درب ضد سرقت اتوماتیک

درب ضد سرقت اتوماتیک

امروزه بسیار شاهد سرقت های منازل هستیم که در زمان خالی بودن منزل و نبودن افراد در محل زندگی خود رخ می دهد. تجربه نشان می دهد که استفاده از قفل های زیاد و متعدد در انواع مختلف برای درب های عادی باز هم ایمنی خاصی را برای منزل و یا دفتر و محل کار ما به وجود نمی آورند و سارقان می توانند با روش های خاص خود به سرعت همه ی قفل ها را باز کنند و یا بشکنند. یکی از راه ها بالا بردن امنیت ساختمان ها و منازل و حتی ادارات و فروشگاه ها وسازمان هایی که دارای اسناد مهم و حتی اجناس قیمتی هستند، استفاده از درب های ضد سرقت در راه های ورودی می باشد. این گونه درب ها نسبت به سایر درب های معمولی دارای امنیت بالا تری هستند و به سادگی باز نمی شوند و از این رو سبب بالا رفتن امنیت خواهند شد. درب های ضد سرقت با توجه به نکاتی که در طراحی و ساخت درب ها به کار برده می شود امنیت را افزایش می دهند. جنسی که در ساخت درب استفاده می شود در کارایی درب برای حفظ ایمنی بسیار موثر می باشد به طوری که درب های ضد سرقتی که از ترکیبی از چوب و فلز و آهن ساخته می شوند دارای استقامت و ایمنی بسیار بالایی هستند و هرگز نمی توان چنین درب هایی را شکست و یا تخریب کرد تا راه ورود باز شود از این رو به امنیت مکان نصب شده کمک می کنند. هم چنین درب های ضد سرقت به روی خود از سنسور های هشداری بهره مند هستند که در صورتی که برای باز کردن درب به زور متوصل شوند از طریق هشدار و الارام افراد را مطلع می کنند. از دیگر مواردی که در ساخت درب های ضد سرقت استفاده شده اند و سبب افزایش ایمنی چنین درب هایی شده اند می توان به اجزای سازنده ای هم چون زنجیر درب ضد سرقت که دارای مقاومت بالا می باشد و به ندرت پاره و شکسته می شود، چشمی، لولا ها و بلآخره نوع قفل استفاده شده در درب اشاره کرد. همان طور که می دانید نوع قفل درب استفاده شده در چنین درب هایی مهم ترین فاکتور در تعیین ایمنی درب می باشد. هم چنین علاوه بر حفاظت متداول درب، برای بالا بردن ایمنی چنین درب هایی می توان به نصب انواع سیستم های امنیتی به روی آن اقدام کرد.

درب ضد سرقت اتوماتیک
درب ضد سرقت اتوماتیک

درب های ضد سرقت با توجه به نوع ایمنی و جنسی که دارند با قیمت های متفاوتی هم عرضه می شوند. به صورت کلی درب های ضد سرقتی که در بازار های ایرانی وجود دارند سه نوع خاص می باشند، درب های ضد سرقت ترک، درب های ضد سرقت چینی و نیز درب های ضد سرقت ایرانی. درب های ضد سرقت ترک دارای بالا ترین کیفیت و ایمنی هستند و قیمت بالایی هم دارند و بیشتر افراد طرفدار چنین درب های ضد سرقتی هستند. درب های ضد سرقت چینی در انواع مختلفی عرضه می شوند و قیمتی پایین تر از سایر درب ها دارند اما کیفیت برخی از آن ها آن چنان مطلوب و مناسب نیست. درب های ضد سرقت ایرانی که تولیدات داخلی محسوب می شوند دارای کیفیت تغریبآ خوب و مناسبی هستند و هم چنین قیمت آن ها هم نسبتآ مناسب می باشد.

درب ضد سرقت اتوماتیک
درب ضد سرقت اتوماتیک

کلید سازی های زیادی در پایتخت وجود دارند که هم تجربه ی کافی در این امر ندارند و هم اینکه به صورت کلید سازی شبانه روزی نیستند و در تایم های مشخصی ارائه ی خدمات به مشتریان را دارند. اگر چه شاید برطرف کردن نیاز توسط این گونه مراکز هزینه ی کم تری را برای فرد داشته باشد اما به دلیل عدم تجربه و دانش سبب بروز مشکلاتی برای افراد می شوند. در صورتی که مراکز معتبری مانند کلید سازی شبانه روزی ستارخان، کلید سازی شبانه روزی شرق تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران، کلید سازی شبانه روزی تجریش، کلید سازی شبانه روزی شمال تهران وجود دارند که علاوه بر تخصص کافی در تمامی زمینه ها ی کلید سازی و قفل گشایی و مجهز بودن به دستگاه کلید سازی، در تمامی ساعات شبانه روز می توانند به صورت کلید سازی سیار به مشتریان خود ارائه ی خدمات کنند.

درب ضد سرقت اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *