کیت درب ضد شکست

کیت درب ضد شکست

امروزه با توجه به افزایش سرقت های منازل به روش های مختلف توسط سارقان حرفه ای یکی از دغدغه های عموم مردم در هنگام ترک منزل نگرانی از سرقت می باشد. از طرفی هم اکثر منازل به صورت آپارتمانی و مجتمع هایی با واحد های مسکونی فراوان مبدل شده اند که به علت زیاد بودن تعداد واحد ها و منازل برقراری امنیت در آن ها امری بسیار مهم محسوب می شود. یکی از کمپانی های تولید کننده ی ابزار آلات ضد سرقت اخیرآ عنوان کرده که قادر به تولید کیت درب ضد شکست می باشد. به گفته ی کمپانی سازنده این کیت ها ی ضد شکست بسیار مقاوم در برابر انواع ضربات هستند و به هیچ عنوان نمی توان آن ها را شکست. در ادامه به توصیف ویژگی های این محصول جدید ضد سرقت می پردازیم.

این کیت های ضد سرقت از تکنولوژی پیچیده ی ساختی بهره مند نیستند و آن چنان از فناوری در آن ها استفاده نشده است. در واقع کیت های ضد شکست از چندین صفحه ی آلیاژ فلز که به روی هم قرار گرفته اند ساخته شده اند و عنصر تاثیر گذار این کیت ها در برابر امنیت بنزل مقاوم بودن آن ها می باشد که به واسطه ی پیچ هایی که در آن ها قرار گرفته شده در چهارچوب درب نصب می شوند و مانع از آسیب دیدگی درب می شوند. سارقان عمومآ اگر از راه های متداول و نیز شیوه های باز کردن قفل نتوانند به منزل وارد شود احتمالآ اقدام به شکستن درب می کنند. این کیت ها که از فلز های بسیار مقاومی ساخته شده اند در برابر ضربات و حتی حرارت هم مقاوم می باشند و از آسیب رسیدن به درب اصلی جلوگیری می کنند و از این طریق امنیت منزل شما را حفظ خواهند کرد.

کیت درب ضد شکست
کیت درب ضد شکست

نصب این کیت درب ضد شکست بسیار راحت می باشد و زمان اندکی را نیاز دارد. برای نصب این کیت ها به روی درب کافی است که نوار ها را در اطراف قفل و لبه های درب چفت کنید. نصابان این کیت ها تنها با ابزاری همانند پیچ گوشتی و مته دریل اقدام به ایجاد سوراخ هایی در قاب های چوبی می کنند و این کیت ها را با قرار دادن پیچ ها نصب می کنند. هم چنین در قاب های فلزی از جوش کردن فلز ها استفاده می شود که این عمل بازدهی امنیت را بسیار بالا می برد.

این کیت ها ی ضد شکست برای استفاده ی انواع درب ها ساخته شده اند و حتی می توان از آن ها برای درب های معمولی هم استفاده کرد و توسط آن ها امنیت درب های معمولی را تا حد قابل توجهی افزایش داد. هم چنین این کیت ها قابلیت قرار گیری به روی درب های ضد سرقت را دارند. اگرچه اکثر درب های ضد سرقت خود در ساخت دارای ورقه های فلزی هستند و در مقابل ضربات مقاوم هستند، اما با قرار دادن این گونه کیت های ضد شکست امنیت آن ها را تا حد بالایی می توانید افزایش دهید. این کار برای درب های ضد سرقتی که دارای کیفیت پایین و حجم کمی از ورقه های فلز می باشند، بسیار مفید است و می تواند میزان امنیت آن ها را تا حد درب های ضد سرقت دیگر افزایش دهد.

برای نصب این گونه کیت ها و حتی حفاظ های آهنی می توانید از کلید سازی شبانه روزی استفاده کنید. زیرا نیرو های این مرکز دارای تخصص کافی هستند و هم چنین به صورت شبانه روزی می توانند مشکلات شما همشهریان تهرانی عزیز را بر طرف سازند. جالب است بدانید که این مرکز کلید سازی سیار است و برای حل مشکلات شما به صورت حضوری از تجهیزاتی مانند دستگاه کلید سازی استفاده می کند تا هر چه سریع تر نیاز شما را پاسخگو باشد. این مرکز بدون محدودیت در منطقه است و می تواند در هر کجای تهران مانند کلید سازی سیار غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی پاسداران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی سیار اشرفی اصفهانی و کلید سازی سیار پیروزی و … عمل کند و به بر طرف کردن نیاز و یا مشکل شما در اسرع وقت بپردازد.

کیت درب ضد شکست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *