روش های برش قفل آویز

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

گاهی اوقات پیش می آید که شما کلید قفل آویز را گم کرده اید و نیاز دارید تا فوری باز گردد. در صورت گم کردن کلید قفل آویز برای برش قفل می توانید از انبر قفلی، تیغ اره و سنگ فرز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم روش های برش قفل آویز را زمانی که قادر به باز کردن قفل آویز نیستید توضیح دهیم. در برخی اوقات به دلیل زنگ زدن قفل حتی خود کلیدسازان حرفه ای قادر به باز کردن آن نیستند زیرا مغزی قفل خراب شده است در این مقطع تنها راه حل برش قفل آویز است.

توجه داشته باشید که این مقاله تنها برای افرادی که فنی هستند مفید است و اگر مبتدی هستید بهتر است برای باز کردن قفل آویز با کلید ساز ماهر تماس بگیرید. مجموعه تهران کلید دارای کلیدسازان سیار ماهری است تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس بگیرید.

⬅️برش قفل آویز با انبرقفلی

  1. اولین روش و راحت ترین استفاده از انبرقفلی است.
  2. در این مرحله اگر انبرقفلی دارید به راحتی می توانید میله فلزی قفل را قیچ کنید.

⬅️برش قفل آویز با سنگ فرز

برای اینکه بتوانید به راحتی با تیغ اره میله فلزی قفل آویز را برش دهید نیاز به حرارت دادن به آن است. حرارت دادن به میله فلزی قفل آویز باعث می شود که مدت زمان کمتری از تیغ اره برای برش قفل استفاده کنید.

  1. یکی دیگر از روش های استفاده از سنگ فرز است.
  2. هنگام کار حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید.
  3. هنگام سنگ فرز مواظب باشید که تنها میله را برش دهید و فراتر نروید و به درب آسیب برسانید.

⬅️برش قفل آویز با اره

  1. با شعله مشعل حتما میله فلزی را داغ کنید.
  2. دو یا سه دقیقه صبر کنید تا حرارت آن بخوابد.
  3. سپس با تیغ اره فلزی اقدام به برش قفل فلزی کنید.

در این روش برای بهتر برش خودن قفل می توانید از یک وسیله برای نگه داشتن قسمت پایین قفل آویز استفاده کنید. با نگه داشتن محکم قفل آویز به راحتی می توانید علاوه بر بالا بردن دقت در کار مانع از آسیب به دست خود شوید.

استفاده از سنجاق کاغذ برای باز کردن قفل آویز

وجود روش های متعدد برای باز کردن قفل درب خودرو باعث شده است که حال به مقالاتی بپردازیم که بهترین روش ها برای باز کردن قفل درب و قفل آویز می باشد به مانند استفاده از کارت اعتباری یا استفاده از قوطی نوشابه . اما در این مقاله قصد داریم روش استفاده از سنجاق کاغذ برای باز کردن قفل آویز را مرحله به مرحله به شما نشان دهیم تا هنگامی که پشت درب خانه خود گیر می کنید و نمی توانید کلید قفل آویزی که به درب آهنی زده اید را پیدا کنید تنها با دو عدد سنجاق کاغذ، انبوردست آنرا به راحتی باز کنید.

مراحل دقیق باز کردن قفل با سنجاق کاغذ

⬅️در مرحله اول تنها سنجاق را با دست خود خم کنید و سپس با استفاده از انبوردست آنرا خم کنید.

⬅️در مرحله دوم تنها کافیست سنجاق خم شده را داخل مغزی قفل وارد کنید تا طرف پایین سیلندر قفل قرار داده شود.

⬅️در مرحله سوم سنجاق را آنقدر بازی دهید و موافق عقربه های ساعت بچرخانید

⬅️مرحله چهارم زمانی است که سنجاق دیگر را وارد مغزی کنید و آنرا تا جایی حرکت دهید که تمامی پین ها ی مغزی قفل در یک راستا قرار گیرند سپس تمامی اینها در یک خط قرار می گیرند و با چرخاندن سنجاق کاغذی به راحتی قفل باز می شود.

⬅️در صورتی که دم دست شما سنجاق کاغذی و انبردست وجود ندارد یا اینکه دچار مشکل شکستن کلید داخل قفل برای شما ایجاد شده است می توانید سریعا با کلید ساز سیار تهران کلید تماس بگیرید تا سریعا به محل کار یا خانه شما بیاید و قفل را باز کند.

منبع : wikihow

روش های برش قفل آویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *