کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین

شاید برای هر کسی پیش بیاید که با زدن دکمه ریموت دزدگیر شاهد کار نکردن دزدگیر و باز نشدن قفل درب خودرو شود. عوامل زیادی در کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین تاثیر گذار است باید دلیل اصلی خراب ریموت را بررسی و سپس نسبت به تعمیر ریموت ماشین اقدام کنید. داخل ریموت دزدگیر یک فرستنده قرار دارد که هنگام فشردن دکمه ریموت باید ابتدا سیگنال بین فرستنده و گیرنده دزدگیر باهم ارتباط برقرار کرده و در صورت تایید شدن دزدگیر کار کند. نصب دزدگیر خودرو می تواند ماشین شما را در برابر سرقت محافظت کند. بنابراین با از کار افتادن دزدگیر ماشین بهتر است سریعا مشکل را رفع کنید.

برخی اوقات جایگزین کردن یک باتری جدید در ریموت مشکل را حل می کند اما افتادن قطعات داخل ریموت دزدگیر نیاز به لحیم کاری دارد و حتی خرابی آنتن، سیم کشی یا  ماژول ممکن است از دلایل دیگر از کار افتادن دزدگیر ماشین باشد که نیاز به یک متخصص کارآمد برای رفع مشکل دارد. از این رو شما می توانید با کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعاً به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

دلایل اصلی کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین و تعمیر ریموت دزدگیر

خراب شدن باتری ریموت

  1. کوچکترین مشکلی که می تواند باعث از کار افتادن ریموت دزدگیر شود مرتبط به باتری ریموت است.
  2. با خرید باتری ریموت و جایگزینی آن مشکل ریموت دزدگیر را برطرف کنید.

مشکل در فیوز دزدگیر ماشین

  1. یکی دیگر از دلایل از کار افتادن دزدگیر ماشین مشکل در فیوز دزدگیر است.
  2. با مولتی متر فیوز دزدگیر را آزمایش کنید.
علت از کار افتادن دزدگیر ماشین
خرابی آنتن ریموت دزدگیر ماشین

عدم برنامه ریزی درست دزدگیر ماشین

  1. برخی اوقات ممکن شما نیاز به خرید یک سوئیچ یدکی برای خودرو داشته باشید.
  2. در صورت عوض کردن کلید ماشین احتمال اینکه کلید ماشین برنامه ریزی نشده باشد وجود دارد.
  3. برخی فراموش می کنند کلید گیرنده و کلید FOB باید برای ارتباط با ماشین شما برنامه ریزی کنند.

خرابی آنتن ریموت دزدگیر ماشین

برخی اوقات خرابی آنتن ریموت، خرابی در سیمکشی دزدگیر یا حتی وجود اتصالات در دزدگیر باعث از کار افتادن دزدگیر ماشین می شود.

چه سنسورهایی سبب از کار افتادن دزدگیر می شوند؟

  • سنسور باز شدن کاپوت

وظیفه این سنسور جلوگیری از باز کردن درب کاپوت توسط سارقین و تشخیص گشودن غیرقانونی درب است. در صورتی که فردی به زور درب کاپوت را باز کند، آژیر دزدگیر به صدا در می آید. در صورتی که سنسور کاپوت گرد و غبار گرفته یا آسیب دیده باشد، عملکرد دزدگیر نیز مختل شده و کار نمی کند. اگر به امور فنی آشنایی و علاقه دارید، با تمیز کردن سنسورها به وسیله پد الکلی می توانید مشکل را برطرف کنید و اگر دانش کافی در این زمینه را ندارید، از مکانیک ها و تعمیرکاران کمک بگیرید.

  • سنسور ضربه به خودرو

یکی از مهمترین وظایف دزدگیر فعال کردن آژیر در صورت ضربه به خودرو یا تلاش برای ورود غیرقانونی به آن است. این سنسور در برخی ماشین های جدید که دزدگیر در کارخانه روی آن ها نصب می شود، بسیار حساس بوده و با ضربه های کوچک نیز اعلام هشدار می کنند. در سایر دزدگیرها میزان حساسیت این سنسور قابل تنظیم بوده و افراد نسبت به محل زندگی خود و حساسیتی که بر روی خودروی خود دارند، آن را کم و زیاد می کنند. سنسور ضربه نیز در صورت خرابی، دزدگیر را فعال نمی کند و باید بررسی شود.

  • سنسور قفل درب ها

سنسور قفل درب ها نیز مانند سنسور کاپوت عمل کرده و باز شدن درب توسط فردی غیر از صاحب خودرو را شناسایی و آژیر دزدگیر را به صدا در می آورد. معمولا خرابی سنسور قفل زیاد اتفاق نمی افتد ولی برای بررسی کردن، می توانید آن را در محرک قفل درب پیدا کرده و با مولتی متر چک کنید.

عیب یابی ریموت دزدگیر ماشین

  1. برخی اوقات ممکن است اتصالات روی برد ریموت جدا شود که با لحیم کاری می توانید مشکل را برطرف کنید.
  2. شکسته شدن یک قطعه الکتریکی در ریموت هم دلیل دیگری بر از کار افتادن ریموت دزدگیر ماشین است.
  3. از این  رو برای آزمایش هر قطعه می توانید از تستر فرکانس رادیویی استفاده کنید.

عیب یابی سیستم قفل مرکزی ماشین

زمانی که فرد کلید را وارد قفل ماشین کرده ولی درب آن باز نمی گردد می توان دلیل آن را وجود مشکل در سیستم قفل مرکزی ماشین دانست و برای رفع آن اقدام لازم را نمود. همچنین با تمیز کردن دائمی قفل ها می تواند از مسدود شدن آن با خاک و آلودگی جلوگیری نمود. همچنین دلیل آن می تواند به علت کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین باشد که به دلیل مشکلات پیش آمده نیاز به تعمیر پیدا می کند و بعد از رفع آن مشکل برطرف می شود.

تست کردن قطعات ریموت دزدگیر تنها توسط تستر فرکانس رادیویی و توسط قفل ساز و کلید ساز معتبر امکان پذیر است.

مشکل کار نکردن سوئیچ ریموت دزدگیر ماشین

  1. شاید در نگاه اول کلید ماشین ها شبیه هم باشند.
  2. در صورتی که شیارهای روی کلید کاملاً آنها را از هم متمایز می کنند.
  3. سایش این شیارها می تواند باعث کار نکردن سوئیچ ریموت شود.
  4. در این مواقع ساخت ریموت یدکی می تواند مشکل شما را برطرف کند.

تعمیر ریموت دزدگیر ماشین

در صورت تعویض باتری ریموت اگر مجددا دزدگیر کار نمی کند امکان فرسوده شدن اتصالات درون ریموت وجود دارد.

برای رفع مشکل می توانید مراحل زیر انجام دهید.

  1. شما می توانید با نوار فلزی و پانچ آن را درست کنید.
  2. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دستگاه ریموت را از هم جدا کنید.
  3. با استفاده از پانچ نوار فلزی را برش دهید و آن را در نقطه فرسوده قرار دهید برای این کار به ابزاری مانند موچین احتیاج دارید.

حل مشکل از کار افتادن دزدگیر ماشین

  1. برخی اوقات جدا شدن یکی از قطعات از برد ریموت باعث کار نکردن ریموت دزدگیر می شود.
  2. قطعه مورد نظر را دوباره با استفاده از لحیم به برد ریموت وصل کنید.

سایر مشکلات ریموت و روش تعمیر آن

در ابتدای مقاله مشکلات اصلی ریموت ها را عنوان کردیم و در ادامه موارد دیگر مشکلات ریموت ها به همراه رفع آن ها را خواهیم گفت.

  1. عمل نکردن ریموت کنترل خودرو

یکی از شایع ترین مشکلات در ریموت کنترل خودرو زمانی است که شما قصد سوار شدن یا پیاده شدن از خودرو را دارید ولی ریموت کار نمی کند. این مورد ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیوفتد:

  • فاصله زیاد بین ریموت و خودرو: بعد از بررسی باتری ریموت در صورتی که عملکرد آن درست نشد باید به فاصله بین ریموت و خودرو دقت کنید. وجود فاصله زیاد باعث می شود تا این وسیله درست کار نکند.
  •  عدم دریافت امواج ارتباطی توسط ماشین: گاهی به دلایلی مانند تداخل امواج ارتباط درستی صورت نمی گیرد و باعث می شود عملکرد آن مختل شود.
  •  ایراد در سیم کشی : گاهی به دلیل درست سیم کشی نکردن دزدگیر خودرو باعث می شود تا ریموت به درستی کار نکند.
  1.  قطع نشدن صدای دزدگیر

ممکن است پیش بیاید که صدای دزدگیر خودرو به دلایلی قطع نشود و برای رفع آن باید اقداماتی را انجام داد. به دلایل زیر ممکن است این مشکل پیش بیاید.

  •   تحریک سنسور: در این موارد باید دزدگیر به صورت دستی غیرفعال شود.  
  •   حساسیت زیاد سنسور: از موارد دیگر که باعث می شود صدای دزدگیر قطع نشود به دلیل حساسیت بالای آن می باشد که باید میزان حساسیت آن را کم کنید.
  1. مرطوب شدن ریموت کنترل

اگر در هر شرایطی ریموت کنترل خودروی شما دچار نم یا رطوبت شود نباید دکمه های آن را فشار دهید. ریموت را در مکانی مناسب بگذارید تا خشک شود.

  1. خرابی برد ریموت

در صورتی که موارد بالا را چک کردید ولی باز هم ریموت خودروی شما کار نمی کند باید ریموت را باز کرده و برد آن را بررسی کنید.

  1.  ارسال نشدن امواج توسط ریموت

برای اینکه مطمئن شوید که امواج ارسال می شود یا نه باید از یک تستر فرکانس رادیویی استفاده نمایید. این وسیله به شما کمک می کند تا متوجه شوید که امواج درست ارسال می شود یا خیر.

  1. مشکل در قفل فیزیکی خودرو

در برخی موارد ایراد از ریموت نباشد و مشکل از قفل فیزیکی خودرو باشد. قفل خودرو به دلیل اینکه با فضای بیرون در ارتباط می باشد ممکن است دچار آسیب شود. زمانی که رانندگان دزدگیر دارند ولی با کلید درب خودرو را باز می کنند باعث می شود تا قفل ریموت درست کار نکند. باید برای رفع آن در صورتی که ریموت قابل درست شدن نباشد آن قطعه را عوض کنید.

  1. قبل از باز کردن ریموت، قفل خودرو را چک کنید!

چک کردن قفل درب راحت تر از تعمیر ریموت بوده و به همین دلیل توصیه می شود ابتدا قفل را بررسی کنید. در ماشین های قدیمی که قفل به صورت فیزیکی نیز باز می شود، این خرابی شایع تر است. قفل ها با استفاده طولانی مدت و همچنین تحت تاثیر عوامل محیطی یا گرد و غبار دچار خرابی می شوند. اگر خودروی شما به صورت دستی باز می شود، با کلید باز و بسته شدن قفل را چک کنید. با تمیز نگاه داشتن قفل می توان از به وجود آمدن چنین مشکلی پیشگیری کرد.

  1. بررسی قفل خودرو با ریموت یدک

برای اینکه از خراب بودن ریموت خود مطمئن شوید، در صورت داشتن ریموت یدک، درب خودرو را با آن باز کنید. اگر درب با ریموت یدک نیز باز نشد، پس نتیجه می گیریم که مشکل در سیستم فنی خودرو یا دزدگیر است. با این راهکار دیگر وقتتان برای باز کردن ریموت و یا چک کردن قفل خودرو هدر نشده و زودتر به نتیجه می رسید.

  1. وجود مشکل در قفل مرکزی خودرو

گاهی اوقات خرابی قفل مرکزی خودرو سبب از کار افتادن ریموت دزدگیر شده و عملکرد آن را مختل می کند. قفل مرکزی ممکن است در اثر ضربه، ورود جسم خارجی یا گرد و غبار دچار مشکل شود که چک کردن و تمیز کردن دوره ای آن جلوی بسیاری از مشکلات را خواهد گرفت. اگر کمی دانش فنی دارید یا به اصلاح دست به آچار هستید، با یک پد الکلی به راحتی می توانید قفل را تمیز کرده و از بروز مشکلات آتی جلوگیری کنید.

  1. خرابی سنسورهای خودرو

دزدگیرها با وجود سنسورها هشدارهای ضروری را صادر کرده و فعال می شوند. این سنسورها آژیر را فعال کرده و تلاش سارقین برای ورود به خودرو را شناسایی می کنند. ورود یک جسم خارجی یا گرد و غبار می تواند این سنسورها را از کار بیاندازد؛ به خصوص افرادی که در جاده های خاکی یا طبیعت رفت و آمد زیادی دارند، بیشتر درگیر این مشکل می شوند. تمیز کردن دوره ای سنسورها مشکل را از بین می برد. گاهی اوقات نیز افراد به دلایلی دزدگیر را دستکاری یا غیرفعال می کنند که خود دلیلی بر از کار افتادن سنسورها می شود. برای حل این مشکل باید از نصابان دزدگیر یا تعمیرکاران کمک بگیرید.

  1. پارگی اتصالات در سیستم برق خودرو

در برخی مواقع ممکن است دو سیم در سیستم برق خودرو از هم جدا شده باشند و یا پارگی های بیشتری صورت گرفته باشد؛ چک کردن این مشکل به دانش فنی و تخصص نیاز داشته و پیشنهاد می شود از تعمیرکاران و مکانیک ها برای تشخیص سلامت سیستم برق خودرو کمک بگیرید. وقتی ریموت دزدگیر از کار بیفتد و موارد اولیه چک شوند، تعمیرکاران به سراغ برق و منبع تغذیه خودرو رفته و آن ها را بررسی می کنند. بهتر است همیشه به سراغ افراد قابل اعتماد رفته تا هزینه زیادی را متحمل نشوید؛ زیرا برخی مواقع ایرادات، بسیار ساده برطرف شده و نیاز به تعویض قطعه ندارند که برخی تعمیرکاران این هزینه را به دارندگان خودرو تحمیل می کنند.

  1. نصب نادرست دزدگیر خودرو

یکی دیگر از دلایل کار نکردن ریموت، نصب نادرست دزدگیر است. اگر دزدگیر به صورت حرفه ای نصب و راه اندازی نشده باشد، قطع و وصل شده و به درستی کار نمی کند. برای نصب دزدگیر به سراغ افراد با تجربه و حرفه ای بروید.

  1. ایراد در واحد کنترل دزدگیر خودرو

دزدگیرهای پیشرفته به صورت مجزا دارای واحد کنترل یکپارچه و واحد کنترل اجزای الکتریکی هستند؛ در صورتی که در دزدگیرهای معمولی فقط یک بخش وجود داشته که کنترل سنسورها و سوئیچ را بر عهده دارد. با خرابی این بخش، قسمت های دیگر نیز از کار افتاده و دزدگیر غیرفعال می شود.

نحوه بازکردن قفل خودرو با ازکارافتادن ریموت دزدگیر

اگر تمامی احتمالاتی که سبب از کار افتادن ریموت دزدگیر می شوند را چک کرده اید و یا دانش کافی برای این کار را نداشته و برای رفتن به پیش تعمیرکار نیاز به بازکردن درب خودرو دارید، راهکارهایی در این زمینه وجود دارند. اگر خودروی شما به صورت فیزیکی باز می شود، کلید را داخل قفل کرده و درب را باز کنید. در برخی خودروها برای امنیت بیشتر، قفل روی درب خودرو برداشته شده که می توان با یک پیچ گوشتی پلاستیک روی درب را کنار زد و قفل را پیدا کرد. این روش رویه یا قفل درب آسیب رسانده و فقط برای مواقع ضروری پیشنهاد می شود. خودروهای جدید نیز بدون سوئیچ روشن می شوند که برای آن ها نرم افزارهایی طراحی شده که مالکین خودرو بتوانند بدون ریموت درب را باز کنند. این خودروها عموما یک سوئیچ یدکی نیز دارند که در این موارد بسیار کاربردی هستند.

نتیجه گیری :

برخی اوقات جایگزین کردن یک باتری جدید در ریموت مشکل را حل می کند اما افتادن قطعات داخل ریموت دزدگیر نیاز به لحیم کاری دارد و حتی خرابی آنتن، سیم کشی یا  ماژول ممکن است از دلایل دیگر از کار افتادن دزدگیر ماشین باشد که نیاز به یک متخصص کارآمد برای رفع مشکل دارد. از این رو شما می توانید با کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعاً به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین و تعمیر آن

48 دیدگاه در “کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین و تعمیر آن

  • مهر 10, 1399 at 3:50 ب.ظ
    Permalink

    سلام دوست عزییز ریموت ماشین من باطریش زود خالی میشه دلیلش چی میتونه با ممنون از راهنماییتون ماشین هم بلریانس ۲۳۰ هستش

    پاسخ
    • دی 11, 1399 at 10:52 ق.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ
    • خرداد 3, 1401 at 7:57 ب.ظ
      Permalink

      خازن ریموت خراب است

      پاسخ
    • مرداد 9, 1401 at 2:09 ق.ظ
      Permalink

      دلیلش باطری به درد نخور یا فاسد و تاریخ گذشتس

      پاسخ
  • آذر 25, 1399 at 2:05 ب.ظ
    Permalink

    سلام ماشینم دو تا ریموت داره بعضی وقتا عمل نمیکنه با هیچکدومشون البته کمتر پیش میاد خیلی وقتها وقتی میام سوار ماشین بشم میبینم قفلها بازه و تو سرما هم خیلی ضعیفه درست کار نمیکنه

    پاسخ
    • دی 11, 1399 at 10:52 ق.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ
      • مرداد 12, 1400 at 11:37 ب.ظ
        Permalink

        لطفأ پاسخ دهید

        پاسخ
  • اسفند 24, 1399 at 9:24 ب.ظ
    Permalink

    سلام.دوست عزیزریموت تصویری من روی ماشین کارنمیکندحالت قفل بازشدن قفل روی صفحه ریموت ظاهر میشود ولی روی ماشین قفل یابازکردن عملاانجام نمیشود درصورتیکه ریموت ساده بکلی کارمیکندومشکلی ندارد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.باتشکر

    پاسخ
    • مرداد 18, 1401 at 1:04 ب.ظ
      Permalink

      سلام من هم این مشکل را دارم اگر پیدا کردی تو را خدا به این شماره برام اطلاع بده ۰۹۱۴۳۸۰۳۲۸۸

      پاسخ
  • فروردین 10, 1400 at 1:41 ب.ظ
    Permalink

    سلام دوست عزیز ریموت ماشین من کارمیکند ولی از داخل خودرو سیستم دزدگیرقطع به نظر شمامشکل کجاست راهنمایی کنید

    پاسخ
  • اردیبهشت 23, 1400 at 2:39 ق.ظ
    Permalink

    ریموت ماشین کار نمیکنه چشمک زن رو‌ماشین هم قط شده دلیلش چیه

    پاسخ
    • مرداد 12, 1401 at 9:40 ق.ظ
      Permalink

      چراق چشمک زن کار نمی کنه چراق ریموت کار میکنه

      پاسخ
      • دی 6, 1401 at 3:42 ق.ظ
        Permalink

        سوکت روی دستگاه دزدگیر زیر فرمون ماشینه سوکت چشمی جدا شده یا سیمش درآمده

        پاسخ
  • خرداد 21, 1400 at 2:23 ب.ظ
    Permalink

    سلام.ریموت ماشین بنده فقط درب ماشین رو باز و بسته نمیکنه.وگرنه بفیه عملیات رو انجام میده.لطفا راهنمایی کنید.ممنون.

    پاسخ
  • مرداد 30, 1400 at 3:20 ق.ظ
    Permalink

    باقطع ووصل کردن برق خودرو مشکل باز نکردن ریموت حل میشود
    مشکل اینه صبح تا شب یا برعکس شب تاصبح میماند ریموت درب خودرو را باز نمیکند

    پاسخ
    • آبان 7, 1401 at 1:50 ب.ظ
      Permalink

      دزدگیر منم همینطوره همه چیش سالمه جز باز و بسته نشدن قفل مرکزی، باید با کلید باز کنم و دکمه رو دزدگیر بزنم

      پاسخ
    • آذر 19, 1401 at 3:39 ب.ظ
      Permalink

      ممنون و بسیار تشکر ، برای شما ارزوی بهترین هارو دارم ، من مگان دارم و کارت ماشین بعد از حدودا ۵ ساعت که از ماشین استفاده نمیشد ریموت عمل نمیکرد با این فرمایش شما درست شد و پیش چند نفر هم رفتم نتونستن درست کنن.ممنون از راهنماییت

      پاسخ
  • شهریور 24, 1400 at 1:34 ق.ظ
    Permalink

    باسلام من خودم مدرک تعمیر برد پکیج لوازم خانگی دارم یه دوست دارم یه برد دزدگیر آورده ازنزدیک ریموت کار میکنه چند قدم دور میشیم فرکانس نمیرسه میشه راهنمایی کنید قطعه که فرکانس تقویت بشه تعویض کنم

    پاسخ
    • مهر 18, 1401 at 2:09 ب.ظ
      Permalink

      سلام آنتن ریموت داخل خودرو بررسی شود

      پاسخ
    • آذر 5, 1401 at 10:10 ب.ظ
      Permalink

      روی دزدگیریه جای فیش آنتن داره یه سیم به اندازه 30سانت یه سرشو لخت کن وبده توی جا فیش آنتن بردش خوب میشه

      پاسخ
  • آبان 25, 1400 at 5:13 ب.ظ
    Permalink

    بنده دزدگیر چیتا روی 206 تیپ5 نصب کردم هوا که سرد می‌شود آنتن دزدگیر قطع می‌شود وکار نمی‌کند فقط در زمستان و هوای سرد اینطور می‌شود مشگل از کجاست متشکرم

    پاسخ
    • دی 19, 1400 at 8:41 ق.ظ
      Permalink

      سلام ، منم دقیقا همین مشکلو دارم ، فقط زمستان ، مجبور میشم برم زیر ماشین و فیوز اصلی دزدگیرو در بیارم تا یه بار ریست بشه

      پاسخ
  • اسفند 26, 1400 at 7:47 ق.ظ
    Permalink

    بی پولی که یکی دیگر بخری

    پاسخ
  • فروردین 5, 1401 at 10:50 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    ریموت دزدگیر ماشین دکمه باز کردنش یکسره میزنه کلیدشم جدا کردم ولی بازم همچنان چشمک میزنه انگار از ای سی ریموت یکسره فرمان میفرسته ندل چیتا دو دکمه قدیمی پیدا نمیکنم مشکلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  • تیر 19, 1401 at 0:07 ق.ظ
    Permalink

    سلام عزیز ببخشید نمی دونم چرا اصلا برق پشت امپر ماشین نمیاد باید چند دقیقه باید وایسم تا برق پشت امپر بیاد اصلا دزد گیر کار نمیکنه ماشینم پراید دزدگر چیتا اگر راهنمایی کنید منوع میشم

    پاسخ
  • مرداد 29, 1401 at 11:28 ب.ظ
    Permalink

    سلام ریموت ماشین من برعکس شده یعنی دکمه قفل باز میکند ودکمه باز قفل میکندوبعد از ۳۰ثانیه باز میشود علت چیست؟

    پاسخ
  • مرداد 31, 1401 at 4:34 ب.ظ
    Permalink

    قاب 990a اگر موجود هست برای تعویض خدمت برسم
    کلیدها و کنتاکتها چسبیده و حرکت نمیکند

    پاسخ
    • بهمن 30, 1401 at 1:30 ق.ظ
      Permalink

      سلام استاد ریموت ماشین یک قطعه کوچک از افتاد گم شود درها باز وبسته میشه ولی ماشین روشن نمیشه چکار کنم

      پاسخ
  • مهر 27, 1401 at 8:30 ب.ظ
    Permalink

    سلام من دزدگیر نصب کردم رو ماشینم تیبا 2بعد دزدگیر در آوردم الان با کلید ماشین رو باز بسته میکنم آیا قفل فابریک ماشین که روی سویچ باز بسته میشه سیستمش قطع شده باید برم پیش برقکار دوباره راه اندازیش کنه ممنون میشم پاسخ بدید 🙏

    پاسخ
  • آبان 11, 1401 at 11:44 ب.ظ
    Permalink

    سلام آنتن ریموت ماجیکار من اصلاً نمیاد و هیچ کدوم از دکمه ها کار نمیکنه و اصلأ ماشین رو باز و بسته نمیکنه

    پاسخ
  • آبان 21, 1401 at 11:56 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    اول صدای دزدگیر زمان باز و بسته کردن دربها از کار افتاد
    بعد از ۲هفته دیگه دربها رو باز و بسته نمیکنه
    ریموت باتریش سالمه
    دلیلش چیه بنظر شما؟؟؟
    ایا از داخل زیر فرمون هم باتری هست که امکان خراب شدن داشته باشه؟؟؟
    دلیل از کار افتادنش چیه؟؟؟

    پاسخ
  • آبان 25, 1401 at 6:35 ب.ظ
    Permalink

    خیلی عالی و دستتون درد نکنه بنده 2مورد سوال دارم ممنون میشم راهنمایی کنید 1دزدگیر ماشینم سیستم آژیر کار نمیکنه پدر فصول گرم سال حتما باید با سوییچ قفل کنم 2صندوق پران و درکل قفل و باز کن سویچ نیز کار نمی‌کنند البته چراغ سویچ روشن میشه منتها نه درو باز می‌کنه و نه قفل و نه صندوق رو باز می‌کنه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  • آذر 7, 1401 at 11:36 ب.ظ
    Permalink

    سلام.دزدگیرچیتاروی ماشین نصب کردم بعد دوسه ماه الان دکمه های روی ریموت کار میکنن اما درب ماشین باز و بسته نمیشه باطری هم عوض کردم باهردوریموت باید باطری ودربیارم دوباره جابزنم تا عمل کنه

    پاسخ
  • آذر 17, 1401 at 5:46 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر
    ریموت من در هوای سرد کار نمیکند ولی یه کم گرمش می‌کنم کار می‌کند
    با تشکر از شما🙏

    پاسخ
  • دی 27, 1401 at 7:02 ب.ظ
    Permalink

    سلام باتری ماشینم خالی شده بود تعویض کردم ولی دزدگیر ماجیکار دیگه کارنمیکنه حتی روی صفحه ریموت علامت قفل هم دیده نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  • بهمن 2, 1401 at 0:33 ق.ظ
    Permalink

    سلام علت چیست که از ماشین بیرونمیام کلید دردگسر میزنم یا قفل مرکزی راهنما ش تا ۷ دقیقه فلاشر میزنه علت چیست بعد میره رودزگیر

    پاسخ
  • بهمن 6, 1401 at 1:12 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت ب خیر من داخل ریموت سویچم آب رفته و کد و اینا همه سوخته چیکار باید کنم؟ لطفا جواب بدین

    پاسخ
  • اسفند 13, 1401 at 9:51 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    وقت به خیر
    من دزدگیر چیتا دارم. ریموت از حالت کد خارج شده و چون درب خودرو قفل بود مجبور شدم با کلید درب رو باز کنم که دزدگیر فعال شد و هر کاری که به نظرم می‌رسید انجام دادم تا دزدگیر رو قطع کنم تا بتونم به ریموت کد بدم که دزدگیر غیر فعال نشد. در آخر فیوز دزدگیر رو درآوردم.
    برای غیر فعال کردن دزدگیر چه کار باید کرد.
    من سر باطری رو درآوردم. فیوز اصلی رو جدا کردم. ماشین رو روشن و خاموش کردم. ولی به محض اتصال مجدد دزدگیر دوباره شروع به آژیر کشیدن می کنه.
    چه کار باید بکنم؟؟؟؟

    پاسخ
    • مرداد 23, 1402 at 1:17 ق.ظ
      Permalink

      سلام هر۱۰روز باطری ‌دزدگیرم تمام میکنه وقتی عوض میکنم حدود دهروز خوبه بعد ازکار میافته دلیل زود تمام کردن باطری چیه ممنون میشم جواب بدید

      پاسخ
      • دی 21, 1402 at 1:55 ق.ظ
        Permalink

        احتمال قوی ضربه خورده یا افتاده زمین.اینا توسون یه کریستاله حساسه که اگه ضربه بخوره،میریزه و مصرفو چندین برابر میکنه.مثلا دو هفته یه باتری!

        پاسخ
  • اسفند 20, 1401 at 2:24 ب.ظ
    Permalink

    سلام ریموت من چراغش روشن میشه ولی کار نمیکند مشکلش چیه

    پاسخ
  • اسفند 27, 1401 at 11:40 ب.ظ
    Permalink

    ریموت تصویری ماشین موقع به صدا در اومدن آژیر شوکش کار نمیکنه علتش چیه

    پاسخ
  • خرداد 18, 1402 at 3:26 ب.ظ
    Permalink

    سلام.علامت یا همون شکل قفل از روی صفحه ریموت (تصویری چیتا )خودبخود حذف شده و موقع آژیر کشیدن ماشین که ریموت هم آلارم و زنگ میخورد الان دیگه ریموت زنگ نمیخوره و علامت قفل (باز یا بسته)هم از تو صفحه حذف شده است.لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • تیر 19, 1402 at 2:07 ب.ظ
      Permalink

      سلام آنتن پشت شیشه بررسی کن واسه من اینجوری بود آنتن تکون دادم علامت قفل اومد همه چی درس شد

      پاسخ
  • شهریور 7, 1402 at 2:40 ق.ظ
    Permalink

    عالی هستین شما،چراغ ریموت روشن میشه دگمه هارو فشار میدم ولی هیچ کاری نمیکنی

    پاسخ
  • شهریور 26, 1402 at 0:56 ق.ظ
    Permalink

    سلام دزدگیر من استیل میت تصویری از اون لمسی هاست.آی سی شارژ خرابه شارژ نگه نمیداره.سوکت شارژ هم در اومده .یه جا لطفاً معرفی کنید .سمت کرج ام

    پاسخ
  • اسفند 6, 1402 at 1:26 ق.ظ
    Permalink

    سلام ماشین من پراید۹۴ هست قفل ماشینم با دزگیر قفل نمیشه وقتی میزنی انگار یکی از درها باز باشه قفل سریع باز میشه و میپره ولی مطمئن هستیم ک دربها کامل بسته هست همینطور وقتی ماشین روشنه دزدگیر عمل میکنه و درب ها قفل میشه ولی در حالت خاموشی ماشین عمل نمیکنه . این موضوع از وقتی قفل درب سمت راننده خراب شد و تعمیر کار باز و بستش کرد پیش اومده علتش چیه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  • اسفند 16, 1402 at 3:40 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر من ماشینم پراید است مشکلی که است فقط دزد گیر کاپوت کار نمیکند حتی کلید که بین کاپوت وبدنه است آن را هم تعویض کردم ولی متاسفانه جوابگو نبود . ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *