کلید ساز

کلید ساز چیست

امروزه پیشرفت های فراوانی در زمینه ها ی قفل و سیستم های امنیتی به وجود آمده است. به طوری که حتی نوع درب های استفاده شده در منازل و ساختمان ها تغییر کرده است و اکثر اماکن از درب های ضد سرقت استفاده می کنند. این گونه درب ها با توجه به تکنولوژی ساختی که دارند امنیت بیشتری را برای ساختمان ها فراهم خواهند کرد. در این نوع درب های جدید از ترکیب چوب و فلز در ساخت درب استفاده خواهد شد به طوری که ورقه های فلزی در بین دو روکش چوبی درب قرار می گیرند و استقامت درب را در برابر ضربات افزایش می دهند. در دو طرف این ورقه های فلزی که در درب تعبیه می شوند پشم سنگ قرار می دهند که هم به دلیل خاصیت های ضد قارچی که دارد از فلز نگه داری می کند و سبب می شود از فرسودگی آن جلوگیری شود و نیز هم به دلیل عایق بودن این ماده سبب می شود که این گونه درب ها به مانند پنجره های دوجداره به صورت عایق نیز عمل کنند و از تردد گرما و سرما و صدا جلوگیری کنند و از این طریق هم دمای اتاق را فیکس نگه می دارند و هم سبب ایجاد آسایش در ساختمان ها و مجتمع هایی که دارای تعداد واحد های زیادی هستند می شوند. گونه ای از این درب ها هم وجود دارند که علاوه بر داشتن تمامی این ویژگی های گفته شده، ضد حریق هم می باشند به طوری که اگر بیرون از منزل آتش سوزی رخ دهد از ورود آن به منزل جلوگیی خواهد شد. با توجه به پیشرفت های فراوانی که در زمینه ی امنیت و تکنولوژی قفل ها به وجود آمده است دیگر از قفل های قدیمی در این درب های جدید و ضد سرقت استفاده نمی شود.زیرا قفل های قدیمی دارای امنیت چندانی نبودند و به سادگی توسط سارقان باز می شدند. این گونه قفل های جدید به صورت های مختلفی وجود دارند و به روی درب های ضد سرقت و حتی درب های معمولی نصب می شوند و میزان امنیت را افزایش می دهند.

کلید ساز چیست
کلید ساز چیست

این قفل ها دارای چندین زبانه هستند که توسط سیستم قفل مرکزی کنترل می شوند و در واقع می توان گفت که باز کردن این گونه قفل ها به واسطه ی روش های غیر معمول و بدون کلید مخصوص آن غیر ممکن است. در کنار این پیشرفت هایی که در قفل و درب منزل به وجود آمده است، خودرو ها هم از این پیشرفت های ایمنی بی بهره نبودند. سیستم های ایموبلایزر و نیز قفل های مرکزی از جمله تکنولوژی هایی هستند که در سیستم های امنیتی و نیز قفل های ماشین ها به وجود آمده اند. در صورتی که خودرو ی شما مجهز به سیستم ایموبلایزر باشد کلید های عادی نمی توانند خودرو ی شما را روشن کنند و این کار تنها از طریق کلید های کد گذاری شده ی ویژه ی خودرو ی شما امکان پذیر می باشد یعنی نمی توان تنها با ساخت یک کلید از روی قفل درب، استارت خودرو را هم روشن کرد و حتمآ باید این کلید و کامپیوتر خودرو ی شما توسط دستگاه های مخصوص کد گذاری شوند. این سیستم ها دارای هشدار های فراوانی می باشند که توسط آن ها می توانید امنیت خودرو را افزایش دهید. راه های زیادی وجود دارد که متوجه شویم خودرو ی ما دارای سیستم ایموبلایزر می باشد و یا خیر. هم چنین جالب است که بدانید می توان حتی این کد ها را تغییر داد. به این صورت که کامپیوتر خودرو را به دستگاه کد گذاری متصل می کنیم و عمل کد دهی را انجام می دهیم.

قفل کمدی
قفل کمدی

درست است که این گونه پیشرفت ها در زمینه ها ی قفل و سیستم های امنیتی خودرو ها و اماکن سبب بالا رفتن میزان سطح امنیت در آن ها می شود اما مشکلاتی را هم در زمینه های مختلف به وجود می آورد که اگر پاسخ درست برای این گونه مشکلات فراهم نشود می توانند افراد را به دردسر بیندازند. به عنوان مثال اگر شخصی دارای خودروی باشد که به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر مجهز است، در صورتی که سویچ خودرو را گم کند قادر نخواهد بود ماشین خود را روشن کند و مجبور است خودرو را تا کلید سازی های معتبر که دارای تجهیزات کافی هستند حمل کند تا برای باز کردن درب خودرو و یا ساخت کلید مجدد اقدام کنند. و یا حتی اگر کلید های درب ساختمان خود را گم کنند مجبور هستند دردسرات و رفت و آمد های زیادی به کلید سازی ها را تحمل کنند تا مجددن اقدام به کلید سازی و باز کردن درب کنند. اما اگر در ساعت های شب و خارج از تایم کاری این گونه مشکلات برای افراد به وجود آید به دردسر های بزرگی می افتند زیرا اکثر کلید سازی های موجود فقط در ساعت های کاری اقدام به ارائه ی خدمات می کنند. اما در کنار این ها، مراکز کلید سازی شبانه روزی و آنلاینی وجود دارند که می توانند خدمات خود را در تمامی ساعات شبانه روزی و نیز در تمامی نقاط تهران بزرگ به مشتریان ارائه دهند. این گونه کلید سازی ها حتی به عنوان کلید سازی های سیار عمل می کنند و لازم نیست که خودرو ویا قفل خود را برای رفع مشکل به مراکز کلید سازی برید تنها کافی است تا مشکل خود را با این مراکز در میان بگذارید، نیرو های حرفه ای این گونه مراکز سریعآ برای رفع مشکل به محل مورد نظر شما اعزام می شوند. برای ثبت نیاز خود کافی است که بنا بر موقعیت مکانی خود به سایت های کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی سیار پاسداران، کلید سازی شبانه روزی پیروزی و … مراجعه کنید.

کلید ساز چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *