روش  باز کردن قفل درب آپارتمان با کارت اعتباری

همانطور که می دانید امروزه درب های ضد سرقت باعث افزایش امنیت هر آپارتمان شده است و به نوعی ساختار قفل درب ضد سرقت طوری است که چندین زبانه دارد و با قفل کردن درب زبانه ها داخل چهارچوب می رود و درب کاملا بسته می شود. اما اگر برای شما هم پیش آمده است که پشت در بمانید و کلید به همراه نداشته باشید با این مقاله روش  باز کردن قفل درب آپارتمان با کارت اعتباری به شما آموزش می دهیم.

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

چگونگی باز کردن و تعویض مغزی قفل درب

مراحل استفاده از کارت اعتباری برای باز کردن قفل درب ضد سرقت

این نکته را همان ابتدای کار بگوییم که این روش در صورتی کاربرد دارد که شما اقدام به قفل کردن درب نکرده باشید و تنها درب را بسته باشید زیرا در صورت قفل درب ضد سرقت باید حتما به کلید ساز تماس بگیرید.

مرحله اول

حتما تست کنید که ببینید آیا درب را چند کلید نکرده باشید زیرا در این صورت کاری از دست شما برنخواهد آمد و نیاز به یک کلید ساز خواهد بود.

مرحله اول روش باز کردن قفل درب

مرحله دوم

نیاز به ابزار خاصی برای انجام این کار نمی باشد و فقط کافیست یک کارت اعتباری چون کارت دانشجویی یا کارت عابر بانک به همراه داشته باشید.

مرحله دوم روش باز کردن با کارت اعتباری

مرحله سوم

به این صورت عمل کنید که کارت اعتباری را به طرف داخل درب ببرید و آن را به سمت پایین بکشید.( با توجه به عکس کارت را داخل برده و به سمت پایین حرکت دهید.)

مرحله سوم  قفل درب آپارتمان با کارت اعتباری

در مرحله آخر

تنها کافیست که کارت اعتباری را چندین بار بالا و پایین کنید و سپس آن را به زبانه در نزدیک کنید و آن را با یک فشار به سمت داخل هدایت کنید تا درب باز شود.

مرحله چهارم روش باز کردن قفل درب
مرحله آخر روش باز کردن قفل

(ممکن است نیاز باشد چند بار آن را امتحان کنید تا نتیجه بگیرید)

نتیجه گیری :

تمام مراحلی که اعلام شده باید با دقت و طی تکرار زیاد انجام شود تا بتوانید نتیجه لازم را بگیرید ولی اگر شما ” ساکنین تهرانی محترم “نتوانستید روش باز کردن قفل درب آپارتمان را انجام دهید، می توانید در صورت خرابی مغزی و نیاز به تعویض مغزی آن، با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با شماره تلفن   ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس)تماس گرفته و از کمک کارشناسان تهران کلید در رفع مشکل استفاده نمایید.

روش باز کردن قفل درب آپارتمان با کارت اعتباری

4 دیدگاه در “روش باز کردن قفل درب آپارتمان با کارت اعتباری

  • اردیبهشت 7, 1402 at 10:27 ب.ظ
    Permalink

    عالی من انجام دادم باز شد 🙏🏼👍

    پاسخ
  • شهریور 13, 1402 at 11:43 ب.ظ
    Permalink

    نه بابا هرکار کردم نشد تازه کارت عابرمم خراب شد. آخرم زنگ زدم کلیدساز کلی پول گرفت و با اشاره ای باز کرد. البته معلوم بود اولش یکم فیلم بازی کرد بعد با یک حرکت در باز کرد. تازه درب ضد سرقت بود.🐴🐺

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *