قفل ضد سرقت طلا فروشی

قفل ضد سرقت طلا فروشی

طلا فروشی ها جز مکان هایی هستند که اموال زیادی در آنجا وجود دارد به همین دلیل خیلی در معرض سرقت قرار می گیرد بنابراین برقراری امنیت این مکان خیلی مهم است. شما می توانید با استفاده از قفل ضد سرقت اقدام به بالا بردن امنیت طلا فروشی کنید.

قفل ضد سرقت طلا فروشی
قفل ضد سرقت طلا فروشی

قفل ضد سرقت طلافروشی مزایای زیادی دارد و یکی از این مزایا استفاده از قفل دیجیتال می باشد که بستن آن باعث می شود که در سمت بیرونی ساختمان تنها با استفاده از ریموت می توانید درب را باز کنید اما در داخل طلافروشی و هنگام بیرون رفتن هم می توانید هم از ریموت و هم از دستگیره برای باز کردن درب طلافروشی اقدام کنید.
یکی از قفل های ضد سرقت که ریموتی می باشد و در شکل زیر مشاهده می کنید به نام Insert Lock استفاده می شود که چهار ریموت دارد و هر شخصی می تواند از یک ریموت برای باز کردن درب طلافروشی استفاده کند و حتی قابلیت افزایش تعداد ریموت ها به ۱۶ عدد را دارید.
با اینکه افراد غیرمجاز نمی توانند این قفل ها را باز کنند اما باید به شما بگوییم که شما می توانید به راحتی وارد تنظیمات قفل شده و حتی هر تعداد ریموت را غیر فعال کنید. این قفل ها به دلیل بکار بردن ۲۵۰ میلیون کد به بهترین قفل ضد سرقت تبدیل شده است.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با مناسب ترین قیمت و تیم حرفه ای خود در سراسر تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

شماره تماس کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید: ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲

قفل ضد سرقت طلا فروشی

1 دیدگاه در “قفل ضد سرقت طلا فروشی

  • خرداد 4, 1397 at 5:31 ق.ظ
    Permalink

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید .اگر
    علاقه دارید در نتایج جست و جو بهتر دیده شوید
    حتما به وبسایت ما سر بزنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *