معرفی شیشه های دو جداره سند بلاست

معرفی شیشه های دو جداره سند بلاست

یکی از پرکاربردترین شیشه ها برای نصب در پنجره های دو جداره شیشه های سندبلاست هستند. شیشه های سندبلاست کاربرد های متعددی در جداسازی فضاهای اداری مانند اتاق های جلسات، فضاهای بین کارمندان سازمان ها و شرکت های دولتی، کاربرد در پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با طرح های متفاوت و … است.

کلمه سند بلاست یک کلمه انگلیسی sandblastو به معنای طوفان شن است. این شیشه های دارای انعطافی بسیار بالا بوده و قابلیت ایجاد طرح های مختلف بر روی آن ها وجود دارد. همچنین می توان به وسیله شن انواع طرح ها و حکاکی ها را بر روی آن ها به وجود آورد.

معرفی شیشه های دو جداره سند بلاست

شیشه های سند بلاست در واقع شیشه های مات مدرن هستند و بهترین جایگزین ها برای شیشه های مات قدیمی می باشند. برای ساخت شیشه های مات ساینده های معدنی مانند شن و ماسه را با شتاب بالایی روی شیشه پرتاب می کنند که موجب مات شدن شیشه می شود.

شیشه های سند بلاست برای حک کردن لوگو و نام تجاری بسیار مناسب هستند و به همین دلیل شرکت های مختلف تجاری از شیشه های سند بلاست برای حک کردن نام تجاری خود استفاده می کنند. علاوه بر این مساله شیشه های سند بلاست برای جداسازی اتاق ها و فضاهای اداری نیز بسیار مناسب هستند.

شیشه های سند بلاست برای استفاده در پارتیشن های تک جداره و دو جداره، پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن اداری، کارخانه ای و سازمانی نیز به کار می روند. همچنین شیشه های سند بلاست به دلیل مات بودنشان برای نصب در پارتیشن های حمام ها نیز کاربرد دارند.

شیشه های سند بلاست کاربرد های فراوان دیگر برای نصب در دکور فروشگاه ها، آشپزخانه و حمام خانه ها نیز دارند که می توان طبق سلیقه مشتری طرح های مختلف را روی این شیشه ها سندبلاست کرد.

سند بلاست کردن شیشه

عملیات سند بلاست کردن بر روی انواع شیشه ها امکان پذیر می باشد. شن و ماسه از مواد اولیه برای اجرای سند بلاست کردن می باشد اما از آن جایی که تنفس طولانی مدت آن می تواند موجب ایجاد حساسیت در ریه شود. به همین دلیل امروزه به جای شن و ماسه از مواد دیگری چون سرباره مس، سنگ فولاد، پوسته گردو، پودر ساینده و … استفاده می کنند.

معرفی شیشه های دو جداره سند بلاست

نحوه سند بلاست کردن بر روی شیشه

  • ابتدا قطعه شیشه مورد نظر را انتخاب می کنیم.
  • برچسب مورد نظر را بدون اینکه حبابی زیر آن ایجاد شود بر روی شیشه می چسبانیم. پس از اجرای عملیات سند بلاست این برچسب را بر میداریم. بهتر است از برچسب های شفاف برای این کار استفاده شود.
  • در مراحل بعد باید طرح مورد نظر را بر روی شیشه پیاده کرد.

معرفی شیشه های دو جداره سند بلاست
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *