نصب قفل برقی

مزیت نصب قفل برقی در ساختمان های امروزی جهت بالا رفتن امنیت، راحتی و آسایش ساکنین به افراد جامعه ثابت شده است. نصب قفل برقی در ساختمان ها و آپارتمان ها با توجه به امنیت آن نمی تواند توسط یک برق کار معمولی انجام گیرد و نیاز به یک نصاب قفل برقی می باشد که تخصص داشته باشد و دوره های مربوط به نصب را گذرانده یا دارای تجربه چندین ساله دراین زمینه باشد. نصب قفل برقی در مکان های مختلف و با دقت به نوع کاربری آن توسط نصاب قفل برقی صورت می پذیرد. از مواردی که می توان نصب قفل برقی را برای آن انجام داد به شرح زیر می باشد.

  • درب بازکن برقی
  • نصب قفل برقی درب پارکینگ
  • نصب قفل برقی درب حیاط
  • نصب قفل برقی در مکان های حساس

یک نصاب قفل برقی با توجه به امکانات و همینطور شرایط موردنیاز شما قفل برقی را نصب می نماید. با تحقیق و پرس و جو می توانید قفل برقی با قیمت مناسب را با خدمات عالی و تعرفه های مصوب انجام نمایید. کافیست از یک نصاب قفل برقی با تجربه چند ساله کمک بخواهید.

نصب قفل برقی

مزایای نصب قفل برقی چیست؟

از مهمترین مزیت نصب قفل برقی درب حیاط این است که این درب می تواند کنترل را با کمک مدار فرمان جک اتوماتیک انجام دهد. وجود زبانه قفل شونده در قفل برقی می تواند سطح ایمنی آن را افزایش دهد. نصاب یک قفل برقی با پذیرش تمام شرایط نصب یا تعمیر قفل برقی درب حیاط آن را انجام می دهد.

پیشنهاد ما این است که جهت نصف هرگونه قفل و قفل های برقی از متخصصین کلیدسازی کمک بخواهید زیرا به کارگیری فرد غیرماهر می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد نماید.

مزیت دیگری که می توان برای نصب قفل برقی درب پارکینگ محسوب نمود این است که برخلاف مدل های قدیمی نمی توانید آن را از بیرون درب پارکینگ و با هیچ گونه وسیله ای به جز کلید اصلی باز نمود.

از مزیت های دیگر نصب قفل برقی درب پارکینگ باید به داشتن زبانه مخفی آن اشاره نمود که در حالت عادی قابل دیدن نیست و فقط با دستکاری می توان درب را به روشی باز نمود.

البته نصب کردن قفل برقی درب پارکینگ در دو حالت دستی که حالتی ساده است و حالت برقی که نصب آن با درب بازکن می باشد امکان پذیر می باشد.

اگر قفل برقی درب پارکینگ یا حیاط خراب شود، می توان با تعویض قفل مغزی داخلی یا بیرونی، از این قفل آسیب دیده استفاده مجدد کرد.

آشنایی با قفل برقی یوتاب

شاید نام قفل برقی یوتاب را شنیده باشید ولی آشنایی زیادی با آن نداشته باشید. از این قفل برقی جهت نصب قفل برقی درب حیاط استفاده می گردد و برای هدف ما که نصب کردن قفل برقی درب حیاط، پارکینگ و یا سایر درب های جک دار بوده، انتخاب خوبی می باشد. قفل برقی یوتاب را می توان بر روی درب تکی یا نفررو ساختمان نصب نمود و با درب ریموت کنترل پارکینگ آن را هماهنگ نمود. کافیست نصاب یک پایه نگه دارنده را که همراه قفل بوده به درب پیچ کند یا آن را جوش بدهد. به همین راحتی می توانید از این نوع قفل استفاده نمایید.

مراحل نصب قفل برقی یوتاب

شما می توانید برای نصب قفل برقی یوتاب از یک نصاب ماهر و کاربلد استفاده کنید و یا آموزش تصویری آن را ببینید، ولی در کل مراحل به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا باید قفل قدیمی که در حال حاضر بر روی درب نصب می باشد را از آن جدا نماییم.
  • در صورتی که قفل به راحتی جدا نمی شود باید از سنگ فرز برای برش کاری استفاده نمایید.
  • بعد از آماده شدن محل، پایه را زیر قفل گذاشته و توسط دریل یا جوشکاری آن را نصب نمایید.
  • سیم تغذیه قفل را ببندید و آن را نصب کنید.
  • قاب روی قفل را بسته و شاسی را جا بیندازید.

نتیجه گیری :

مزیت نصب قفل برقی را متوجه شدیم و الان وقت آن است که برای مکان موردنظرتان آن را به کار گیرید. شما برای این کار نیاز به یک کارشناس با تجربه خواهید داشت که با تجربه بوده و بتواند به راحتی کار شما و نصب قفل برقی را انجام دهد. متخصصین کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت، خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

آموزش تصویری نصب قفل برقی سیزا Cisa

نصب قفل برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *