مغزی قفل درب ضد سرقت

خصوصیات مغزی قفل درب ضد سرقت

قفل و مغزی های درب های ضد سرقت از بخش های مهم در این درب ها می باشند و تفاوت اصلی با درب های معمولی هم در انواع آن ها است. مغزی های قفل های درب های ضد سرقت چند زبانه ای هستند و برای امنیت بالاتر این درب ها تعبیه شده اند.

هر چقدر این مغزی ها بیشتر باشند می توانند امنیت بیشتری را برای جلوگیری از سرقت انجام نماید.

مغزی درب های ضد سرقت در واقع همان توپی قفل درب می باشد و فرقی با هم ندارند. شما می توانید برای درب های ضد سرقت خود از مغزی های مختلفی استفاده کنید که با توجه به نوع ساخت و کیفیت آن با قیمت های مختلفی عرضه می شود.

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید ارائه کننده انواع مدل های قفل و مغزی درب های ضد سرقت می باشد. چنانچه قصد تغییر و یا تعویض مغزی درب ضد سرقت خود را دارید می توانید باشماره تلفن ۰۹۱۰۹۵۳۵۱۹۲ (کلیک جهت تماس)تماس گرفته تا کلیدسازی سیار تهران کلید در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

انواع مغزی قفل درب ضد سرقت

برای درب های ضد سرقت، مغزی قفل هایی با تنوع زیادی وجود دارد که بستگی به نوع تقاضای مشتری و مکانی که قرار است استفاده شود، تغییر خواهد نمود. نوع قفل ها که بر روی درب های ساخت ایران، ترکیه و یا چین هستند هم، با یکدیگر فرق دارد.

بهترین مغزی قفل ها ساخت کشور ترکیه می باشند که دارای عمری بالاتری از بقیه می باشند. قفل های چینی کیفیت زیاد بالایی ندارند و قفل های ایرانی هم دارای کیفیت متوسط رو به بالا می باشند. مرسوم ترین قفل ها که دارای مغزی می باشند به قفل های کلیدی معروف هستند. این قفل ها معمولاً برای منازل انتخاب خوبی حساب می گردد و باید از نوع خوبی باشد.

مغزی قفل درب ضد سرقت
توپی درب ضد سرقت ترکیه ای
مغزی
توپی درب ضد سرقت ایتالیایی
مغزی قفل
توپی درب ضد سرقت چینی

تعمیر و تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت

مهم ترین قسمت قفل های ضد سرقت بخش مغزی آن ها می باشد. می توانید در صورتی که قفل شما مشکلی ندارد  جهت امنیت بیشتر آن را عوض کنید و از قفل های جدیدتر ویا ایمن تر استفاده نمایید. جهت تعویض و یا تعمیر مغزی قفل ها باید از یک متخصص این کار بهره ببرید که با انواع و اقسام قفل ها آشنایی داشته باشد. در درب های ضد سرقت تعداد مغزی ها به دلیل امنیت بالاتر تعداد دو عدد و یا بیشتر می باشد. کارشناسان این امر توجه می کنند که با تعویض مغزی به قفل و یا بخش های دیگر آن آسیبی وارد نگردد.

جهت تعویض مغزی باید پیچ های بخش بالایی قفل های درب باز شوند و پوکی به همراه کاسه رزت را از آن خارج گردد. بعد از خروج رزت می توانید مغزی قفل را ببینید و باید جهت خارج کردن مغزی، مجدداً پیچ هایی که بر روی قفل تعبیه شده است را باز کرده و مغزی را دربیاورید. سپس باید یراق رگلاژ شده و مغزی جدید را در قفل قرار  دهید. برای بخش پایینی درب نیز باید همین کار را تکرار نمود. پیشنهاد می شود جهت کار تعمیر و یا تعویض مغزی  از متخصصان این امر کمک بگیرید.

مغزی قفل درب ضد سرقت

برای تعمیر مغزی های درب های ضد سرقت به مهارت و ابزارها جهت انجام کار نیاز می باشد و همچنین در بین مدل های مختلف درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی هم فرق هایی وجود دارد.
درب های ضد سرقت ایرانی به دلیل اینکه پیچیدگی کمتری را نسبت به درب های ترک دارند، تعمیرات راحت تری را خواهند داشت. معمولاً رگلاژ این درب های ضد سرقت به دلیل وجود لولاهای پنهان سخت است و باید توسط افراد و متخصصین ماهر این کار صورت پذیرد. افراد عادی نمی توانند بدون ابزار و مهارت این کار را انجام دهند و به راحتی مغزی درب ضد سرقت را تعمیر نمایند.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

قفل ریموت دار

قیمت مغزی قفل درب ضد سرقت

عاملی که بر روی قفل های ضد سرقت اثر گذار می باشد نوع و کیفیت قفل مورد استفاده می باشد که می توان گفت هر چقدر قفل ها ساختار پرپیچ و خمی داشته باشند طبیعتاً کیفیت و قیمت بالاتری را هم دارد. قیمت قفل های وارداتی با توجه به نوع آن ها و قیمت دلار مختلف است. مدل ها از ارزان قیمت تا گران قیمت در بازار وجود دارند که با توجه به هزینه و بودجه ای که در نظر دارید باید انتخاب گردد.

نتیجه گیری :

آیا می دانستید برای این که یک درب ضد سرقت خوب عمل کند، باید یک قفل و مغزی خوب داشته باشد؟ از هر مدل از درب های ضد سرقت که استفاده کنید فرقی ندارد در صورتی که شما یک قفل و مغزی خوب نداشته باشید، درب شما  تبدیل به درب ضد سرقت نخواهد شد. با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید می توانید با استفاده از یک مغزی قفل با کیفیت، منزل یا محیط کار خود را با خیال راحت ترک کرده و امنیت آن را تامین نمایید. با توجه به تعریفی که از انواع مغزی ها قفل داشتیم در صورتی که شما هم قصد دارید قفل و یا مغزی درب ضد سرقت خود را تعمیر و یا تعویض نمایید با کارشناسان کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید.

مغزی قفل درب ضد سرقت

5 دیدگاه در “مغزی قفل درب ضد سرقت

  • فروردین 14, 1397 at 3:05 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    سایت خوبی دارید
    به نظرتون واقعا این قفل ها ضد سرقت هست یا این فقط اسم این قفل هست؟

    ممنونم از پاسخگویی

    پاسخ
    • فروردین 14, 1397 at 3:21 ب.ظ
      Permalink

      اگه درب و قفل همزمان ضد سرقت باشند خب کیفیت به مراتب خیلی افزایش پیدا میکنه.

      پاسخ
  • شهریور 10, 1398 at 12:23 ب.ظ
    Permalink

    سلام من یه مغزی ۴۲ میلی دندی با شش عدد کلید کامپیوتری طلایی دارم به دردتون میخوره

    پاسخ
  • شهریور 21, 1400 at 9:08 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    ایا شما سیلندر قفل درب ضد سرقت اشکل ترکیه را دارید
    قطر در ۷ سانت
    و قفل در بیشتر به سمت جلو در است یعنی زبانه سیلندر بیشتر باید به سمت جلو باشد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *