دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

موارد رعایت شدن هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت

موارد رعایت شدن هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت

همانطور که می دانید امروزه خانه های زیادی از انواع درب ضد سرقت چون درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک استفاده می کنند که ممکن است روکش آنها چوبی، فلزی، شیشه ای و حتی پلاستیکی باشد. شما باید در هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت با توجه به روکش استفاده شده روی درب آنها را تمیز کنید . در این مقاله موارد رعایت شدن هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت به شما می گوییم تا بتوانید سالیان دراز از درب ضد سرقت استفاده کنید.

نکات استفاده شده هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت

در ابتدا باید به شما بگوییم که در حین نصب درب ضد سرقت از محکم بستن درب، با فشار باز کردن قفل درب اجتناب کنید.

  • اگر لکه های شدیدی روی درب بود از مواد خنثی کننده و تمیز کننده خاص استفاده کنید
  • برای تمیز کردن درب ضد سرقت با روکش چوبی و ورق رنگ از براق کننده استفاده کنید.
  • برای از بین بردن خش درب ضد سرقت با روکش رزین و فلزی از پارچه نرم با خمیردندان استفاده کنید

به این نکته توجه کنید که اگر روکش درب ضد سرقت فلزی یا پلاستیکی می باشد برای جلوگیری از خش دار شدن درب کاملا مراقب باشید.

دسته‌ها
بلاگ

تهران کلید کیست؟

تهران کلید کیست؟

تهران کلید با هدف اینکه هیچ قفلی بسته نماند در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید. مجموعه تهران کلید با جمع آوری تعدادی کلیدساز موتور سوار در سطح شهر تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی در جای جای شهر تهران میباشد.

تنها کافیست شما به شماره ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲   تماس گرفته تا نزدیکترین موتور سوار نزدیک به منطقه شما ارسال گردد.

خدمات تهران کلید:

تهران کلید آمادگی دارد انواع قفل منزل، ماشین، گاو صندوق و هر مدل قفل دیگری که صاحب آن احراز هویت گردد را باز نماید. کلیدسازان موتور سوار ما انواع آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند. همچنین به موتورسواران کلید ساز توصیه اکید شده است که به مشتری کمال احترام را گذاشته و بهترین خدمات همراه با سرعت را ارایه نمایند.

کلید سازی شبانه روزی

چرا از تهران کلید استفاده کنیم؟

تهران کلید در ۲۴ شبانه روز در دسترس میباشد. کافیست تنها یک تماس گرفته و موقعیت خود را اعلام نمایید. تا نزدیکترین کلید ساز به سمت شما راهی شود.

همچنین به علت تخصص ما در این زمینه قیمت ما نسبت به رقبا محلی بسیار پایین تر میباشد. همچنین زمان شما برای ما بسیار ارزشمند میباشد و در اسرع وقت موتور سوار به سما شما حرکت میکند.

دسته‌ها
بلاگ

قفل ضد سرقت طلا فروشی

قفل ضد سرقت طلا فروشی

طلا فروشی ها جز مکان هایی هستند که اموال زیادی در آنجا وجود دارد به همین دلیل خیلی در معرض سرقت قرار می گیرد بنابراین برقراری امنیت این مکان خیلی مهم است. شما می توانید با استفاده از قفل ضد سرقت اقدام به بالا بردن امنیت طلا فروشی کنید.

قفل ضد سرقت طلا فروشی

قفل ضد سرقت طلافروشی مزایای زیادی دارد و یکی از این مزایا استفاده از قفل دیجیتال می باشد که بستن آن باعث می شود که در سمت بیرونی ساختمان تنها با استفاده از ریموت می توانید درب را باز کنید اما در داخل طلافروشی و هنگام بیرون رفتن هم می توانید هم از ریموت و هم از دستگیره برای باز کردن درب طلافروشی اقدام کنید.
یکی از قفل های ضد سرقت که ریموتی می باشد و در شکل زیر مشاهده می کنید به نام Insert Lock استفاده می شود که چهار ریموت دارد و هر شخصی می تواند از یک ریموت برای باز کردن درب طلافروشی استفاده کند و حتی قابلیت افزایش تعداد ریموت ها به ۱۶ عدد را دارید.
با اینکه افراد غیرمجاز نمی توانند این قفل ها را باز کنند اما باید به شما بگوییم که شما می توانید به راحتی وارد تنظیمات قفل شده و حتی هر تعداد ریموت را غیر فعال کنید. این قفل ها به دلیل بکار بردن ۲۵۰ میلیون کد به بهترین قفل ضد سرقت تبدیل شده است.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با مناسب ترین قیمت و تیم حرفه ای خود در سراسر تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

شماره تماس کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید: ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

کاربرد پشم سنگ در درب های ضد سرقت

کاربرد پشم سنگ در درب های ضد سرقت

پشم سنگ یک عایق حرارتی و صوتی می  باشد که مقاومت زیاد آن در برابر آتش و در کل نسوز بودن آن باعث شده است که از آن در  دو لایه درب های ضد سرقت استفاده شود که همین عامل باعث می شود درب ها ضد سرقت علاوه بر امنیت بالای خود دارای یک عایق حرارتی بی نظیر باشند.

کاربرد پشم سنگ در درب های ضد سرقت

موارد استفاده از پشم سنگ

در واقع پشم سنگ قابلیت تحمل دمای بالای ۷۵۰ درجه سانتی گراد را دارد و در انواع مختلفی چون  ایزو ترم، ایزو بلانکت ، ا یزو پایپ، فنوپانل، فنوفلت در بازار یافت می شود. از پشم سنگ بعنوان عایق در درب های ضد سرقت، عایق کاری دستگاههای صنعتی و عایق کاری ساختمان استفاده می شود.
ویژ گی های پشم سنگ
•    مقاومترین عایق در برابر حرارت
•    ضد قارچ و باکتری
•    عدم آسیب دیدن فلز بدون قلیایی بودن
•    کاهش انرژی و هزینه ها در طولانی مدت

در ابتدا شاید فکر کنید به دلیل قیمت بالای پشم سنگ و استفاده آن بعنوان عایق حرارتی باعث افزایش هزینه ها شود اما باید بدانید که در طولانی مدت متوجه کاهش هزینه ها می شوید زیرا پشم سنگ بعنوان یک عایق حرارتی  و صوتی شناخته می شود.

دسته‌ها
بلاگ

دستگیره الکترونیکی گیت من GATEMAN Shine S10

دستگیره الکترونیکی گیت من GATEMAN Shine S10

با بکار بردن قفل هوشمند روی درب ها ضد سرقت امنیت خانه شما دو برابر می شود و سرقت و دزدی از خانه شما کاملا غیر ممکن است . دستگیره الکترونیکی گیت من GATEMAN Shine S10 جز دسته قفل دیجیتال می باشد که دارای طراحی های عالی می باشد و با نصب این دستگیره الکترونیکی شما قابلیت رمزگذاری قفل در قالب کد ۴ الی ۱۲ رقمی هستید که علاوه بر آن اگر می دانید که شما رمزتان را فراموش می کنید می توانید از ۲۰ کارت برای قفل الکترونیکی گیت من S10 استفاده کنید.

قابلیت های دستگیره گیت من GATEMAN Shine S10

  • قابلیت رمز گذاری با قالب ۴ الی ۱۲ رقمی
  • قابلیت استفاده از ۲۰ کارت الکترونیکی
  • قابلیت استفاده از تابع خیالی

در واقع هنگام باز کردن قفل درب اگر نگران این هستید که ممکن است کسی در اطراف شما قرار دارد و رمز شما را به خاطر بسپار کافیست از تابع خیالی استفاده کنید. بعنوان مثال با وارد کردن اعداد نامرتبط که داخل آنها رمز قفل وجود دارد می توانید درب را باز کنید.

دستگیره الکترونیکی گیت من GATEMAN Shine S10

این دستگیره ها علاوه بر بالا بردن امنیت دارای سنسورهای فعال کننده چون سنسور فعال شدن هنگام آتش سوزی، ضربه زدن به دستگیره می باشد که در این هنگام هشدار سیستم ضد سرقت به صدا در می آید  و باعث قفل شدن درب برای چند دقیقه می شود.

حتی با وارد کردن ولتاژ بالاتر سیستم شوک دهنده قفل فعال می شود که همین عامل غیر فعال شدن برای چند دقیقه می باشد.

در هنگام خرید قفل هوشمند دستگیره الکترونیکی گیت من GATEMAN Shine S10 شما تنها کافیست ۴ باتری AA بخرید تا در هنگام تمام شدن شارژ باتری از آن استفاده کنید.

خروج از نسخه موبایل