معرفی قفل های هوشمند هتلی

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

🔵قفل هتلی

دیگر مثل گذشته شاهد قفل های عادی یا به کار بردن قفل های کتابی برای بستن اتاق های هتل نیستیم. امروزه استفاده از قفل های دیجیتال به وفور مشاهده می شود و در واقع قفل هتلی در رنگ های متنوعی برای اتاق های هتل مورد استفاده قرار می گیرد.

🔵انواع مختلف قفل هتلی

دو نوع قفل هتلی وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

  • ️👈قفل آنلاین
  • ️👈قفل آفلاین

⬅️منظور از قفل آنلاین این است که قفل ها با استفاده از سیم کشی یا وایرلس به سرور اصلی متصل می شوند البته با اینکه این نوع قفل دارای امنیت بالایی می باشد اما می تواند توسط اتاق رزو هتل و با استفاده از نرم افزارهای قفل هتلی آنلاین قابلیت باز کردن را داشته باشد.

⬅️قفل آفلاین به این معناست که دیگه امکان استفاده از سیم کشی و وایرلس و وصل شدن به سرور اصلی نیست و این نوع قفل ها به دو نوع: قفل تماسی IC و قفل لمسی شناخته می شوند.

⬅️البته امروزه دیگر هیچ هتلی از قفل تماسی استفاده نمی کند و تنها از قفل های لمسی برای باز بستن درب اتاق ها استفاده می کنند.

⬅️از دیرباز تا امروز یکی از دغدغه های اصلی مسافران آسودگی از وجود امنیت در هتل ها بوده است. امروزه بیشتر هتل ها برای درب های داخلی از قفل هوشمند کارتی هتلی استفاده می کنند. این قفل های کارتی هوشمند دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به قفل های قدیمی و سنتی هستند و ضد سرقت می باشند و از طرفی راحتی را برای مسافران و هتل داران فراهم می کند.

⬅️استفاده از کلیدهای قدیمی همواره برای مسافران استرس گم کردن کلید و یا مزاحمت افراد غریبه و سرقت را داشته است. همچنین صاحبان هتل ها در گذشته همواره نگرانی از ورود افراد شرور و ایجاد سرقت و قتل و … را داشتند.

⬅️قفل های هوشمند هتلی از بهترین و مهمترین وسایل مدرن به کار رفته در هتل ها میباشد که وجود آن ها در هتل های امروزی یک ضرورت می باشد. این قفل های هوشمند کارتی توسط یک نرم افزار خاص کار می کنند و قابلیت صادر شدن در تعداد بالا برای تمامی مسافران، پرسنل، مدیر طبقه و مدیر هتل و حتی خدمه هتل را دارند.

⬅️نصب قفل های هوشمند کارتی هتلی، برای هتل داران کمی هزینه بر خواهد بود اما به دلیل ارزش بالای این قفل های هوشمند و امنیت بالایشان رضایت مسافرین و افزایش کیفیت پذیرش برای هتل و امنیت بسیار بالا را به همراه خواهد داشت که خود موجب جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

👈تهران کلید تنها با یک تماس، برای شما هتلداران عزیز بهترین قفل های هوشمند کارتی را نصب خواهد کرد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل در اسرع وقت در محل موردنظر برای رفع مشکل حاضر خواهد بود.

معرفی قفل های هوشمند هتلی
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *