آشنایی با قفل دیجیتال بیومتریک

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

قفل ها همگی با هدف افزایش امنیت محل سکونت و یا محل کار ما ساخته شده اند. قفل های قدیمی تر همگی با کلید باز می شدند و هنوز هم به دلیل ارزان قیمت بودن طرفداران خاص خود را دارند. قفل های نوین به عنوان قفل های دیجیتالی شناخته می شوند که مهمترین ویژگی آن ها باز شدنشان بدون نیاز به کلید است.

قفل های دیجیتالی انواع مختلفی از قفل ها مانند قفل های اثرانگشتی، قفل های کارتی و .. را شامل می شوند که همگی آن ها ضد سرقت بوده و امنیت بسیار بالایی دارند. در ادامه به آشنایی با قفل دیجیتال بیومتریک می پردازیم.

👈قفل دیجیتال بیومتریک یکی از مدرن ترین و ایمن ترین قفل های دیجیتال است. این قفل قابلیت های زیادی چون سیستم تشخیص اثر انگشت، تشخیص صدا و تشخیص عنبیه چشم افراد مختلف را دارند و از این جهت یکی از پیشروترین فناوری ها را در تولید قفل های دیجیتال دارا می باشند.

⚪️معایب قفل دیجیتال بیومتریک

قابلیت تشخیص عنبیه چشم بسیار مهم است اما اسکن چشم هزینه زیادی برای نصب بر روی این گونه قفل ها دارد.

قابلیت تشخیص صدا نیز روش تقریبا مطمئنی است اما مانند تشخیص عنبیه چشم بسیار هزینه بر است. از طرفی وجود مشکلاتی در صدا ناشی از خشونت صدا، مشکلات گلو و … می تواند امکان شناسایی صدا را با اختلال مواجه کند.

در میان این قابلیت ها، سیستم تشخیص اثر انگشت از طریق اسکن اثر انگشت روشی ارزان تر و دقیق تر نسبت به دو روش قبلی است. تشخیص اثر انگشت افراد مهمترین مزیت این قفل ها نسبت به به قفل های دیجیتال معمولی و غیر دیجیتال است که سرعت، ایمنی و راحتی بیشتر را برای کابران آن فراهم می کند.

⚪️عملکرد قفل دیجیتال بیومتریک

سیستم اسکن اثر انگشت بیومتریک زمانی عمل می کند که خون در دست فرد ورودی گردش داشته باشد و به همین دلیل این سیستم دقت و اطمینان بالاتری نسبت به سیستم معمولی شناسایی اثر انگشت دارد. اسکن گرفته شده در روش بیومتریک اثر انگشت دقت بسیار بالایی نسبت به دیگر روش های بیومتریک دارد و از طرفی مقرون به صرفه تر نیز هست.

👈جالب است بدانید امکان باز کردن غیر مجاز قفل مجهز به سیستم اسکن اثر انگشت بیومتریک یک در یک میلیاردم است و این به معنی بیشترین ایمنی تاکنون است.

 

آشنایی با قفل دیجیتال بیومتریک
کلیدواژه‌ها:    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *