تعمیر کرکره برقی

کرکره برقی یک نوع درب یا کرکره پنجره ای بوده که از با نوارهای افقی زیادی به هم وصل شده اند. برای باز شدن درب کرکره برقی را بالا آورده و جهت بسته شدن آن را پایین می کشند. برای استفاده از آن در درب های بزرگ تر نیاز به یک دستگاه موتوری می باشد. کرکره برقی در مقابل باران، باد، خطرات آتش سوزی و سرقت ایمن بوده و بسیار کارایی دارد. در صورتی که به مشکل برخورد باید تعمیر کرکره برقی قدیمی را به دست افراد کاردان بسپارید.

تهران کلید با داشتن مجرب ترین پرسنل توانسته است چندین سال رضایت مشتریان خود را در زمینه های مختلف جلب کند. در صورتی که شما احتیاج فوری به یک کلیدسازی دارید نیازی به جستجوی محل خود ندارید زیرا تهران کلید با داشتن تعمیرکاران موتورسوار در تمام نقاط تهران خدمات ارائه خواهد کرد. شما کافیست به شماره های موجود در کلید سازی شبانه روزی تهران کلید در هر منطقه ای که ساکن هستید با ما تماس بگیرید.

روش تعمیر کرکره برقی قدیمی به چه صورت می باشد؟

کرکره های برقی در هر مکانی که نصب شوند برای حفظ امنیت مهم بوده و راحتی کار با آن و روان بودن عملکرد آن موردی ضروری می باشد. برای تمام اشخاصی که از کرکره های برقی استفاده می کنند مشکلاتی پیش می آید که نیاز به تعمیر آن پیدا می کنند.ممکن است بعضی از مشکلات ریز در کرکره ها ایجاد شود که در صورت جدی نگرفتن آن به مشکلات جدی تر تبدیل شوند. یکی از مشکلات رایج که زیاد اتفاق می افتد خرابی در موتور کرکره برقی می باشد که در صورت تعمیر نشدن مشکل بزرگتری روی خواهد داد. شنیدن صدای ناهنجار در موتور به معنی مشکل پیدا کردن آن است و باید به سرعت توسط تعمیرکار برطرف شود. یکی از دیگر مشکلات گرم شدن بیش از حد موتور کرکره برقی می باشد که بر روی کار غلتک تاثیر بدی خواهد گذاشت.

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین و تعمیر آن

طریقه کار کرکره برقی چیست؟

یک کرکره برقی با سنسورهای CMOS روشن ‌شده و به صورت پشت سرهم  آن را اسکن می کند و به سرعت آن را به شاتر ها ارسال کرده و باعث باز و بسته شدن درب کرکره ای می شود.

موارد استفاده از کرکره‌های برقی کجاست؟

کرکره های برقی کاربردهای زیادی برای درب های انبارها، گاراژها، پارکینگ ها و… کاربرد دارد. اگر صاحبان کرکره های برقی متوجه عملکرد کند آن شوند باید جهت اصلاح آن به یک کلیدسازی مراجعه کنند یا از آن ها بخواهند تا در مکان ها حاضر شوند. تهران کلید کلیدسازی شبانه روزی می باشد که می تواند به سرعت و با موتورسوارن خبره در تمام نقاط تهران مشکل شما را برطرف کند.

  • مشکل در برق و اتصالات کرکره برقی

یکی از مشکلاتی که از مشکلات رایج در خرابی کرکره های برقی می باشد و ممکن است صاحبان آن با این مشکل یا ایرادات مواجه شوند مشکلات برقی و اتصالاتی می باشد که باید به صورت دائم آن را بررسی کنید تا در صورت بروز مشکل به سرعت متوجه آن شوید. در صورتی که اتصالات شل باشد آسیب جدی به کرکره خواهد خورد و در برخی موارد باعث می شود که اتصال کوتاه شده یا مشکلات دیگری برای کرکره ایجاد گردد. برای این مواقع نیاز است که شما از یک تعمیرکار بخواهید تا این اتصالات و مشکلاتی که پیش آمده است را بررسی کند.

  • مشکل گیر کردن کرکره های برقی

اگر مشکل پیش آمده در کرکره های برقی به دلیل گیر کردن کرکره برقی یا وجود گرد و غبار و خاک باعث شده باشد که مشکلی در حرکت به وجود آمده باشد باید نسبت به تعمیر کرکره برقی اقدام کنید. در صورتی که کرکره ای آرام حرکت می کند و حرکات با نظم خوبی ندارند نشان دهنده این است که در مسیر حرکت آن مشکلی یا انسدادی وجود دارد که باید فوراً توسط یک تعمیرکار بررسی شود و تعمیر گردد.

  • مشکل در سنسورهای باز و بسته شدن درب در کرکره برقی

سنسورهایی که باز و بسته شدن درب های کرکره برقی را کنترل می کنند هم ممکن است دچار مشکل شوند. در صورتی که سنسور حرکتی کثیف شده باشد نمی توانند به درستی در باز و بسته شدن درب عملکرد درستی داشته باشند و باید تعمیر شوند. این مشکل در صورتی که برطرف نشود به کرکره غلتکی آسیب می رساند و همینطور سنسورهای کناری را هم دچار مشکل می کند. بنابراین حتماً به صورت دوره ای سنسورها را چک کنید و در صورتی که مشاهده کردید درست کار نمی کند از یک تعمیرکار مجرب کمک بخواهید.

تعمیر کرکره برقی

نتیجه گیری:

همانطور که می دانید کرکره های برقی با برق کار کرده و با فشردن یک دکمه باز می شوند و نیاز به پیچاندن سیم پیچ یا میل لنگ نیست. در صورتی که هر مشکل و ایرادی برای کرکره برقی شما پیش بیاید می توانید با کمک یک تعمیرکار این مشکل را برطرف کنید.

تهران کلید با داشتن مجرب ترین پرسنل توانسته است چندین سال رضایت مشتریان خود را در زمینه های مختلف جلب کند. در صورتی که شما احتیاج فوری به یک کلیدسازی شبانه روزی دارید نیازی به جستجوی محل خود ندارید زیرا تهران کلید با داشتن تعمیرکاران موتورسوار در تمام نقاط تهران خدمات ارائه خواهد کرد. شما کافیست به شماره های هر منطقه ای که ساکن هستید با ما تماس بگیرید.

تعمیر کرکره برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *