نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی

باز کردن درب خودرو با گوشی

باز کردن درب خودرو با گوشی همراه از موضوعاتی بود که برای کاربران سایت تهران کلید جذابیت دارد. ممکن است به دلیل مشکلات زیاد در کارهای روزمره افراد ریموت درب خودرو را جا بگذارند و بتوانند با کمک گوشی همراه خود و با ترفندهایی که در ادامه نشان می دهیم بتوانند این کار را انجام نمایند. پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند مورد از این راه ها را با هم بررسی نماییم.

تبدیل گوشی به ریموت ماشین

به واقع ریموت ماشین از طریق سیگنال ها اقدام به باز کردن درب ماشین می کند. هنگامی که شما ریموت ماشین را گم می کنید یا آنرا در خانه جا می گذارید نیازی نیست سریعا کلید ساز سیار را بگیرید ابتدا می توانید با والدین یا همسر خود تماس بگیرید و اگر ریموت ماشین را به همراه دارند تنها کافیست گوشی را نزدیک درب ماشین بگذارید و به کسی که ریموت را به همراه دارد بگویید دکمه باز کردن درب ماشین را بزند. از طریق سیگنال موبایل به راحتی درب ماشین باز می شود. پس چه ریموت ماشین به همراه داشته باشید و چه از طریق تلفن این کار را می توانید به راحتی انجام دهید.

تبدیل گوشی به ریموت ماشین

باز نمودن درب خودرو با کمک تکنولوژی ردیابی خودرو

یکی از روش های باز نمودن خودرو با کمک نصب ردیاب خودرو می باشد که می توانید با کمک نرم افزاری که روی گوشی همراه خود نصب می کنید چه در کنار خودرو و چه دور از آن باشید می توانید با گوشی درب خودرو را باز نمایید.

باز نمودن درب خودرو با امکانات خودروهای پیشرفته

در خودروهای شرکت هایی که با پیشرفت تکنولوژی پیش رفته اند امکان بازکردن و بستن درب خودرو بدون ریموت آن امکان ویژه ای می باشد که شامل یکسری از خودروهای گران قیمت می شوند. این افراد می توانند با انجام تنظیماتی که روی گوشی همراه خود انجام می دهند می توانند خودروی خود را روشن و یا خاموش نمایند.

باز کردن درب خودرو با گوشی

باز نمودن درب خودرو با کمک نصب نرم افزار

در صورتی که راه های بالا جواب گو نبودند می توانید یک راه دیگر را با نصب نرم افزاری به نام viper smartstart بر روی گوشی های اندرویدی ورژن ۳٫۰٫۱ و بالاتر می باشد نصب شده و سپس قسمت سخت افزاری را روی خودرو نصب کنید تا با کمک برنامه موبایلی آن درب های خودروی خود را باز و بسته نمایید. این روش هم یکی از روش های باز کردن درب خودرو با گوشی می باشد.

نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی

باز نمودن درب خودرو با کمک بلوتوث

شما با نصب جعبه smart key box که بر روی داشبورد خودرو نصب می شود و کدی را توسط برنامه مربوط بر روی گوشی دریافت کرده و بتوانید با کمک بلوتوث کد را شناسایی کرده و بتوانید درب خودرو را باز یا بسته نمایید.

باز نمودن درب خودرو با کمک بلوتوث

باز نمودن درب خودرو با دستگاه سخت افزاری

با کمک ارتباط بین خودرو و گوشی همراه می توان از گوشی همراه به عنوان فرستنده و خودرو به صورت گیرنده بهره برد. می توان با نصب نمودن دستگاه سخت افزاری روی خودرو و گذاشتن سیم کارت روی گوشی از راه پیامک باز کردن و بستن درب خودرو را انجام نمایید.

نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی

کلیپ باز کردن درب ماشین با گوشی

در این کلیپ به راحتی می توانید نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی را به صورت کاملا از راه دور که ریموت کنترل را پشت تلفن می زنند اقدام به باز کردن درب ماشین کنید.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

۱۵ روش برای باز کردن درب خودرو و خانه

نتیجه گیری :

کلید سازی شبانه روزی تهران کلید از جمله مراکزی می باشد که ساخت سوییچ های یدکی خودروهای داخلی و خارجی را در دستورکار خود دارد و با کمک متخصصین در این زمینه می تواند زمانی که برای شما چنین مشکلی روی داد پاسخگوی شما در این راه باشد. این افراد به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تمام مناطق تهران را دارند. با توجه به حساس بودن ساخت این سوییچ های خودرو می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از جایی معتبر با متخصصان کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید باشماره☎️ ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس)تماس بگیرید و در اسرع وقت سوییچ خود را در دست داشته باشید.

نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی

13 دیدگاه در “نحوه باز کردن درب خودرو با گوشی

  • خرداد 12, 1400 at 2:24 ق.ظ
    Permalink

    داداش یاد میدی بهم ماشین خارجیارو چجور بازو روشطن کنم

    پاسخ
  • بهمن 7, 1400 at 3:08 ب.ظ
    Permalink

    داداش منم با گوشی های مختلف امتحان کردم بعضی گوشی های قدیمی این کار را انجام می دهند…در واقع سیگنال ریموت بر روی سیگنال گوشی سوار می شود و به گیرنده می رسد..از نظر علمی هم قابل اجراست

    پاسخ
  • تیر 12, 1401 at 0:34 ق.ظ
    Permalink

    تبارک الله احسن الخالقین
    جای سپاس و قدر دانیست

    پاسخ
  • شهریور 19, 1401 at 4:46 ب.ظ
    Permalink

    من با گوشی سامسونگ a50 و سانتافه ۲۰۱۶ امتحان کردم باز شد

    پاسخ
  • آبان 2, 1401 at 2:39 ق.ظ
    Permalink

    داداش قرار باشه در باز نشه دیوار باید کشید

    پاسخ
  • بهمن 11, 1401 at 12:03 ب.ظ
    Permalink

    باسلام میرزایی هستم خدمات شمابسیار عالی بود

    پاسخ
  • تیر 7, 1402 at 12:19 ب.ظ
    Permalink

    سر کاریه
    من امتحان کردم ، کار نکرد

    پاسخ
    • آبان 1, 1402 at 5:13 ب.ظ
      Permalink

      سلام. ماشین پارس من امتحان کردم باز نشد

      پاسخ
  • آبان 3, 1402 at 10:20 ب.ظ
    Permalink

    سلام قفل مرکزی اندروید موجود دارم اگر لازم دارید پیام بدید

    پاسخ
  • آبان 10, 1402 at 8:38 ق.ظ
    Permalink

    درب خودرو قفل شده سویچ توش جا مونده ؟ دیگه نگران نباشید قفل مرکزی اندروید باهاش میتونید با گوشی درب خودرو رو باز و بسته کنید 09354771462

    پاسخ
  • آبان 10, 1402 at 8:53 ق.ظ
    Permalink

    درب خودرو قفل شده سویچ توش جا مونده ؟ دیگه نگران نباشید قفل مرکزی اندروید باهاش میتونید با گوشی درب خودرو رو باز و بسته کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *