قفل هوشمند Teodoor با قابلیت باز کردن درب با نرم افزار گوشی

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن درب، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک، نصب قفل برقی خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


تا به حال محصولات زیادی به شما معرفی کرده ایم که شامل: قفل دیجیتال، قفل ریموت دار بوده است که قابلیت باز کردن با اثر انگشت و  کارت را داشته است اما وجود قفل هوشمند Teodoor میتواند تحول بزرگی در کلیدسازی باشد. این قفل با داشتن یک باتری لیتیوم و یک آداپتور به شما امکان باز کردن درب را با نرم افزار Teodoor روی گوشی می دهد.

*️⃣استفاده از قفل هوشمند Teodoor

همه ما می دانیم همیشه در رفت و آمد بارها کلید خانه خود را گم می کنیم اما گوشی به ندرت گم می شود. پس داشتن یک قفل هوشمند و دیجیتال به نام Teodoor به شما این امکان را می دهد که این امکان را داشته باشید کخ تنها از طریق نرم افزار درب را باز کنید.

⬅️البته نصب این قفل کاملا ساده می باشد و تنها روی دستگیره درب گذاشته می شود و هم امکان باز کردن با نرم افزار را به شما می دهد و هم می توانید به مانند سابق با کلید آن را باز کنید.

*️⃣نحوه نصب قفل Teodoor

این وسیله به راحتی روی دستگیره قفل قرار می گیرد با این تفاوت که دارای باتری ، آداپتور و وای فای است که با امکان بلوتوث و داشتن اینترنت به شما امکان باز کردن درب را با نرم افزار گوشی می دهد و تا فاصله ده متری این قابلیت را شامل می شود.

*️⃣انعطاف پذیری در زمان گم کردن گوشی

این قفل هوشمند  طوری انعطاف پذیر است که حتی اگر در مواقعی گوشی خود را گم کنید می توانید به راحتی با کلید درب را باز کنید و نگرانی بابت این مسئله وجود ندارد.

*️⃣آلارم در زمان باز شدن درب

جالب است بدانید که اگر کسی اقدام به باز کردن قفل کند سریعا شما متوجه خواهید شد زیرا آلارم را دریافت می کنید و البته اگر می خواهید دوستان یا افراد دیگر قابلیت باز کردن قفل را داشته باشند کافیست نرم افزار Teodoor را نصب کنند تا شامل این قابلیت شوند.

⬅️این قفل هوشمند تنها ۱۹۰ گرم وزن دارد و قابلیت نصب نرم افزار Teodoor روی گوشی اپل و اندروید وجود دارد. البته این قفل داری یک شارژر هم هست تا بتوانید قفل را شارژ کنید.

منبع : indiegogo

قفل هوشمند Teodoor با قابلیت باز کردن درب با نرم افزار گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *