معرفی سیستم صوتی و تصویری هوشمند

معرفی سیستم صوتی و تصویری هوشمند

یکی دیگر از قابلیت های جذاب خانه هوشمند، امکان پخش و کنترل سیستم های صوتی و تصویری و تجهیزات مرتبط به آن ها می باشد. با هوشمندسازی وسایل صوت و تصویر، شما می توانید بدون نیاز به استفاده از ریموت IR تلوزیون، LCD و اسپیلیت را روشن و خاموش نمایید. امکان پخش موسیقی در هر نقطه از خانه همراه با کیفیت بالای صدا و نور نیز از دیگر امکانات جذاب این فناوری است.

امروزه در اغلب خانه ها چند تلوزیون و سیستم صورتی وجود دارد که برای کار با هر یک از آن ها سیستم صوتی و تصویری مجزا وجود دارد. با هوشمند سازی این سیستم ها می توان بدون نیاز به سیم کشی اضافه این دستگاه ها را به هم مرتبط نمود. در یک خانه هوشمند شما می توانید صدا و تصویر دستگاه های صوتی و تصویری را به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال دهید.

در یک خانه هوشمند تنها با استفاده از یک پنل لمسی یا ریموت کنترل سیستم هوشمند، می توان همه سیستم های صوتی و تصویری هوشمند مانند تلوزیون، دستگاه صوتی، ماهواره و … را تنظیم و کنترل کرد.

شما می توانید در هر نقطه از یک خانه هوشمند مانند پذیرایی، اتاق خواب، لابی، آشپزخانه و… موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. سیستم صوتی هوشمند در هر یک از بخش های خانه، امکان پخش موسیقی مجزا را به اهالی خانه می دهد. سیستم صوتی و تصویری هوشمند توسط یک پردازنده مرکزی کنترل می شود که پخش موسیقی یا تصویر مجزا در بخش های مختلف خانه را امکان پذیر می کند.

معرفی سیستم صوتی و تصویری هوشمند

سیستم صوتی و تصویری هوشمند قابلیت اتصال و کنترل همه سیستم های صوتی و تصویری مانند تلوزیون، دستگاه‎های CD Player و DVD Player و رسیورها را دارد. این سیستم هوشمند به شما این امکان را میدهد که در هر نقطه از خانه که باشید وسایل صوتی و تصویری تنظیم و کنترل کنید.

یکی دیگر از قابلیت های جذاب سیستم صوتی و تصویری هوشمند امکان ضبط صدایی مشخص و پخش خودکار آن طبق زمان بندی تعیین شده خواهد بود. ضبط پیام هشدار ورود غیرمجاز، پیام مبنی بر پخش نشت گاز و یا پخش اذان در ادارات و اماکن عمومی از جمله قابلیت های سیستم صوتی و تصویری هوشمند است.

معرفی سیستم صوتی و تصویری هوشمند

قابلیت های سیستم صوتی هوشمند:

  • پخش صوت با کیفیت بسیار بالا Fi و حذف نویزها (با استفاده از آمپلی فایر و مدارات دیجیتال)
  • امکان اجرای سناریوهای ترکیبی متنوع و ارتباط با دیگر بخش های هوشمند خانه
  • عدم نیاز به استفاده از کنترل های متعدد
  • قابلیت تنظیم و کنترل از طریق مانیتور لمسی، ریموت کنترل و …
  • قابلیت تنظیم و کنترل از طریق گوشی های هوشمند حتی از راه دور
  • امکان پخش موسیقی همراه با سناریوهای جذاب و نورپردازی هوشمند
  • قابلیت پخش آرشیو موسیقی
  • پخش و یا عدم پخش موسیقی های متنوع در بخش های مختلف ساختمان
  • امکان پخش موسیقی در بخش های حمام و استخر با استفاده از باندهای ضد آب

تمامی امکانات سیستم هوشمند صوت و تصویر خانگی به سناریو تعریف شده توسط طراح سیستم هوشمند ساختمان بستگی دارد و شما می توانید از همه یا بخشی از این امکانات بهره مند شوید.

 

معرفی سیستم صوتی و تصویری هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *