مزایای استفاده از کلیدهای دیجیتالی قفل هوشمند

کلید دیجیتالی قفل هوشمند

قفل مکانیکی ایمنی بسیار پایینی دارد و اغلب سرقت ها برای خانه هایی اتفاق می افتد که قفل آنها از نوع مکانیکی و قدیمی بوده است. قفل های مکانیکی باید به وسیله کلید باز شوند و همین مساله بزرگترین نقطه ضعف این قفل ها بوده که ایمنی آنها را به شدت کاهش می دهد. انواع مختلفی از قفل های مدرن در بازار موجود بوده که معمولا در دو دسته دیجیتالی و کلید دیجیتالی قفل هوشمند شناخته می شوند.

در زمینه تولید قفل های دیجیتالی بهترین و ایمن ترین فناوری ها به کار می رود اما فناوری های هوشمند موجب شده که قفل های مدرن دیجیتالی ضریب ایمنی بسیار بالاتری پیدا کنند. امروزه قفل های دیجیتال هوشمند محبوب ترین قفل های موجود در بازار بوده که امکان سرقت را به پایین ترین حد ممکن رسانیده اند.

فناوری های قفل های هوشمند در زمینه های متعددی به کار رفته که یکی از مهمترین آنها قفل های هوشمند درب خودرو است. شما میتوانید قفل خودرو خود از راه دور و تنها از طریق ریموت کنترل باز و بسته نمایید. این تکنولوژی ایمنی و آسودگی خیال را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

یکی از مهمترین زمینه های استفاده از فناوری هوشمند ساخت انواع قفل و وسایل امنیتی است. با نصب قفل هوشمند در منازل و ادارات شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به حمل کلید درب را باز و بسته نمایید. شما حتی میتوانید با نصب برنامه مخصوص بر روی گوشی هوشمند خود قفل خانه و محل کار خود را از راه دور کنترل نموده و در صورت نیاز باز و بسته نمایید.

در این مطلب شما را با تکنولوژی کلید دیجیتالی قفل هوشمند و کلیدهای مجازی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

یکی از جالب ترین مزایای هوشمند سازی قفل امکان کنترل آن توسط یک گوشی هوشمند است. شما میتوانید بدون نیاز به لمس فیزیکی قفل خود را با ارتباط بلوتوثی یا اینترنتی و حتی از راه دور باز و بسته نمایید.

کلید دیجیتالی قفل هوشمند

دیگر مزایای نصب قفل هوشمند

  • امکان ثبت و کنترل ورود و خروج افراد مختلف
  • بررسی باز یا بسته بودن درب از راه دور و چک کردن شرایط محیطی آن
  • ارسال پیام های امنیتی و هشدار به وسیله قفل به تلفن همراه شما در صورت لزوم
  • و …

کلید مجازی چیست؟

یکی از بهترین قابلیت های کلید دیجیتالی قفل هوشمند تکنولوژی استفاده از کلیدهای مجازی است. شما میتوانید این کلیدهای مجازی را برای افراد مورد نظرتان تعریف نمایید تا در صورت عدم حضور شما بتوانند درب را باز کرده و وارد خانه شوند. در این صورت شما دیگر نگران پشت در ماندن عزیزانتان نخواهید بود. همچنین در صورت لزوم میتوانید شخص تعریف شده را از سیستم قفل خود حذف کنید تا دیگر نتواند وارد خانه شود.

این کلیدهای مجازی شما را از دردسر حمل دسته کلیدهای حجیم و هزینه های عملیاتی استفاده از آن ها نجات خواهند داد.

همان طور که گفته شد بهترین راه برای تامین خانه و محل کار حذف قفل های کلیددار است زیرا سارقین به راحتی میتوانند کلیدها را کپی کرده و وارد منزل شوند. امروزه قفل های هوشمند این مشکل را به کلی برطرف کرده و با دارا بودن کلیدهای مجازی بالاترین سطح امنیت را برای محل مورد نظر ایجاد می کنند.

از دیگر امکانات این قفل های هوشمند میتوان به استفاده از استفاده از رمز، کارت و اثر انگشت اشاره کرد. قفل های هوشمند دارای پنل های دسترسی هوشمند و غیر قبل دسترسی هستند که هک نمودن آنها تقریبا غیر ممکن است. در واقع در سیستم این قفل ها از مکانیزم های تابع خیالی و یا کد تصادفی استفاده شده که  امکان لو رفتن رمز را غیرممکن کرده اند.

قفل های هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت دارای سیستم بیومتریک یا شناسایی بافت هستند که امنیت این قفل ها را دو برابر کرده است.

همه قفل هوشمند مجهز به سیستم های ضد سرقت و آلارم هشدار هستند که ایمنی ساکنین خانه در برابر حوادث امنیتی مانند سرقت، آتش سوزی و … را دو چندان کرده اند. در هنگام بروز هر کدام از این حوادث آلارم هشدار به صدا درمی آید.

برندهای مشهور در زمینه ساخت قفل هوشمند

قفل های هوشمند ایمن ترین و محبوب ترین قفل ها در سراسر جهان هستند و به همین دلیل شرکت ها زیادی در زمینه ساخت این قفل ها با هم رقابت میکنند. کافی است سری به بازار بزنید تا با انواع برندهای قفل های دیجیتال و هوشمند رو به رو شوید.  

از مشهورترین برندها در زمینه تولید قفل هوشمند میتوان به برندهای یال، سامسونگ و گیت من اشاره کرد. قفل های هوشمند ساخت این برندها بسیار باکیفیت بوده و بهترین گزینه برای حفظ ایمنی خانه و محل کار شما هستند.

قیمت قفل های هوشمند

قفل های هوشمند بر حسب جنس و نوعی که در بازار ارائه می شوند دارای قیمت های متنوعی می باشند که با توجه به نوسانات قیمت مختلف است و در حدود 4 میلیون به بالا خرید و فروش می گردد.

نتیجه گیری :

قفل های هوشمند این امکان را به شما می دهند که با ریموت کنترل هوشمند خانه و یا گوشی هوشمند اقدام به باز کردن قفل درب خانه کنید. توجه داشته باشید که کلید دیجیتالی قفل هوشمند جزو ایمن ترین و محبوب ترین قفل های دنیا هستند و شما برای خرید قفل هوشمند و نصب آن کافیست با شماره تلفن تهران کلید تماس بگیرید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

مقایسه قفل مکانیکی و دیجیتال

مزایای استفاده از کلیدهای دیجیتالی قفل هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *