معرفی بهترین برندهای قفل درب الکترونیکی هتلی

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

قفل های هوشمند هتلی محبوب ترین قفل ها برای نصب در هتل های یاکیفیت و لوکس می باشند. نصب این قفل های الکترونیکی مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها میتوان به سرعت بالا در پذیرش مهمان، امکان تغییر در تنظیم و برنامه ریزی قفل برای مهمان جدید، باز نمودن ایمن درب اتاق، تردد در پارکینگ هتل، تردد در اماکن تفریحی و تجاری هتل جهت خرید و … اشاره کرد.

⬅️برای استفاده از این قفل های الکترونیکی تنها به یک عدد کارت و یا مگنت این نوع قفل ها نیاز است. یکی از مزایای جالب این قفل ها امکان مدیریت آنها از طریق نرم افزار هوشمند تلفن همراه است که پذیرش سریع مهمان را برای هتلداران ممکن می سازد.

⬅️این قفل های الکترونیکی علاوه بر تامین امنیت مهمانان هتل، جذابیت و زیبایی خاصی نیز به طراحی داخلی هتل ها افزوده و احساس آسایش و اطمینان خاطر را نیز برای مسافران و مهمانان هتل به ارمغان می آورد. این امر کیفیت خدمات هتل را افزایش داده که نتیجه آن بدون شک جذب بهتر و بیشتر مهمان در هتل خواهد بود.

⬅️برندها مختلفی از قفل های الکترونیکی هتلی در بازار موجود است. شما برای انتخاب قفل مناسب باید تمامی ویژگی های فنی و امنیتی متناسب با نیازهای هتل خود را در نظر داشته باشید. در این صورت شما میتوانید بهترین قفل الکترونیکی را همراه با صرفه جویی در هزینه، بیشترین بازدهی و انطباق پذیری میان قفل و محل کسب و کار خود انتخاب نمایید.

⬅️هنگام انتخاب قفل الکترونیکی هتلی علاوه بر ویژگی های فنی باید به مسائل جانبی دیگر چون امکانات ارائه شده توسط شرکت سازنده، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی قفل هتلی نیز توجه کنید. مهمترین مساله ای که در هنگام خرید قفل الکترونیکی هتلی باید در نظر داشته باشید ایمنی و حفاظت حداکثری آن برای درب ورودی اتاق ها باشد.

در این مطلب شما را با بهترین برندهای قفل الکترونیکی موجود در بازار آشنا می کنیم:

⚪️قفل الکترونیکی درب هتلی ASSA ABLOY

ASSA ABLOY HOSPITALITY بزرگترین شرکت در زمینه فناوری و امنیت هتل ها در ۴۰ سال اخیر بوده است که زیر مجموعه ای از کمپانی بزرگ ASSA ABLOY سوئد می باشد. این کمپانی یکی از اولین ارائه کنندگان قفل های الکترونیکی هتلی بوده که فناوری مدیریت و کنترل از راه دور قفل به وسیله تلفن همراه را به مشتریان خود ارائه کرده است. امروزه خدمات و پشتیبانی فنی این شرکت در بیش از ۱۶۶ کشور دنیا ارائه می شود.

⚪️قفل الکترونیکی درب هتلی Dormakaba

این شرکت یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید کننده قفل الکترونیکی درب هتلی در دنیا می باشد که در کشور سوئیس واقع شده است. قفل های الکترونیکی درب هتلی این برند در بیش از ۱۳۰ کشور جهان عرضه می شوند.

⚪️قفل الکترونیکی درب هتلی Entrava

از دیگر برندهای محبوب قفل الکترونیکی درب هتلی موجود در بازار جهانی بوده که امکان مدیریت قفل الکترونیکی هتلی را از راه دور و از طریق گوشی هوشمند فراهم کرده است.

قفل الکترونیکی درب هتلی MIWA

شرکت MIWA یکی از بهترین تولید کننده های قفل الکترونیکی درب هتل در جهان است که در شهر توکیو ژاپن واقع شده است. این شرکت بزرگ ژاپنی خدمات خود را در حدود ۵۰ کشور جهان ارائه میدهد. از مهمترین مزایای قفل های الکترونیکی درب هتلی ساخت این شرکت امکان دسترسی به قفل توسط کارت RFID و امکان مدیریت قفل از راه دور و از طریق تلفن همراه است.

معرفی بهترین برندهای قفل درب الکترونیکی هتلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *