پنجره دو جداره قوس دار upvc

پنجره دو جداره قوس دار upvc

یکی از مهمترین بخش های نمای ساختمان پنجره های آن است که با طراحی خلاقانه می تواند باعث زیبایی چند برابری ساختمان شود. طراحان و مهندسان گاهی برای زیباتر کردن معماری ساختمان ها پنجره های آنها را در ابعاد مختلف وقوس دار طراحی می کنند که این فذم خاص زیبایی شگفت انگیزی به نمای ساختمان می دهد.

با نصب شیشه های دو جداره upvc در این پنجره های قوس دار علاوه بر کاهش مصرف انرژی، پیشگیری از ورود گردو غبار و پیشگیری از آلودگی صوتی می توان به زیبایی این پنجره های قوس دار نیز به میزان بسیار زیادی افزود.

در سال های اخیر معماران در ساخت بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های قوس دار برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. شکل قوس دار پنجره موجب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل این پنجره ها بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد.

در معماری امروز انواع پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره، کمانی و … طراحی و نصب می شوند. این پنجره ها آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند.

علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل قوس دار طراحی کرد. قوس دار بودن پنجره و درب علاوه بر زیبایی موجب ایجاد سطح بیشتر موجب ورود نور بیشتر به ساختمان ها نیز می شود.

پنجره دو جداره قوس دار upvc

امکان ساخت پنجره های قوس دار به بلندی پنجره های لولایی و عرض پنجره های سایبانی وجود دارد که امکان ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر ساختمان را نیز فراهم می کند. پنجره های قوس دار چند ضلعی با اشکال مختلف نیز امروزه در معماری های مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پنجره های  قوس دار در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش و نصب است.

تعویض پنجره های دو جداره قوس دار upvc به دو روش قابل اجرا است:

  • خم کردن پنجره upvc به همان صورتی که هست به وسیله دستگاه های کاملا اتوماتیک: این روش روشی پر هزینه بوده و درزگیری و عایق پنجره دو جداره پایین است.
  • پر کردن قوس و هلال پنجره به طور جداگانه: این روش ارزانتر بوده و درزگیری و عایق آن مطمئن تر می باشد.

پنجره دو جداره قوس دار upvc:

درب و پنجره های دو جداره شرکت های معتبر باید دارای ضمانت نامه و گارانتی باشند.

یکی از نکات مهم پس از نصب شیشه های دو جداره باز کرن سریع برچسب های پروفیل است زیرا اگر بمانند براثر تابش مداوم آفتاب به شیشه چسبیده و دیگر جدا نشوند و در صورت جدا شدن اثرشان بر روی شیشه می ماند. برای پاک کردن شیشه های دو جداره می توانید از پاک کننده های ناساینده استفاده نمایید تا به شیشه های دو جداره هیچ آسیبی وارد نشود.

 

 

پنجره دو جداره قوس دار upvc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *