دسته‌ها
بلاگ

کلید سازی شبانه روزی سعادت آباد

برای دسترسی به کلید سازی شبانه روزی تهران کلید هر زمان و هر مکان از سعادت آباد تهران و در محدوده های زیر که باشید می توانید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تهران کلید با مستقر کردن کلید سازان موتورسوار، از این پس آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی در منطقه سعادت آباد می باشد.

اگر برای شما هم این موضوع پیش آمده است که کلید منزل یا خودروی خود را جا گذاشته اید و به افرادی که کلید ساز هستند و یا قفل را باز می کنند دسترسی ندارید، می توانید از خدمات سریع کلید سازی تهران کلید استفاده نمایید. افراد متخصص در این شرکت با تماس شما در هر زمان از شبانه روز می توانند در محل شما حضور پیدا کنند و مشکلتان را حل کنند. اگر نیاز به باز کردن قفل و یا ساختن انواع کلید برای درب های مختلف دارید، متخصصین این امر به سرعت کار خود را انجام خواهند داد. مهم نیست در کدام منطقه از تهران ساکن هستید خدمات کلید سازی تهران کلید در تمام مناطق خدمات رسانی خواهند نمود.

خدمات تهران کلید:

  • تعویض و در صورت نیاز تعمیر انواع قفل ها
  • فروش انواع قفل
  • ساخت انواع کلیدها
  • باز کردن درب ضد سرقت
  • باز کردن درب چوبی منازل
  • باز کردن قفل صندوق عقب خودرو
  • نصب قفل منازل و محل کار و ساخت و تعمیر آنها
  • تعمیر و نصب دزدگیر
  • نصب قفل ایمنی و نصب ریموت
  • قفل گاو صندوق
  • سوییچ خودرو
  • ساخت ریموت

محدوده های کلید سازی به صورت شبانه روزی در سعادت آباد تهران:

  • کلید ساز سیار و شبانه روزی تهران کلید در منطقه سعادت آباد
  • کلید ساز سیار و شبانه روزی تهران کلید در منطقه میدان کاج
  • کلید ساز سیار و شبانه روزی تهران کلید در منطقه خیابان سرو
  • کلید ساز سیار و شبانه روزی تهران کلید در منطقه پاک نژاد
  • کلید ساز سیار و شبانه روزی تهران کلید در منطقه بلوارفرحزادی

تهران کلید متخصص باز کردن درب های آپارتمان واتومبیل، ساخت انواع ریموت درب پارکینگ و متخصص در ساخت کلید کددار و ضد سرقت به طور شبانه روزی به شما مشتریان محترم خدمات ارائه می دهد. تهران کلید با استفاده از موتورسواران سیار خود بدون تعطیلی و در هر کجای تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشد و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای جدید و نوین انواع قفل های آویز، کمدی، سیلندری، ضدسرقت، حیاطی و قفل های مربوط به انباری منازل و … را در کوتاه ترین زمان باز نموده و در صورت نیاز به تعمیر آن را تعمیر و یا تعویض می نماید .

همشهریان عزیز تهرانی در هر زمان از شبانه روز که مشکلاتی با قفل و کلید انواع درب خود پیدا کردید فقط کافیست با شماره ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲ (کلیک جهت تماس)تماس گرفته تا در اسرع وقت نزدیکترین متخصص به منطقه محدوده سعادت آباد تهران اعزام گردد.

نوع خدمت رسانینرخ (تومان)
کپی کردن کلیدهای سوئیچی ورودی حیاط، سیلندر و آویز ایرانی حدودا برای هر عدد شروع از ۳۰۰۰
 کپی کردن کلیدهای سوئیچی ورودی حیاط، سیلندر و آویز خارجی برنجی برای هر عدد شروع از ۴۰۰۰
کپی کردن کلیدهای سوئیچی ورودی حیاط، سیلندر و آویز خارجی جنس استیل آن شروع از ۵۰۰۰
کپی کردن کلیدهای ورودی کامپیوتری برای هر عددشروع از ۶۰۰۰
ساخت و کپی کلیدهای ورودی دوبل و پله‌ای شروع از ۹۰۰۰
کپی کلیدهای مغزی در اتاقی معمولی سربی شروع از ۴۰۰۰
کپی سوئیچ اتومبیل خارجی برای هر عدد شروع از ۷۰۰۰
ساخت کپی سوئیچ اتومبیل‌های مدل بالا مانند رونیز، پیکاپ و مشابه خارجیشروع از ۱۵۰۰۰
جهت ماشین های بنز، بی‌ام‌و و ولو توافق طرفین
ساخت کپی کلید گاوصندوقی کوتاه دنده دوطرفه برای هر عددشروع از ۲۰۰۰۰
ساخت کپی ریموت در محل کارگاه برای هر عدد شروع از۳۰۰۰۰
ساخت کپی کلیدهای ضدسرقت ماشین های وارداتیتوافق طرفین
کپی کلید ضد سرقت انواع پراید و پژو در محل کارگاه بدون ریموت و کلید خامشروع از ۵۰۰۰۰
ساخت کپی کلید ماشین های ریو، زانتیا، و ال۹۰ در کارگاه بدون ریموت و کلید خام شروع از۸۰۰۰۰
نرخ های مشخص شده در تهران کلید بر اساس نرخ‌نامه درج شده در سایت اتحادیه تعمیرکاران قفل و کلید تهران

دسته‌ها
بلاگ قفل و کلید

هوشمند سازی منزل با قفل دیجیتال


🔵قفل دیجیتالی درب چیست؟

قفل دیجیتالی یا قفل الکترونیکی به یک قفل گفته می شود که از جریان الکتریسیته جهت باز و بسته شدن درب استفاده می نماید. امروزه قفل دیجیتال راه خود را به خانه های افراد باز کرده است و با زیاد شدن شرکت های ارائه کننده این دست قفل ها شاید بتوان به مرور و با قیمت کم تر استفاده ازآن ها را بیش تر در منازل دید.

🔵روش های احراز در قفل درب های دیجیتالی

در آینده نزدیک قفل های درب دیجیتالی می توانند جایگزین درب های سنتی شوند و امنیت و کاربردی راحت تر را برای افراد داشته باشد. درست است مدل کارکرد مدل های سنتی و جدید با هم متفاوت است ولی کار اصلی آن ها اجازه ورود و یا مانع ورود افراد می باشد. در درب های سنتی کار اصلی با داشتن کلید است ولی در قفل های دیجیتال این مورد با احراز هویت امکان پذیر می باشد.

🔵ورود به درب دیجیتالی با رمزعبور

ممکن است که در فیلم ها این مورد را دیده باشید که ورود به درب با وارد نمودن رمز عبور می باشد. یکی از روش ها برای وارد شدن به این درب های دیجیتالی وارد کردن رمز عبور می باشد. این قفل ها دارای یک رمز عبور می باشند که با صفحه کلیدی با ترکیب اعداد و یا حروف می تواند باز گردد. با وارد نمودن رمز عبور صحیح می تواند آن را باز نمود. ایرادی که این نوع رمز دارد این است که با فراموش کردن و یا دست پیدا کردن افراد به رمزها، افراد با وارد شدن به آن یا وارد شدن افراد غریبه با مشکلاتی روبه رو می شوند. البته می توان با تغییر رمز از مورد دوم جلوگیری نمود.

🔵ورود به درب دیجیتالی با کلید فیزیکی

یکی دیگر از راه های ورود به قفل های دیجیتال درمنزل استفاده از کلیدهای فیزیکی یا کارت کلیدها می باشد. سه راه جهت باز نمودن قفل های دیجیتال با استفاده از کارت‌کلید ها است. راه اول قرار دادن کارت در روبه روی یک بازخوان است و راه دوم این است که مانند کارت‌خوان آن را بکشید و یا راه سوم باید کارت را مشابه با دستگاه‌های عابربانک وارد دستگاه کنید.

🔵ورود به درب دیجیتالی با گوشی هوشمند

افراد می توانند با کمک امواج رادیویی بلوتوث به عنوان کلیدی جهت باز نمودن درب استفاده نمایند. روش کار هم به این صورت است که با نزدیک شدن گوشی به قفل دیجیتال، درب به طور خودکار باز می شود.یکی دیگر از روش ها نیز استفاده از حافظه فلش می باشد که رواج کم تری را دارد. البته این حافظه فلش ها می تواند بزرگ ترین ایراد را زمانی داشته باشد که گم و یا خراب شود که دوباره ساختن روال پیچیده ای دارد.


🔵ورود به درب دیجیتالی با روش بیومتریک

روش بیومتریک یک نوع روش امنیتی می باشد که در آن از خصوصیات فیزیکی و تغییر ناپذیر انسان ها جهت شناسایی استفاده می شود. این روش شامل چند روش ترکیبی و روش بسیار قابل اعتمادی می باشد. روش های ترکیبی هم می تواند امنیت را بالاتر ببرد و هم تمایل سارقین را جهت سرقت کم نماید. از انواع قفل بیومتریک قفل اثر انگشتی می باشد.

🔵مزایای استفاده از هوشمند سازی منزل با قفل دیجیتال

🔅قفل دیجیتال با کاربری آسان

ممکن است برای خیلی از افراد این موضوع پیش آمده باشد که در زمان خارج شدن از منزل کلید خود را جا بگذارند که موجب ایجاد سردرگمی و ایجاد هزینه های بالا شوید و باید از یک کلید ساز حرفه ای برای آسیب وارد نکردن به قفل درب استفاده نمایید ولی با کمک قفل های دیجیتال دیگر لزومی به این روش های پردردسر نیست و با تشخیص چهره افراد، اثرانگشتان اعضای خانواده و یا با کمک گوشی تلفن همراه از دور می توان بازگشایی درب را انجام داد.

🔅قفل دیجیتال با امنیت بالا

افزایش امنیت با قفل های دیجیتال علاوه بر هوشمند سازی منزل با قفل دیجیتال و می تواند به حذف کردن کلیدها کمک زیادی نماید. امروزه بیش تر قفل های هوشمند از روش های تشخیص هویت با اثر انگشت و همچنین تشخیص چهره استفاده می نمایند که از روش های مطمئن و با درصد خطای کم می باشد.

🔅قفل دیجیتال باعث لوکس شدن منزل

در قدیم افراد جت حفظ بیش تر منازل و ایجاد امنیت بیش تر باید از نرده های آهنی و یا قفل های زیاد استفاده می کردند که ظاهری زشت به ساختمان می دادند. یا در بسیاری از ساختمان ها از درب های ضد سرقت استفاده می شود که باز هم در بخش قفل این درب های ممکن است قفل های ضعیفی وجود داشته باشد و به راحتی و با ضربه باز شوند. با نصب نمودن قفل های دیجیتال علاوه بر امنیت بالا و همچنین کاربری راحت می توانید منزلی زیبا و لوکس داشته باشید و از فضای جدید و مدرن جدید لذت ببرید

دسته‌ها
بلاگ

آموزش باز کردن قفل با سنجاق سر


💠آموزش باز کردن قفل با سنجاق سر

آنچه مشخص است فراموش کردن کلید درب خانه یا قفل آویز برای هر کسی پیش  می آید اما ما در سایت سعی داریم روش هایی را به شما بگوییم که بتوانید با استفاده از آن به راحتی قفل را باز کنید و در صورت اینکه نمی توانید اینکار را انجام دهید سریعا با گرفتن شماره کلید ساز آنلاین تهران کلید آنرا درب منزل خواهید دید و قفل را برای شما باز می کند. پس بهتر است در ابتدا با مشاهده آموزش باز کردن قفل با سنجاق سر سعی در باز کردن قفل کنید.

💠نحوه باز شدن قفل

در ابتدا باید این را به شما بگوییم که داخل قفل مغزی قفل وجود دارد که شامل پین ها و فنرهایی است که هنگامی که کلید را داخل مغزی قفل وارد می کنید تمامی پین ها در جای تعیین شده قرار می گیرند و پس از این که پین ها در یک راستا قرار می گیرند قفل باز می شود. پس باید به شما بگوییم که توسط سنجاق سر و وارد کردن آن داخل مغزی قفل باید پین ها در یک راستا قرار گیرد که آن هم با شنیدن صدای پین مشخص می شود.

💠آموزش تصویری باز کردن قفل با سنجاق سر

ما برای این آموزش دو سنجاق سر نیاز داریم و یک انبور دست که همانطور که در ویدئو زیر مشاهده می کنید

 

🔶ابتدا باید یک سنجاق را داخل مغزی کنیم

🔶سر دیگر آنرا به شکلی که نشان داده شده است خم کنید.

🔶پس از آن سنجاق دوم را هم با انبوردست خم می کنید.

🔶در این مرحله تنها کافیست سنجاق سر که توسط انبوردست خم شده داخل مغزی قرار داده و با سنجاق دیگر شروع به تکان دادن پین ها کنیم.

🔶تمامی پین ها باید تکان داده شوند تا جایی که در یک راستا قرار گیرند

🔶 سپس مشاهده می کنید که قفل باز می شود.

🔶در مرحله آخر مشاده می کنید که قفل توسط یک سنجاق و به سادگی باز می گردد

خروج از نسخه موبایل