دسته‌ها
بلاگ

چگونه میتوان یک قفل را به وسیله یک قوطی نوشابه باز کرد؟

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

اگر کلید قفل خودر ا گم کنید چطور می توانید آن را باز کرد؟ راه و روش های متفاوتی برای حل این مشکل وجود دارد ولی ما در اینجا یک روش آسان برای باز کردن قفل را به شما آموزش می دهیم که با ابزارهای دم دستی و ارزان بتوانید این کار را انجام دهید. برای اینکار شما به یک قوطی خالی نوشابه، یک قیچی، خط کش و یک ماژیک یا خودکار احتیاج دارید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه میتوان یک قفل را به وسیله یک قوطی نوشابه باز کرد؟ و سوال خیلی دیگر از افراد نیز باشد. پس با ما همراه باشید تا به روش تصویری این مراحل را به شما آموزش نماییم.

⚪️مرحله اول

ابتدا به وسیله قیچی یک ورقه فلزی در ابعاد ۶-٧ سانتی متر مربع از قوطی نوشابه تهیه کنید. سعی کنید از قیچی فلز بر استفاده نمایید که به راحتی فلز را برش بزند و در حین کار مراقب باشید لبه های تیز قوطی به دست شما آسیبی زند.

⚪️مرحله دوم

در این مرحله بر روی ورقه بریده شده شکلی مستطیلی به ابعاد ۵×۱ و مربعی با ابعاد ۱×۱ را به وسیله ماژیک، مطابق شکل زیر بکشید.( این قسمت کشیده شده برش خواهد شد)

⚪️مرحله سوم

حال در مرحله سوم می توانید شکل رسم شده را توسط قیچی از ورقه فلزی را قیچی تیز برش می دهیم.

⚪️مرحله چهارم

در این مرحله قطعه برش داده شد را دور قفل پیچیده و قسمت مربعی قطعه را داخل شیار قفل می کنیم. سپس قطعه را به یک سمت چرخانیده و در صورت باز شدن قفل، صدای آن را شنیده می شود و میله به سمت بالا می پرد. در صورتی که صدا نداد مجدداً تست کنید تا انجام شود.

👈برای باز کردن قفل از این طریق باید چند بار اینکار را انجام دهید تا کاملا یاد بگیرید. این روش تنها برای این نوع قفل ها کاربرد دارد.

دسته‌ها
بلاگ

معرفی قفل های هوشمند هتلی

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

🔵قفل هتلی

دیگر مثل گذشته شاهد قفل های عادی یا به کار بردن قفل های کتابی برای بستن اتاق های هتل نیستیم. امروزه استفاده از قفل های دیجیتال به وفور مشاهده می شود و در واقع قفل هتلی در رنگ های متنوعی برای اتاق های هتل مورد استفاده قرار می گیرد.

🔵انواع مختلف قفل هتلی

دو نوع قفل هتلی وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

  • ️👈قفل آنلاین
  • ️👈قفل آفلاین

⬅️منظور از قفل آنلاین این است که قفل ها با استفاده از سیم کشی یا وایرلس به سرور اصلی متصل می شوند البته با اینکه این نوع قفل دارای امنیت بالایی می باشد اما می تواند توسط اتاق رزو هتل و با استفاده از نرم افزارهای قفل هتلی آنلاین قابلیت باز کردن را داشته باشد.

⬅️قفل آفلاین به این معناست که دیگه امکان استفاده از سیم کشی و وایرلس و وصل شدن به سرور اصلی نیست و این نوع قفل ها به دو نوع: قفل تماسی IC و قفل لمسی شناخته می شوند.

⬅️البته امروزه دیگر هیچ هتلی از قفل تماسی استفاده نمی کند و تنها از قفل های لمسی برای باز بستن درب اتاق ها استفاده می کنند.

⬅️از دیرباز تا امروز یکی از دغدغه های اصلی مسافران آسودگی از وجود امنیت در هتل ها بوده است. امروزه بیشتر هتل ها برای درب های داخلی از قفل هوشمند کارتی هتلی استفاده می کنند. این قفل های کارتی هوشمند دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به قفل های قدیمی و سنتی هستند و ضد سرقت می باشند و از طرفی راحتی را برای مسافران و هتل داران فراهم می کند.

⬅️استفاده از کلیدهای قدیمی همواره برای مسافران استرس گم کردن کلید و یا مزاحمت افراد غریبه و سرقت را داشته است. همچنین صاحبان هتل ها در گذشته همواره نگرانی از ورود افراد شرور و ایجاد سرقت و قتل و … را داشتند.

⬅️قفل های هوشمند هتلی از بهترین و مهمترین وسایل مدرن به کار رفته در هتل ها میباشد که وجود آن ها در هتل های امروزی یک ضرورت می باشد. این قفل های هوشمند کارتی توسط یک نرم افزار خاص کار می کنند و قابلیت صادر شدن در تعداد بالا برای تمامی مسافران، پرسنل، مدیر طبقه و مدیر هتل و حتی خدمه هتل را دارند.

⬅️نصب قفل های هوشمند کارتی هتلی، برای هتل داران کمی هزینه بر خواهد بود اما به دلیل ارزش بالای این قفل های هوشمند و امنیت بالایشان رضایت مسافرین و افزایش کیفیت پذیرش برای هتل و امنیت بسیار بالا را به همراه خواهد داشت که خود موجب جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

👈تهران کلید تنها با یک تماس، برای شما هتلداران عزیز بهترین قفل های هوشمند کارتی را نصب خواهد کرد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل در اسرع وقت در محل موردنظر برای رفع مشکل حاضر خواهد بود.

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت چه ابعادی باید داشته باشند؟

یک درب ضد سرقت استاندارد چه ابعادی دارد؟ درب های ضد سرقت از نظر ابعاد به ۲ دسته تقسیم می شوند:

  • ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت

  • ابعاد سفارشی درب های ضد سرقت

ابعاد درب های ضد سرقت با توجه به فریم انتظار، اندازه گیری می شود. سازندگان ساختمان هنگام ساخت باید توجه کنند که فریم انتظار با ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت همخوانی داشته باشد. در واقع با توجه به ابعاد استاندارد، فریم انتظار ساخته می شود.

ابعاد استاندارد درب های ضد سرقت: درب های ضد سرقت معمولا دارای ابعادی با عرض و طول ۱۰۷ در ۲۳۱ سانتی متر می باشد. پس از نصب ساب فریم فلزی، فاصله داخل به داخل فریم انتظار، ۱۰۷ سانتی متر می باشد. برای ساخت فریم انتظار معمولا از قوطی ۳۰ در ۴۰ یا فلزات دیگر استفاده می کنند. درب های ضد سرقت استاندارد دارای طول ۲۳۱ سانتی متر است یعنی از کف تا زیر بغل درگاه نباید بیش از ۲۱۳ سانتی متر باشد.

دلیل این اندازه خاص به این دلیل است که ورق های فولادی موجود در بازار اکثرا مربوط به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان می باشد که این ورق های فلزی طولی برابر با ۲۱۳ سانتی متر دارند.

ابعاد سفارشی درب های ضد سرقت: بعضی از سازندگان ساختمان از ابعاد استاندارد استفاده نمیکنند و به همین دلیل متناسب با ابعاد ساختمانشان درب های ضد سرقت را سفارش می دهند. نکته مهمی که باید سازندگان ساختمان توجه کنند این است که عرض درب های ضد سرقت نباید از ۱۲۰ سانتی متر بیشتر باشد. اگر عرض بیش از ۱۲۰ سانتی متر باشد باید درب های ضد سرقت یک و نیم لنگه یا دو لنگه سفارش دهند. درب های دو لنگه امنیت کمتری خواهند داشت. نصب و حمل درب های ضد سرقت دو لنگه سخت بوده و از نظر مالی نیز هزینه بیشتری دارد.

دسته‌ها
بلاگ

نحوه باز کردن قفل با کلید یدکی ساخته شده

نحوه باز کردن قفل با کلید یدکی ساخته شده از جلد نوشابه

در این مقاله قصد داریم از سری آموزش های سایت را برای شما بگذاریم که شاید خیلی جالب باشد که بتوانید با استفاده از جلد نوشابه بتوانید قفل را باز کنید. در واقع برای این کار کافیست تمام مراحل را به دقت پیش بروید تا بتوانید نحوه باز کردن قفل با کلید یدکی ساخته شده از جلد نوشابه را یاد بگیرید.

مراحل ساخت کلید یدکی با جلد نوشابه

  1. در این مرحله ابتدا باید کلید را داخل کاغذ بگذارید سپس با مداد دورتا دور کلید را رنگ کنید.
  2. در این مرحله با استفاده از قیچی یک طرف از کاغذ را برش می دهیم و با چسب دوقلو آنرا روی جلد نوشابه برش داده شده می چسبانیم
  3. سپس با دقت دور تا دور کلید را برش می دهیم.
  4. در این هنگام با گذاشتن یک فلز کوچک بعنوان قسمت گرفته شده کلید استفاده می کنیم
  5. حال کافیست که کلید یدکی ساخته شده را داخل قفل بگذارید مشاهده می کنید که به راحتی قفل باز می شود.

فیلم آموزشی باز کردن قفل با کلید یدکی ساخته شده از جلد نوشابه

 

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

مزایا و معایب درب های ضدسرقت

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. یکی از راههای حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد. اما این درب ها چه محاسن و معایبی دارد ؟

محاسن درب های ضد سرقت:

  • درب های ضدسرقت دوام و عمر طولانی تر نسبت به درب های معمولی به دلیل مقاومت بسیار بالایشان دارند.
  • دارا بودن اجزاء مهمی چون زنگ، چشمی، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و… آنها را منحصربه فرد کرده است.
  • درب های ضد سرقت عموما عایق رطوبت و عایق حرارت هستند.
  • عایق صدا و جلوگیری کننده از ورودگرد و غبار و آلودگی های هوای بیرون به درون خانه یا محل کار هستند.
  • درب ضد سرقت از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
  • درب های ضدسرقت دارای لولای مخفی و غیرقابل دیدن دارند که باعث امنیت بالایی میشود.
  • قفل درب ضد سرقت که مهمترین جزء این درب هاست استحکام بسیار بالایی داند و غیر قابل باز شدن هستند و مانع از سرقت میشوند.
معایب درب های ضد سرقت:
  • شاید تنها نکته منفی در مورد بعضی از این درب ها غیرقابل باز شدنشان در هنگام آتش سوزی باشد. زیرا بعضی از این درب ها که قفلهایشان از آلیاژهای غیراستاندارد ساخته شده در صورت آتش سوزی قفلشان گیر کرده و غیر قابل باز شدن می شود و در این حالت افراد مانده در حریق نمیتوانند درب را باز کنند و آتش نشانان نمیتوانند حریق را مهار کنند. پس هنگام خرید درب ضد سرقت توجه کنید که قفل آن استاندارد باشد.
دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

فواید استفاده از لولای مخفی درب ضد سرقت

فواید استفاده از لولای مخفی درب ضد سرقت

مسلما با توجه به پیشرفتی که امروزه شاهد هستیم وجود درب ضد سرقت باعث می شود که امنیت هر خانه بالا برود و سارقان نتوانند به راحتی وارد منزل خانه شما شوند. به همین دلیل فروش درب ضد سرقت بسیار زیاد است و با توجه به نوع جنس درب ضد سرقت قیمت ها متفاوت است اما اینکه چه چیزی باعث می شود که بین درب ضد سرقت ایمن و درب ضد سرقت معمولی تفاوت وجود داشته باشد تنها استفاده از لولای مخفی درب ضد سرقت می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

فواید استفاده از لولای مخفی درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت

به هنگام خرید درب ضد سرقت باید به نکات کلید توجه کنید که هر کسی باید این اطلاعات را داشته باشد که شامل : داشتن عایق حرارتی و صوتی، مقاوم بودن قفل درب ضد سرقت، ضد اسید بودن آن و حتی توجه به جنس درب که شامل سه نوع درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترکی می باشد که هر کدام از آنها بنابر خاصیت هایی که دارند دارای قیمتی متفاوت هستند.

تعداد زبانه قفل بیشتر ، به معنای امنیت بیشتر درب ضد سرقت نیست

وجود لولای مخفی درب ضد سرقت

همانطور که گفتیم باید به هنگام خرید درب ضد سرقت به نکات کلیدی توجه کنیم و باید بدانید که وجود لولای مخفی درب ضد سرقت ایمن باعث می شود که به هیچ وجه سارقان معمولی نتوانند به راحتی وارد خانه شما شوند. اگر درب ضد سرقت خانه شما معمولی می باشد و لولای آن بیرون می باشد می توانید با کلید سازان ما تماس بگیرید تا با تعمیر درب ضد سرقت امنیت خانه شما را بالا ببرند.

وجود لولای مخفی درب ضد سرقت

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چوبی چیست؟

امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. یکی از راههای حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد.  امروزه درب های ضد سرقت تولید شده، حتی خاصیت ضد حرارتی و عایق صوتی نیز دارند تا مانع از انتقال حرارت و صدا شوند. به تازگی درب های ضد گلوله نیز به این بازار داغ اضافه شده است.

درب چیست؟

درب در واقع حفاظی میان محیط درون و بیرون است. درب از گذشته های دور تا به امروز کاربرد خود را حفظ کرده است و به موازات تغییر شیوه های سرقت نیاز به ساخت درب های غیر قابل نفوذ و محکم نیز افزایش یافته است. در گذشته درب ها راهی برای محافظت از ورود جانوران وحشی، باد و طوفان و سارقین بوده اما امروزه تعریف از ایمنی تغییر کرده است.

درب ضد سرقت چیست؟

ایمن ترین و محکمترین درب ها امروزه درب های ضد سرقت هستندکه با قفل هایی با تعداد زبانه زیاد و با ایمنی بالا ساخته میشوند. این درب ها معمولا چوبی یا فلزی هستند. قفل درب های ضد سرقت مهمترین نفش را در ایمنی دارد و موقع خرید باید به استحکام قفل بسیار توجه کنید.

 

درب ضد سرقت چوبی چیست؟

یکی از انواع درب های ضد سرقت درب های ضد سرقت چوبی هستند که دقیقا کارکردی مانند دیگر درب های ضد سرقت دارند با این تفاوت که برای زیبایی بیشتر دارای روکش چوبی هستند. روکش درب های ضد سرقت چوبی معمولا از چوب های  mdfیا hdf یا pvc هستند و جنس چوبشان عموما از درخت های افرا،توسکا،ملج، چنار، گردو، توت، چوب روسی، راش و … می باشد. به جز چوب روسی بقیه چوب ها از درختان جنگلهای ایران تهیه می شود اما چوب روسی در واقع از درخت کاج روسی تهیه و پس از برش و بسته بندی در کارخانه از کشور روسیه به ایران وارد میشود.

چوب هایی که مقاوم تر هستند رنگ تیره تری دارند و در هنگام خرید باید به رنگ درب های ضد سرقت چوبی توجه کرد هر چه تیره تر باشند بیشتر مانع انتقال حرارت و صدا میشوند و استحکام بیشتری در برابر ضربه دارند. در واقع چوب هایی با رنگ تیره، سخت چوب می باشند که چگالی و وزن بالایی دارند.

نرم چوب ها رنگ روشن دارند و به دلیل چگالی پایین شان وزن کمتر و در نتیجه مقاومت کمتری دارند. البته حتی محکم ترین درب های ضدسرقت چوبی نیز در برابر آب و آتش نفوذناپذیر نیستند ولی به تازگی درب های چوبی ضد سرقت با مقاومت بالا، ضد آتش و ضدرطوبت ساخته شده است.

دسته‌ها
بلاگ درب ضد سرقت

چگونگی نصب درب ضد سرقت

امروزه ایمن ترین راه برای حفظ امنیت خانه شما استفاده از درب ضدسرقت و نصب آن بر روی درب است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن می باشند و از طرفی اکثرا ضد آتش هستند.درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز هستند. با ما همراه باشید تا با نحوه نصب درب ضد سرقت آشنا شوید.

مراحل نصب درب ضد سرقت: دو مرحله وجود دارد که اولی نصب چهارچوب در است و مرحله دوم اتصال درب بوسیله لولا به فریم انتظار می باشد.

مرحله اول: اولین مرحله ساخت چارچوب برای درب است باید از پروفیل ۴*۱۰ یا ۴*۸ استفاده شود. این چارچوب باید به گونه ای باشد که اتصال درب به دیوار را بسیار محکم کند و ابعاد داخل فریم انتظار باید از ابعاد درب بزرگتر باشند. قبل از سفید کاری چهارچوب باید نصب شود. اندازه گیری کاملا دقیق ابعاد در نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است و عایق کاری ضد زنگ چارچوب حتما باید انجام شود.

فریم انتظار به سه روش نصب می شود:

  • رولت بولت
  • جوش
  • سرمته

نصب به روش رولت بولت: این روش نصب برای دیوارهای بسیار محکم مانند دیوارهای بتنی و ۳۵سانتی متری آجری به کار میرود.

در صورت استفاده از سفال تیغه ای باید حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم شود. ابتدا باید از تراز بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمینان حاصل کرد. سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا عملکرد صحیح قفل و لولا مشاهده شود. آنگاه توسط دریل از درستی محل سوراخ های چهارچوب مطمئن شد و سپس سوراخ کردن دیوار انجام گیرد. نکته مهم این است که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچ گوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را باید تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

نصب به روش جوش: درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل شود. آن گاه باید درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز کرده و چند مرتبه باز و بسته نموده و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل شود. سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش داده به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز بودن، موقت نصب شود. پس از نصب موقت در صورت درست کار کردن عملیات جوش کامل انجام شود.

مرحله دوم: در این مرحله درب به وسیله لولا به فریم انتظار نصب می شود. لولاها باید سه تا یا بیشتر باشد زیرا درب های ضدسرقت از نظر وزنی بسیار سنگین هستند. از طرفی لولا به گونه ای باید باشد که برای امنیت بیشتر از بیرون درب قابل مشاهده نباشند.

درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد هر چقدر هم محکم باشد بدون نصب قفل ضد سرقت یک درب معمولی است. کارایی درب های ضد سرقت وابسته به قفل ضد سرقت است و موقع خرید درب ضد سرقت به قفل درب و کاراییش دقت کنید.

درب های دارای پووشش پودری مناسب ترین درب های ضدسرقت هستند و از رنگ کردن معمولی بسیار بهتر می باشد. پوشش پودری مقاومت بیشتریدر برابر حرارت دارد. درب های ضد سرقت در مکان های مرطوب و صنعتی باید ضد آب و ضد اسید باشند.

خروج از نسخه موبایل