آشنایی با بهترین برندهای آیفون تصویری

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


⚪️بهترین برندهای آیفون تصویری

آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس COMMAX یکی از بهترین و محبوب ترین برند آیفون تصویری موجود در جهان است که در ساخت آن از آخرین فناوری های روز استفاده شده است. این آیفون های تصویری ساخت شرکت کوماکس کره جنوبی بوده و تاکنون گواهی نامه ها و استاندارد های جهانی و معتبر زیادی را کسب کرده است.

هم اکنون این برند آیفون تصویری به بیش از ۱۲۰ کشور جهان صادر می شود که کشور ما نیز از جمله همین کشورهاست. وضوح بالا، تصویر شفاف و کیفیت عالی صدا، این برند را از سایر برندهای آیفون تصویری موجود در بازار مجزا کرده است.

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی SUZUKI یکی دیگر از مشهورترین و بهترین برندهای آیفون تصویری موجود در بازار ساخت است. این برند آیفون های تصویری ساخت یک شرکت ژاپنی مستقر در سنگاپور است که خیلی زود راه خود را به بازارهای بین المللی باز کرد.

طرح های مختلفی از آیفون های تصویری در بازار موجود است که در اندازه های متنوعی مانند ۴٫۳ اینچ و ۷ اینچ قابل خریداری است. برخی از مدل های آیفون تصویری سوزوکی دارای حافظه بوده و قابلیت ذخیره تصاویر و فیلم مراجعه کنندگان را دارند.

آیفون تصویری ویدکس

آیفون تصویری ویدکس VIDEX یکی دیگر از محبوب ترین و مشهورین برندهای آیفون تصویری در جهان است. این آیفون تصویری ساخت یک شکرت ایتالیایی به همین نام هستند که محصولات آنها به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می شود. این شرکت در زمینه ساخت انواع درب بازکن صوتی / تصویری، اینترکام دیجیتال، خانه هوشمند، درب بازکن تصویری تحت شبکه و … فعال می باشد.

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما TAKNAMA یکی از نام های آشنا در این زمینه است. این شرکت ایرانی کار خود را از سال ۱۳۸۰ در ایران آغاز کرده و خیلی زود به یکی از بهترین و قدرتمندترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید آیفونهای تصویری مبدل شد.

این شرکت ایرانی امکانات جذابی به محصولات خود اضافه کرد که یکی از جالب ترین آنها امکان ارتباط بین واحدها و ارتباط با نگهبانی است. این قابلیت ابتدا به صورت پیش فرض به گوشی آیفون تصویری اضافه شد اما به دلیل استقبال بالا به یکی از بهترین ویژگی های این آیفون تصویری مبدل شد.آیفون های تصویری تکنما را میتوان با تعداد کمی رشته سیم (۷ تا) برای ساختمان های بزرگ نیز نصب نمود. امروزه این آیفون های تصویری وطنی محبوبیت خاصی در بازار بدست آورده اند و برای نصب در ساختمان های بزرگ و مجتمع های مسکونی و تجاری خریداری می شوند.


آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری سیماران SIMARAN یکی دیگر از برندهای آیفون تصویری محبوب در بازار ایران است. شرکت سیماران از دهه ۵۰ تاکنون در زمینه تولید و توسعه سیستم های حفاظتی و نظارتی در ایران فعالی داشته و محصولات متنوع و باکیفیتی را روانه بازارها کرده است.

این شرکت همواره با ارائه قابلیت های جدید یکی از نوآورترین شرکت ها در زمنیه ساخت و تولید آیفون های تصویری در کشور بوده و تا امروزه کار خود را با قدرت ادامه میدهد. آیفون های تصویری سیماران در انواع و طرح های متنوعی در بازار موجود بوده و رقیبی جدی برای نمونه های خاجی آیفون های تصویری هستند.

آیفون های تصویری سیماران اغلب در دو مدل سیم کشی متفاوت ساخته می شوند. نوع اول این آیفون های تصویری نوع ساده آن بوده که برای کار با آن به سوئیچر نیاز دارید اما در نوع دوم آن که از سیستمهای کدینگ استفاده شده به جای سوئیچر به دیکودر نیاز است و هر چهار واحد با یک قطعه دیکودر کار می کند.

توصیه میکنیم آفون های تصویری سیماران را از نمایندگی های مجاز این شرکت خریداری کنید که هم کار نصب آیفون تصویری را انجام داده و هم در صورت بروز مشکل در زمان گارانتی به شما خدمات لازم را ارائه می کنند.

آیفون تصویری تابا

تابا TABA یکی دیگر از بهترین برندهای آیفون تصویری ساخت ایران است که در ابتدا آیفون های تصویری سیاه و سفید را ساخته و روانه بازارها می کرد. الگوی اولیه ساخت این آیفون های تصویری کاملا مشابه آیفون های کوماکس بود اما با گذشت زمان تغییرات مختلفی در طراحی آنها اعمال شده و این برند را به یک کاملا مستقل و موفق در این زمینه تبدیل کرد.

به مرور زمان و با ورود دوربین و صفحه نمایش های رنگی، شرکت آیفون های تصویری تابا مدل های ۳٫۵ اینچ ۴ لینچ و ۷ اینچ رنگی را در انواع متنوعی ساخته و روانه بازار کرد.

این شرکت قابلیت های مختلفی چون حافظه داخلی را به اغلب آیفون های تصویری خود اضافه کرد که موجب تفاوت محسوس این برند از سایر برندهای ایرانی شد. تابا با ارائه این قابلیت ها و یک قیمت حداقل و رقابتی شرکت های دیگر مانند الکتروپیک و سیماران را نیز تحت تاثیر خود قرار داد. شرکت آیفون تصویری تابا یک برند باسابقه و موفق در بازار ایران است که هر ساله مدل های جدید و متنوعی را با بازار عرضه میکند.


⚪️نکات مهم در هنگام استفاده از آیفون های تصویری

  • امروزه اغلب ساختمان های نوساز مجهز به آیفون های تصویری هستند اما با وجود نصب این آیفون ها و امنیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کنند اما باز هم باید نکات امنیتی را رعایت کنید. در ادامه شما را با مهمترین نکات امنیتی در هنگام استفاده از آیفون های تصویری آشنا می کنیم.
  • در صورت عدم رعایت نکات امنیتی، حتی با وجود نصب آیفون های تصویری باز هم خطر ورود افراد غیر مجاز و سرقت از واحد شما یا دیگر واحدهای ساختمان وجود خواهد داشت.
  • از باز کردن درب برای افراد غریبه خودداری کنید.
  • پیش از باز کردن درب حتما با فرد مراجعه کننده پشت آیفون صحبت کنید. اگر منتظر کسی هستید به محض شنیدن صدای زنگ درب را باز نکنید زیرا ممکن است مراجعه کننده فرد مورد نظر شما نباشد. این مساله مخصوصا در زمان مهمانی و آمد و رفت مهمان ها بیشتر دیده می شود. تنبلی نکنید و پیش از باز کردن درب حتما چند ثانیه با کسی که زنگ را زده صحبت کنید.
  • بهتر است شکاک باشید.
  • درب ساختمان را به راحتی برای افراد مختلف باز نکنید. ممکن است سارقین یا افراد غیرمجاز با بهانه های مختلف بخواهند شما را برای باز کردن درب قانع کنند. باری مثال ممکن است به بهانه اینکه همسایه درب را باز نمی کند از شما بخواهند که درب را برای آنها باز کنید و یا خود را همسایه جدید شما جا بزنند که کلیدهای خود را گم کرده و به کمک شما نیاز دارد. سارقین گاهی برای باز شدن درب، زنگ تمام واحدها را میزنند تا حداقل یکی از همسایه ها بی دقتی کرده و درب را باز کند. بنابراین برای باز کردن درب کمی شکاک بودن لازم است.
  • اگر ساختمان شما مجهز به آیفون تصویری باشد خطر ورود افراد غیر مجاز به آن بسیار کم است. با نصب این آیفن ها میتوان درب را برای دوستان، آشنایان، پستچی و یا پیک غذا باز کنید بدون اینکه نیاز باشد تا لابی یا دم در بروید. شما متوانید با رعایت نکات ایمنی درب ساختمان را از داخل آپاتمان خود باز کنید.
  • بهتر است نام خود را در کنار پنل آیفون ننویسید.
  • بسیاری از افراد برای راحتی دوستان و مهمانان خود نامشان را بر روی پنل آیفون مینویسند اما این کار از نظر امنیتی خطراتی در پی دارد. برای مثال اگر کسی شما را تعقیب کرده و قصد آسیب زدن به شما را داشته باشد با نگاه کردن به پنل آیفون به راحتی میتواند محل دقیق آپارتمان شما را پیدا کند.
  • آیفون خراب باید هر چه سریع تر تعمیر شود.
  • اگر آیفون تصویری واحد شما خراب شده باید هر چه سریع تر به مدیر ساختمان اطلاع دهید. در صورت مشاهده هر گونه خرابی در پنل آیفون نیز مساله را سریعا با مدیر ساختمان و دیگر ساکنین ساختمان در میان بگذارید تا حساسیت بیشتری در مورد رفت و آمدها داشته باشند.
  • اگر زنگ آیفون خراب شده و یا صدای افراد مراجعه کننده را نمی شوید باید هر چه سریعتر برای تعمیر آیفون تصویری واحدتان اقدام کنید. برای تعمیر آیفون تصویری خود حتما از یک تعمیرکار و متخصص نصب آیفون تصویری کمک ‌بگیرید.

⚪️نکات مهم در هنگام خرید آیفون تصویری

برندهای مختلفی از آیفون های تصویری در کشور ما موجود است و مشتری زمانی که میخواهد یک آیفون تصویری خریداری نماید با انواع و اقسام مدل های آیفون تصویری مواجه می شود. خریدار باید پیش از خرید آیفون تصویری به دو نکته کلی توجه داشته باشد:

  1. چه نوع آیفون تصویری را میخواهید خریداری کند؟
  2. آیفون تصویری دلخواهتان باید چه قابلیت ها و امکاناتی داشته باشد؟

برای پاسخگویی به این سوالات باید ابتدا نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

آیفون تصویری را برای یک واحد خریداری میکنید یا میخواهید برای یک ساختمان چند واحدی از آن استفاده نمایید؟ برای آیفون های تصویری مدل های زیادی در بازار عرضه شده است و شما میتوانید به سلیقه خود یکی از این آیفون ها را انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید آیفون تصویری را برای یک ساختمان چند واحدی خریداری کنید بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • نوع سکونت ساکنین ساختمان

ساکنین ساختمان مالک واحد خود هستند یا به صورت استیجاری در آن سکونت کرده اند. بدون شک صاحبخانه میخواهد بهترین کالا را برای خانه خود خریداری کند و آیفون تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما افرادی که به صورت استیجاری در خانه اقامت دارند یک آیفون تصویری ارزان را ترجیح میدهند. بنابراین بهتر است یک آیفون تصویری با قیمت مناسب و کارکرد بالا خریداری نمایند.

  • سلیقه ساکنین

برای خرید یک آیفون تصویری باید سلیقه خود و سایر ساکنین ساختمان را در نظر بگیرید تا زیباترین آیفون تصویری را برای ساختمان مورد نظر خود انتخاب کنید.

  • سیم کشی ساختمان

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید آیفون تصویری باید به آن توجه داشته باشید نوع سیم کشی ساختمان است. اگر برای نصب این آیفون تصویری نیاز به سیم کشی ساختمان باشد باید ابتدا رضایت کل اهالی ساختمان را جلب کرده باشید. آیفون های تصویری مختلف، رشته سیم های متفاوتی دارند که برای نصب آن نیاز به تعویض سیم کشی خواهد بود.

  • چقدر می توانید هزینه کنید؟

برای خرید آیفون تصویری مورد نظرتان چقدر میتوانید هزینه کنید و یا به عبارتی بودجه شما چقدر است؟ برای یک ساختمان چند واحدی هزینه خرید آیفون تصویری بین ساکنین واحدهای مختلف تقسیم می شود اما ممکن است ساکنین ساختمان درآمدهای مختلفی داشته و توان مالی آنها متفاوت باشد. بنابراین قیمت آیفون تصویری باید با بودجه ساکنین خانه برابر باشد.

  • قابلیت های آیفون تصویری

نکته آخر اینکه در هنگام خرید آیفون تصویری برای یک ساختمان باید قابلیت های مورد نظر خود و دیگر ساکنین خانه را مد نظر قرار دهید. برای مثال ممکن است برخی از ساکنین بخواهند صفحه نمایش مانیتور آیفون های تصویری داخل خانه شان بزرگ و یا کوچک باشد و یا حافظه بزرگی داشته باشد. بنابراین برای خرید یک آیفون تصویری باید از سایر ساکنین ساختمان نظر بخواهید و امکانات مورد نیاز آنها را در نظر داشته باشید.

⚪️ تفاوت های انواع آیفون های تصویری

امروزه انواع مختلفی از آیفون های تصویری در بازار موجود است که از نظر کارایی و شکل ظاهری شباهت ها و تفاوت های زیادی با هم دارند. در این مطلب مهمترین تفاوت های انواع آیفون تصویری را برای شما گرد آورده ایم. با ما همراه باشید.

  • تفاوت در حافظه داخلی و خارجی

آیفون های تصویری جدید و باکیفیت موجود قابلیت ذخیره فیلم و تصویر را دارند. همه آیفون های تصویری دارای حافظه داخلی بوده و تصاویر را در حافظه داخلی خود ذخیره می کنند اما برخی از آیفون های تصویری مدرن علاوه بر حافظه داخلی یک حافظه خارجی یا کارت حافظه نیز دارند که امکان ذخیره فیلم های ۱۵ ثانیه ای را نیز به آنها داده است.

  • صفحه نمایشگر

همه آیفون های تصویری دارای صفحه نمایشگر هستند اما صفحه نمایشگر برخی از آنها لمسی و برخی دیگر صورت شاسی و فشاری می باشد. اغلب آیفون های تصویری مدرن و پیشرفته دارای نمایشگر و دربازکن های لمسی هستند.

تفاوت های انواع آیفون های تصویری
  • قابلیت انتقال تماس

اگر آیفون تصویری شما قابلیت انتقال تماس را داشته باشد وقتی که در خانه نیستید و زنگ خانه شما میخورد میتواند تماس را به واحد دیگری منتقل کرده و زنگ آن را به صدا در آورد. برای این کار شما باید قبلا انتقال تماس آیفون تصویری خود را بر روی واحد مورد نظر تنظیم کرده باشید. این آیفون های تصویری برای ساختمان ها چند طبقه که واحدهای زیادی دارند بسیار کارآمد است.

  • امکان ارتباط بین واحد ها

برخی از آیفون های تصویری مدرن قابلیت برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف یک ساختمان را دارند. این ارتباط به صورت صوتی بوده و ساکنین هر واحد بدون نیاز به خارج شدن از خانه و رفتن به طبقات دیگر میتوانند از واحد خود با سایر واحدها ارتباط برقرار کنند. 

  • اندازه مانیتور

یکی دیگر از تفاوت های موجود در انواع آیفون تصویری اندازه مانیتور آنهاست. انواع آیفون های تصویری موجود در بازار اندازه مانیتوری بین ۲.۵ اینچ تا ۱۰ اینچ دارند. اندازه مانیتور بر کیفیت تصویر، رزولوشن و تراکم پیکسلی، نور پس زمینه و … اثر گذار بوده و میزان استفاده از LED و یا LCD برای هر سایزی متفاوت است.

  • تفاوت در گوشی

آیفون های تصویری موجود در بازار به دو دسته کلی با گوشی و بدون گوشی تقسیم می شوند. آیفون های تصویری مدرن اغلب فاقد گوشی هستند و ظاهری  شبیه به تبلت دارند. این آیفون های تصویری زیباتر از آیفون های تصویری گوشی دار بوده و با توجه به برند تولید کننده آنها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند.

  • وجود آهن ربا در گوشی و بدنه

برخی از آیفون های تصویری دارای آهن ربا هستند که این خاصیت موجب می شود که گوشی تا زمانی که بر جای خود قرار بگیرد نگه داشته شده و نیفتد. این آهن ربا هم در بدنه و هم در گوشی تعبیه شده تا آنها را در کنار هم محکم نگهدارد.

  • منو دوزبانه

یکی از قابلیت های منحصر به فرد آیفون های جدید و باکیفیت وجود منوی دو زبانه یا چند زبانه در آنهاست که به شما امکان استفاده از دو یا چند زبان را می دهد. هر چند این قابلیت چندان ضروری به نظر نمی رسد اما بدون شک نشان دهنده کیفیت و اعتبار برند مورد نظر است.

  • امکان تغییر صدای زنگ

یکی دیگر از تفاوت های آیفون های تصویری صدای زنگ آنهاست. برخی از آیفون های تصویری تنها یک آهنگ پیش فرض داشته و برخی دیگر چند آهنگ پیش فرض دارند. داشتن چند آهنگ پیش فرض به شما این امکان را می دهد که هر زمان که بخواهید آهنگ آیفون تصویری را عوض کنید.

  • امکان باز و بسته کردن درب پارکینگ

آیفون های تصویری مدرن قابلیت باز و بسته کردن جک های درب پارکینگ را نیز دارند. با وجود این آیفون های تصویری شما میتوانید بدون نیاز به استفاده از ریموت و تنها با فشردن دکمه مربوطه بر روی آیفون تصویری درب پاریکنگ را باز و بسته کنید.

  • سیستم دو پنلی

آیفون های تصویری دو پنلی برای ساختمان هایی که دارای دو درب ورودی هستند بسیار مناسب است. در این حالت شما میتوانید هر دو درب ساختمان را با یک آیفون انجام دهید. تنها برخی از آیفون های مدرن دارای این قابلیت منحصر به فرد هستند.

آشنایی با بهترین برندهای آیفون تصویری
کلیدواژه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *