معرفی دزدگیر هوشمند خانگی

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⬅️دزدگیرهای هوشمند یکی از مهمترین و پرکاربردترین محصولات هوشمند سازی ساختمان می باشند. نصب این دزدگیرها برای پیشگیری از سرقت و تامین امنیت و آسایش خانه های امروزی بسیار ضروری می باشد. سیستم های امنیتی مانند قفل برقی، درب ضد سرقت، سیستم های اعلام سرقت و دزدگیرهای هوشمند از جمله وسایل هوشمند خانگی هستند.

⬅️می توان چند نقطه در ساختمان را برای سیستم های هوشمند اعلام سرقت تعریف نمود. این نقاط همگی کنترل شده و در صورت ورود سارقین به هر منطقه، محل حضور آن ها مشخص خواهد بود. کارفرما می تواند این دزدگیرهای هوشمند را به شکل های متفاوتی تعریف کند.

⚪️انواع دزدگیرهای هوشمند خانگی:

  • ⬅️دزدگیر تنها در خانه: در این حالت دزدگیر را به گونه ای تعریف می کنند که تنها دزدگیر بخش های جلوی در ورودی و پنجره یا اتاق های خاص فعال باشد. این حالت وقتی مناسباست که حتما یک شخص در خانه حضور داشته باشد.
  • ⬅️دزدگیر خواب: در این حالت دزدگیر تنها در بخش درب ورودی خانه فعال است.
  • ⬅️دزدگیر مسافرت: در این حالت تمام سنسورهای مناطق مشخص شده فعال می شود. در صورت هر گونه اقدام به تخریب و وارد شدن به خانه، سیستم دزدگیر از طریق تلفن همراه به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. در این نوع سیستم ها می توان شبیه سازی حضور در خانه را نیز تعریف کرد. در این حالت سیستم امنیتی فعال بوده و تمامی کارهای لازم با توجه به کارهای تعریف شده برای سیستم را انجام خواهند داد. برای مثال سیستم، هنگام شب چراغ ها را با توجه به برنامه تعریف شده روشن و خاموش می کند. حتی می توان با توجه به این سیستم های هوشمند دستگاه صوتی و تصویری را روشن و خاموش کرد و یا پرده برقی خانه را باز و بسته نمود.

⚪️برخی امکانات دزدگیرهای هوشمند خانگی:

  1. 👈مجهز به سناریوی شبیه سازی حضور در خانه
  2. 👈امکان روشن و خاموش کردن سیستم از طریق موبایل و کارتخوان
  3. 👈سیستم ضد سرقت سخنگو از راه دور
  4. 👈امکان تشخیص شکسته شدن شیشه و اعلام آن
  5. 👈امکان ارسال پیامک به تلفن همراه
  6. 👈مجهز به سیستم مادون قرمز برای تشخیص حرکت افراد
  7. 👈امکان تعریف مناطق مختلف و کنترل آن ها به صورت مجزا
  8. 👈روشن ماندن دزدگیرهای هوشمند از طریق باتری در صورت قطعی برق شهر
  9. 👈می توان با استفاده از وارد نمودن رمز عبور یا کشیدن کارت، هنگام ورود به خانه دزدگیرهای هوشمند را خاموش کرد.
  10. 👈برای روشن و خاموش کردن دزدگیر هوشمند خانگی نیازی به حمل ریموت کنترل و دیگر تجهیزات نیست و می توانید تنها با استفاده از تلفن همراهتان آن را روشن و خاموش کنید.

معرفی دزدگیر هوشمند خانگی
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *