فواید خرید قفل برقی کله گاوی

امروزه دیگر نیازی به نصب قفل های کامیپوتری و زنجیری نیست. با خرید انواع قفل برقی موجود در بازار می توانید امنیت خانه خود را بالا ببرید. قفل برقی کله گاوی سیزا یکی از معتبرترین برندهای قفل برقی در ایران است. از فواید خرید قفل برقی کله گاوی سیزا می توان به امنیت بالای آن و غیر قابل باز بودن قفل با وارد کردن ضربه به درب است. این نوع قفل ها را می توان در پاساژها و آپارتمان ها استفاده کرد و فرد می تواند به راحتی امنیت مکان خود را تامین کند و جلوی ورود افراد غریبه را بگیرد.

فواید خرید قفل برقی کله گاوی سیزا

  • باز و بستن نشدن درب به وسیله ضربه وارد کردن به قفل
  • امکان باز و بسته شدن قفل با دست و درب باز کن های الکتریکی
  • دارای شاسی برای باز کردن درب از داخل
  • قابلیت قفل کردن شاسی قفل و از کار انداختن شاسی قفل
  • مناسب برای درب هایی که جک آرام بند دارند.

انواع قفل کله گاوی

قفل های برقی کله گاوی به قفل لاکپشتی معروف هستند. در این بین قفل سیزا بهترین مارک خارجی قفل کله گاوی در ایران است. البته تولیدات ایرانی چون یوتاب نیز در ایران وجود دارد که کیفیت پایین تری دارد.

قفل های برقی کله گاوی مخصوص نصب روی درب های ورودی ساختمان، عتیقه فروشی، طلا فروشی ها و.. هستند.

قیمت قفل کله گاوی سیزا

این نوع از قفل ها دارای توپی و کلیدهای اختصاصی هستند و تعمیر آنها کار هر کلیدسازی نیست. گیره قفل برقی سیزا یدکی ندارد پس مواظب باشید هنگام نصب قفل حتما گیره قفل توسط کلیدساز نصب شود. با توجه به بالا رفتن قیمت دلار مسلما کالاهای خارجی دچار نوسان قیمت هستند.

روش نصب قفل کله گاوی سیزا

اجزای داخلی قفل شامل موارد زیر است:

  • پایه قفل
  • گیره قفل
  • قاب قفل
  • قفل

مراحل نصب قفل برقی سیزا

در ابتدا نیاز است تا قفل قدیمی را از روی درب جدا کنید. این قفل بر روی درب جوشکاری شده و برای جدا کردن آن نیاز است تا با سنگ فرز آن را برش دهید. اکنون جای نصب آماده شده و باید توسط متخصص پایه زیر قفل نصب شود.

فواید خرید قفل کله گاوی

این کار با دریل انجام می شود و باید پایه بر روی درب جوشکاری شود.

مرحله دوم :

برای انجام کار تمیز و صحیح باید دقت کنید تا قفل در مکان صحیح خود قرار گیرد. در صورتی که تجربه ای در این زمینه ندارید آن را تجربه نکنید.

برای این کار باید قفل جدید را به صورت موقت بر روی پایه بگذارید و مکان هایی که باید پایه را بر روی درب دریل کاری کنید را علامت بگذارید.

بعد باید قفل را باز کرده و دریل کاری یا جوشکاری آن را انجام نمایید.

در شکل روبرو مشاهده می کنید که پیچ ها بر روی قفل و درب نصب شده است. نصب کردن قفل کله گاوی بر روی پایه قفل با چهار عدد پیچ آلنی انجام می شود.

در همین شکل می توانید بستن سیم تغذیه قفل را هم مشاهده کنید.

مرحله سوم :

قفل دارای منبع تغذیه است که به راحتی می توانید سیم برق آنرا که دوازده ولت است نصب کنید.

نکته: تغذیه قفل ۱۲ ولت ac بوده و فرقی ندارد در نصب کردن سیم ها به پین های بوبین وجود ندارد.

فواید خرید قفل کله گاوی
مرحله چهارم:

برای نصب گیره قفل و گیره ثابت باید اول پایه گیره قفل را بر روی درب پیچ کنیم و سپس توسط پیچ های آلنی، گیره را بر روی پایه نصب شود.

نکته:باید به جهت گیره قفل دقت شود.

مرحله آخر:

در مرحله پایانی قاب مشکی روی قفل را می بندیم. دو مهر آلنی آن را هم ببندید و قاب را از انتهای قفل بخش شاسی فشاری جای گذاری کنید.

فواید خرید قفل کله گاوی

نتیجه گیری :

با اینکه مراحل بالا در عمل راحت به نظر می رسد اما بهتر است برای نصب قفل برقی سیزا از افراد حرفه ای و با سابقه بالا در این کار استفاده نمایید. فواید و مراحل نصب این قفل را عنوان کردیم ولی پیشنهاد می کنیم در صورتی که آشنایی فنی ندارید با کلیدسازی سیار و شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید. تماس با تهران کلید ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت برقرای تماس) می باشد که می تواند در اسرع وقت کلید ساز را در مکان خود داشته باشید.

فواید خرید قفل برقی کله گاوی سیزا
Summary
product image
Aggregate Rating
1 based on 1 votes
Brand Name
cisa
Product Name
قفل کله گاوی سیزا
Price
IRR 190,000
Product Availability
Available in Stock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *