و به دنبال امنیت بالا می باشند مناسب می باشد.

معرفی انواع گاو صندوق

معرفی گاو صندوق با رمز چشمی

گاو صندوق با رمز چشمی هم یکی از انواع رمز گاو صندوق بوده و نوع ایمنی می باشد که تعداد زیادی از آن در بازار موجود نیست. در این نوع گاو صندوق کار با تشخیص چهره می باشد که در کنار رمز دیجیتال عمل می کند. از این مدل بیشتر در سازمان های بزرگ یا سازمان های دولتی استفاده می شود. این رمز با توجه به مشخصات ژنتیک فرد می باشد و می تواند آن را منحصر به فرد نماید. به دلیل غیرقابل نفوذ بودن این گاو صندوق امنیت و قیمت بالایی دارد.

معرفی گاو صندوق با رمز هوشمند

اخیراً استفاده از رمز هوشمند گاو صندوق مورد استقبال می باشد زیرا توانسته است امنیت بالایی را داشته باشد. کار این رمز هوشمند به این صورت می باشد که دارای برنامه ای بوده که شماره موبایل فرد بر روی آن تنظیم می شود و اگر فردی بدون اطلاع فرد صاحب صندوق آن را باز نماید برای او پیامک ارسال می شود.

البته باید دقت کنید که این رمزها دارای شکاف امنیتی می باشند که در درصد کم احتمال به خطر افتادن امنیت می باشد. برای تامین صد درصد گاو صندوق باید از تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده نمایید.

قیمت رمز گاو صندوق

قیمت رمز گاو صندوق با توجه به نوع کاربرد و امنیتی که در اختیار خریداران می گذارد متفاوت می باشد و همینطور با توجه به برند شرکت تولید کننده متغیر می باشد. در زمان خرید دقت نمایید تا رمز گاو صندوقی که می خرید گارانتی داشته باشد و خرید خود را از جای معتبر انجام دهید تا جنس تقلبی به شما نفروشند. در صورتی که دوست دارید تا امنیت گاو صندوق خانگی خود را افزایش دهید می تواند ار رمز دیجیتال گاو صندوق و همچنین رمز چشمی بهره ببرید.

چه نوع رمز گاو صندوقی مناسب خرید می باشد؟

سوال متداولی که مشتریان می پرسند در مورد خرید مدل گاو صندوق از انواع رمز گاو صندوق می باشد. در صورتی که در گاو صندوق شما قرار است اسناد مهم یا طلا و جواهر نگه داری شود باید از رمزهایی استفاده شود که امنیت بالایی داشته باشند. در این مواقع مدل های رمز چشمی، رمز بیومتریک و رمز اثر انگشتی به خریداران پیشنهاد می گردد. در صورتی که موارد خاصی در گاو صندوق نگه داری نمی شود نیاز به دادن هزینه بالا برای خرید نوع انگشتی و دیجیتالی نمی باشد و همان گاو صندوق مکانیکی مناسب می باشد.

نتیجه گیری :

در نتیجه گیری معرفی انواع رمز گاو صندوق به شناخت آنها رسیدیم و باید بگوییم با توجه به پیشرفت تکنولوژی می توانیم از مدل های جدید که روانه بازار می شود استفاده کرده تا بتوانیم به امنیت بالا جهت نگهداشتن اشیای گران قیمت و ارزشمند برسیم. برای تغییر یا تعمیر هر گونه قفل رمز مکانیکی گاو صندوق می توانید با مشاوران کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس گرفته و با اطمینان کامل قفل گاوصندوق خود را به آن ها بسپارید. تهران کلید با چندین سال سابقه درخشان توانسته است در زمینه انواع قفل و کلید رضایت مشتریان را جلب نماید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

آشنایی با انواع قفل گاوصندوق

معرفی انواع رمز گاو صندوق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *