چگونه به ریموت درب پارکنیگ کد بدهیم؟

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

چگونه به ریموت درب پارکنیگ کد بدهیم؟ شاید از جمله سوالاتی است که برای بسیاری از افراد پیش بیاید. ما سعی کردیم در این مقاله شما با دو روش اصلی برای کددهی به ریموت درب پارکینگ آشنا نماییم پس با ما همراه باشید.

1.کد دهی از طریق کلید لرن

شرط اول در این روش کددهی، دسترسی به برد رسیور ریموت است. این رسیورها غالبا در داخل پارکینگ و کنار درب تعبیه می شوند. پس از پیدا کردن برد رسیور درب آن را باز کنید. سپس دکمه Lern یا Code را پیدا کنید و آن را حدودا ۲ ثانیه نگه دارید.

همزمان با فشار دادن دکمه Lern یک چراغ کوچک تعبیه شده در درون برد روشن می شود. همزمان با روشن شدن چراغ باید کددهی انجام شود. برای این کار بلافاصله پس از روشن شدن چراغ، کلید A روی ریموت را به مدت ۲ ثانیه فشار دهید. پس از این زمان چراغ روشن برد شروع به چشمک زدن کرده و کددهی ریموت تمام می شود.

۲. کد دهی از طریق دیپ سوئیچ

در این روش کد دهی از طریق دیپ سوئیچ انجام می گیرد. این نوع ریموت ها بیشتر برای درب کرکره ای پارکنیگ کاربرد دارد. دیپ سوئیچ در واقع ردیفی از ۸ دکمه کوچک بر روی برد ریموت است که با باز کرن درب ریموت به آسانی دیده می شوند.

برای کد دهی به این روش ابتدا باید درب ریموت را باز کنید. ۸ دکمه گفته شده را می توان در سه وضعیت بالا، متوسط و یا پایین قرار داد. برای کددهی به ریموت درب پارکینگ باید چینش دلخواهی به دیپ سوئیچ‌ها داده و سپس همین چینش را بر روی برد درب پارکینگ نیز پیاده کرد. با انجام این دو چینش به صورت کاملا مشابه، کددهی ریموت درب پارکنیگ تمام می شود.

انواع درب اتوماتیک
انواع درب اتوماتیک

تهران کلید با سابقه طولانی و با کارشناسان مجرب آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود و همچنین مشکل در ریموت درب های پارکینگ در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید. کارشناسان موتور سوار با سرعت خود را به محل مورنظر شما خواهند رساند و مشکل شما را حل خواهند نمود.

چگونه به ریموت درب پارکنیگ کد بدهیم؟

1 دیدگاه در “چگونه به ریموت درب پارکنیگ کد بدهیم؟

  • آبان 18, 1398 at 12:03 ب.ظ
    Permalink

    کد جدید وارد کنم کد باقی ریموت ها پاک نمیشود.؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *