کلید سازی شبانه روزی با مجوز رسمی

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

خدمات کلید سازی از خدماتی است که در زندگی شهری امروزی تقریبا نیاز به استفاده از آن برای هر کسی حد اقل یک بار پیش می آید. کمتر کسی یافت می شود که کلید خود را گم نکرده یا داخل منزل جا نگذاشته باشد. در هنگام بروز همچین موردی اولین چیزی که به ذهن انسان می رسد معطلی بسیار زیاد پشت درب است. چون باید زمان زیادی به زنگ زدن به آشنایان بگذرانید تا از آن ها بتوانید شماره یک کلید ساز را بگیرید. اما مساله مهم این است که اگر حتی آن ها شماره یک کلید ساز را داشته باشند و به شما بدهند، این مشکل ممکن است در ساعت نامناسبی مانند شب رخ داده باشد که بسیاری از کلید سازان کار نمی کنند. یا اینکه اگر در روزهای تعطیل این مشکل پیش بیاید شاید کلید ساز مذکور پاسخگو نباشد. حتی اگر هم پاسخگو باشد و قصد خدمت رسانی به شما را داشته باشد، ممکن است محل او خیلی از شما دور باشد و بسیار معطل شوید.

◀️از این رو یک استارتاپ بسیار ارزشمند را خدمت شما معرفی می نماییم که خدمات کلیدسازی شبانه روزی با مجوز رسمی را خدمت همشهریان تهرانی ارائه می نماید و نام این شرکت تهران کلید می باشد.

👈سرعت در ارائه خدمات کلید سازی شبانه روزی کاملا مهم و حیاتی است. از محاسن این گروه این است که در تمامی مناطق شهر تهران موتور سواران کلید ساز مستقر دارد که در هر زمانی که مشتری سفارش کار داشته باشد، نزدیک ترین کلید ساز موتور سوار به محل اعزام می شود. دقیقا همین موضوع است که سرعت کار خدمت رسانی کلید سازان این گروه را مثال زدنی کرده است.

👈اگر نیمه شب یا در زمان هایی که شرایط جوی نا مناسب است یا فصول سرد سال همچین مشکلی برای شما پیش بیاید اهمیت سرعت در ارائه خدمات کلید سازی شبانه روزی را بهتر درک خواهید کرد.

👈این موسسه با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه صنف تعمیرکاران قفل و کلید، به عنوان یک استارتاپ موفق، سریع ترین خدمات را خدمت شما عزیزان همشهری ارائه می دهد. لازم به ذکر است تعرفه خدمات این گروه نیز به علت داشتن مجوز و تحت نظارت صنف بودن، کاملا بر اساس معیار های تعیین شده توسط صنف تعیین می گردد و تا حد امکان کمترین هزینه را برای شما عزیزان در نظر می گیرد.

👈متاسفانه برخی سودجویان از خدمات کلید سازان زحمتکش سوء استفاده کرده و مشکلاتی برای همشهریان پیش می آورند. از این رو گروه تهران کلید گروه بدون احراز هویت صاحب منزل یا محل مورد نظر نمی تواند خدمتی را ارائه نماید.

◀️زیرا ممکن است افرادی از خدمات این گروه و کلید سازان سوء استفاده نموده و به سرقت دارایی های مردم بپردازند. از این رو این شرکت وظیفه خود می داند در جهت حفظ امنیت همشهریان و همچنین حفظ اعتبار خود شرکت، حتما کارفرمای محترم را احراز هویت کند. البته در این کار نیز مانند سایر مراحل ارائه خدمت، طبق آموزش های داده شده به کلید سازان، این عزیزان با نهایت احترام خدمت شما عزیزان انجام مسئولیت می نمایند.

👈هزینه ساخت کلید جدید برای قفل‌های درب حیاط، سیلندر و آویز با یک کلید معمولی حدودا ۱۵ هزار تومان است. همچنین تغییر ساچمه (کلید) قفل های مربوط به درب حیاط و سیلندر از دو طرف نیز ۱۵ هزار تومان می باشد.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

👈نرخ تعویض ساچمه (تغییرکلید) قفل‌های درب برقی نیز ۴۰هزار تومان بوده و هزینه ساخت و تعویض ساچمه (تغییرکلید) قفل‌های کامپیوتر در کارگاه همراه با یک کلید معمولی ۳۰ هزار تومان می باشد.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

👈هزینه ساخت کلید سوئیچ پیکان و پراید ۲۵ هزارتومان و ساخت قفل کلید خور برای انواع ماشین های داخلی و نصب آن به ازای هر قفل ۲۰هزار تومان می باشد که این نرخ ها مربوط به درون کارگاه می باشد.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

👈اجرت باز کردن هر قفل در شعاع یک کیلومتری سفارش ثبت شده  ۳۰ هزار تومان بوده و در صورت وجود قفل اضافی برای هر قفل اضافی هزینه ۱۵هزار تومان بیشتر می شود.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

👈این نرخ ها بر اساس نرخ نامه صادر شده از اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید تهران می باشد.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

👈هزینه باز کردن قفل ماشین های پیکان و پراید تا شعاع یک کیلومتری نیز ۳۰ هزار تومان می باشد. اما برای قفل درب ماشین ها خارجی در زمان کار و توافق میان طرفین محاسبه می گردد.

👈همچنین برای نصب فنر آرام‌بند، قفل شب‌بند، قفل ۴لول در آپارتمان و قفل حیاطی برقی ۴۰-۶۰ هزار تومان دستمزد در نظر گرفته شده است. اجرت ساخت کلید های ضد سرقت و باز کردن درب گاو صندوق ضد سرقت بنابر توافق طرفین محاسبه می گردد.(نرخ به روز شده را جستجو نمایید)

 

کلید سازی شبانه روزی با مجوز رسمی
خلاصه مطلب
کلید سازی شبانه روزی با مجوز رسمی
نام مقاله
کلید سازی شبانه روزی با مجوز رسمی
توضیحات
از این رو یک استارتاپ بسیار ارزشمند را خدمت شما معرفی می نماییم که خدمات کلیدسازی شبانه روزی با مجوز رسمی را خدمت همشهریان تهرانی ارائه می نماید و نام این شرکت تهران کلید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *