معرفی دستگیره اثرانگشتی درب (قفل بیومتریک)

همه قفل های باکیفیت موجود در بازار که ساخت برندهای معتبر و شناخته شده ای باشند دارای خدمات پس از فروش مشخصی هستند که جهت رفاه حال مشتریان و مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. بنابراین پیش از خرید یک قفل دیجیتال باید با تمامی امکانات آن و خدمات پس از فروشش آشنایی کامل پیدا کنید. شما می توانید برای دریافت خدمات کارشناسان تهران کلید با شماره تماس 09122342696 (کلیک جهت برقرای تماس) حاصل نمایید.

دستگیره اثر انگشتی یا همان قفل بیومتریک یکی از ایمن ترین و جدیدترین انواع قفل دیجیتال است که بر پایه فناوری تشخیص اثرانگشت طراحی شده است. این دستگیره ها تنها پس از شناسایی اثرانگشت تایید شده اجازه باز شدن درب را برای قفل ارسال می کنند. اثر انگشت های مورد نظر باید باید برای دستگاه تعریف شده و در حافظه ذخیره شود. در این حالت هر بار که کاربر انگشت خود را بر روی سنسور تعیین شده بر روی دستگاه قرار می دهند درب باز می شود.

 👈این سنسورهای تشخیص اثر انگشت دارای اسکنرهای نوری و یا حرارتی هستند که در طی یک فرآیند دو مرحله ای هویت کاربر را تشخیص و تایید می کنند.

🔘در مرحله اول کاربر باید انگشت خود را بر روی اسکنرهای موجود روی دستگاه قرار دهد. اگر پس از تشخیص اثر انگشت هویت کاربر تایید شود کد تایید اعتبار به قفل ارسال شده و درب باز می گردد. فرآیند تشخیص اثر انگشت، تایید و باز شدن درب تنها در کسری از ثانیه اتفاق می افتد و این سرعت بالا یکی از مهمترین مزایای دستگیره های بیومتریک است.

👈دستگیره های اثر انگشتی ایمن ترین قفل های دیجیتال هستند که عملکرد آنها بر اساس سیستم بیومتریک است. این سیستم به دلیل ضریب امنیت بسیار بالایش در ساخت بسیاری از وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، لپ تاپ و .. کاربرد دارد.

👈سیستم بیومتریک و تشخیص هویت اثر انگشتی یکی از پیشرفته ترین روش های ایمنی است که مانع از هک شدن قفل توسط سارقین خواهد شد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که تنها اثر انگشتی دستی را شناسایی میکند که جریان خون در آن گردش داشته باشد. در صورت استفاده از اثر انگشت مرده دستگاه آن را به عنوان یک خطر امنیتی تشخیص داده و سریعا آلارم هشدار ضد سرقت را به صدا درخواهد آورد.

⬅️مهمترین مزایای استفاده از دستگیره اثرانگشتی درب

  1. 🔘با نصب دستگیره های اثر انگشتی دیگر نیازی به حمل کلید نخواهد بود و در نتیجه دیگر نگران گم کردن آنها نخواهید بود.
  2. 🔘اثر انگشت شما همیشه همراه شما است و هیچوقت آن را گم و یا فراموش نمی کنید.
  3. 🔘 یک دستگیره بیومتریک می تواند تعداد زیادی اثر انگشت را شناسایی نماید بنابراین برای نصب در ادارات، مکان های پر رفت و آمد چون هتل ها و … مناسب است.
  4. 🔘در صورت حذف کاربر، می توان اثر انگشت مربوط به این کاربر را از حافظه سیستم پاک کرد.
  5. 🔘هر چند قفل های اثر انگشتی گران تر از سایر قفل های دیجیتال هستند اما امنیت بالای و ویژگی های فنی منحصر به فرد آنها مانع از بروز سرقت و دیگر هزینه های احتمالی در آینده خواهد شد.

⬅️بهترین برندهای دستگیره بیومتریک

⚪️دستگیره های بیومتریک از برندهای مختلفی در بازار موجود است اما از بهترین این برندها میتوان به یال، سامسونگ، گیت من و … اشاره کرد.

⚪️از میان مدل های مختلف قفل های بیومتریک موجود مدل های SAMSUNG SHP-DP920 ، YALE YDM4109 ، GATEMAN A330 پرفروش ترین ها بوده اند.

⚪️قفل های بیومتریک مدل یال برای هر یک از اثر انگشتها شناسه واحد جداگانه ای دارند. این مزیت موجب می شود که در صورت لزوم بتوان هر اثر انگشت مورد نیاز را مطابق با شناسه آن از سیستم قفل حذف کرده و دیگر نیازی به حذف تمام اثر انگشت ها و تعریف مجدد آنها برای سیستم نخواهد بود.

معرفی دستگیره اثرانگشتی درب (قفل بیومتریک)
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *