دربهای ضد سرقت

تعداد زبانه قفل بیشتر ، به معنای امنیت بیشتر درب ضد سرقت نیست

در هنگام انتخاب درب ضد سرقت باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید امنیت منزل خود را افزایش دهید. بنابراین اینکه شما بخواهید درب ضد سرقت چینی، درب ضد سرقت ایرانی بخرید بسته به نوع جنس و کیفیتی دارد که در نوع درب ضدسرقت بکار برده می شود.

در اینجا می خواهیم یکی از آموزش های کلید سازی را که مربوط به قفل درب ضد سرقت است برای شما توضیح دهیم. در واقع برای خیلی ها این سوال پیش می آید که یک درب ضد سرقت با تعداد زبانه بیشتر به طور مثال ده یا دوازده زبانه از یک درب ضد سرقت با سه یا چهار عدد زبانه قوی تر است . اما باید به شما بگوییم که تفاوتی بین زبانه های در به آن صورت که فکر میکنید وجود ندارد.

تعداد زبانه قفل بیشتر ، به معنای امنیت بیشتر درب ضد سرقت نیست

درب ضد سرقت کیفیتی معمولا بین ۳ تا ۴ عدد زبانه دارد که با bar ثابت می گردد. در واقع درب ضد سرقتی که زبانه های آن کمتر از ۳ عدد باشد یک درب ضدسرقت ضعیف نامیده می شود اما این بدان معنا نیست که هرچه تعداد زبانه های آن بیشتر باشد یک درب ضد سرقت قوی محسوب شود.

چونکه به هنگام سرقت سارقان اقدام به شکستن قفل مرکزی می کنند و هنگام انجام جنین کاری عملا سایز زبانه ها از کار می افتد به همین دلیل تعداد زبانه قفل تاثیری در قوی بودن امنیت درب ضد سرقت ندارد.

برای اینکه بتوانید شماره یک کلیدساز قوی در مراکز کلید سازی معتبر چون کلیدسازی قیصریه، کلیدسازی تجریش، کلیدسازی غرب تهران، کلیدسازی شمال تهران، کلید سازی سعادت آباد و… داشته باشید کافیست با شماره تلفنی که در سایت کلیدساز تهران درج شده است تماس بگیرید.

تعداد زبانه قفل بیشتر ، به معنای امنیت بیشتر درب ضد سرقت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *