قفل گاو صندوقی ضد سرقت

درب ها برای ایمنی ساختمان ها تعبیه شده اند و بدون آن ها ایمنی افراد به خطر خواهد افتاد و به همین علت می باشد که در طراحی این بخش سعی شده تا بتوانند امنیت بالاتری را برای افراد تامین نمایند. درب های ضد سرقت از همین دسته تکنولوژی می باشند که می توانند ایمنی را افزایش دهند. بعد از درب های ضد سرقت قفل های آن ها هم نقش مهمی را در امنیت ایفا می نمایند. اگر به دنبال قفل با ایمنی 100 درصد می باشد پیشنهاد ما استفاده از قفل گاو صندوقی می باشد. قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت یکی از این قفل ها می باشد که در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد تا با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید. پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

می توانید مقاله زیر را هم مطالعه نمایید:

قفل برقی درب حیاط

قفل گاو صندوقی چیست؟

قفل های گاو صندوقی از ایمن ترین قفل ها می باشند که در درب های ساختمانی استفاده می شوند. این نوع قفل با داشتن ساختاری منحصر به فرد توانسته که امکان ورود غیرمجاز افراد را به ساختمان غیرممکن کند. این قفل ها به دلیل وجود زبانه های زیاد از جمله قفل های با امنیت بالا شناخته می شوند که کار سرقت را برای سارقین دشوار خواهد کرد. می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که با خرید قفل گاو صندوقی دزدی از آپارتمان یا شرکت شما درصدی معادل صفر خواهد داشت. زیرا سارقین نمی توانند وقت زیادی را برای شکستن یا خارج کردن آن صرف نمایند و در نتیجه به سمت این قفل ها نخواهند رفت. در ادامه 3 خصوصیت مهم قفل گاو صندوقی را می گوییم.

چند خصوصیت مهم در مورد این قفل ها به شرح زیر می باشد:

  • قفل گاو صندوقی بدون مغزی می باشد و این بزرگترین مزیت آن جهت پیشگیری از سرقت می باشد.
  • در برابر پاشیدن اسید مقاومت خواهد کرد و سارقین نمی توانند با خراب کردن آن وارد ساختمان شوند.
  • ساختاری مستطیل شکل دارد که زبانه های قفل بر روی آن سوار شده اند. با چرخاندن کلید داخل قفل زبانه به داخل چارچوب رفته و امکان شکسته شدن درب نخواهد بود.
  • اندازه کلید قفل ضدسرقت گاو صندوقی در قیاس با کلیدهای معمولی بلندتر می باشد. دلیل بلند بودن آن ها عدم وجود مغزی می باشد که برای تامین امنیت آن طراحی شده است.

شما برای نصب قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت کافیست با کارشناسان تهران کلید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا سریعا به محل اعزام شوند و مشکل شما را حل کنند.

قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت چیست؟

با قفل گاو صندوقی آشنا شدید و باید بدانید که این نوع قفل ها در درب های ضد سرقت زیاد استفاده می شوند. این قفل ها مقاومت بالاتری نسبت به بقیه قفل ها دارند و به سادگی خراب یا از کار افتاده نمی شوند. قیمت آن ها به نسبت بالاتر بوده و می توان از این مدل قفل های مقاوم در برابر ضربه یا هر گونه خرابی بر روی درب های ضد سرقت استفاده کرد.

 کاربرد قفل گاو صندوقی در سرقت

سارقان روش های مختلفی برای باز نمودن درب و سرقت های خود دارند که یکی از این روش ها می تواند درب ساختمان را باز نماید. با بکارگیری یک قفل گاو صندوقی شما می توانید جلوی ورود غیرمجاز افراد را بگیرید. سارقان هرچقدر هم در کار خود حرفه ای باشند باز هم با وجود یک قفل مقاوم و محکم نمی توانند وقت زیادی را برای باز کردن آن بگذارند زیرا نوع کار آنها با سرعت نتیجه می گیرد.

با به کار گیری یک قفل گاو صندوقی سارق نمی تواند از روش توپ زنی قفل درب را باز کند زیرا این قفل ها دارای تکنولوژی جدید بوده و توپی ندارند. در این نوع قفل ها کلید به صورت مستقیم داخل قفل رفته و آن را باز خواهد کرد.

همچنین این نوع قفل ها از محفظه فولادی تشکیل شده اند که ضد دریل می باشند و اجازه خراب شدن از سمت سارقین را نخواهد داد مخصوصاً اگر بر روی درب های ضد سرقت نصب شوند. در نمونه های قفل های معمولی دزد به راحتی می تواند قفل ها را تخریب کرده و وارد منزل شود ولی در این نمونه قفل شما می توانید استقامت را مشاهده نمایید.

روش دیگری که سارقین به کار می برند دیلم کردن می باشد تا با کمک یک دیلم بزرگ لنگه درب و زبانه را خم کرده و وارد منزل شوند. با کمک این قفل های گاو صندوقی سارقین نمی توانند از این روش استفاده کنند.

تفاوت قفل گاو صندوقی با سایر قفل های معمولی

همانطور که گفتیم  قفل های گاو صندوقی برای امنیت بالاتر استفاده می شوند و در مقایسه با سایر قفل ها عمر طولانی داشته و بسیار هم مقاوم تر می باشند. مزیت این قفل ها این است که توپی ندارند و سارقین نمی توانند آن را تخریب نمایند و راه ورود سارق به منزل را صفر می نمایند.

درب های مرغوب ضد سرقت از قفل های گاو صندوقی جهت افزایش ایمنی درب های خود بهره می برند. این قفل ها دارای چندین زبانه می باشند که آن ها را از قفل های معمولی متمایز می کند. برخی از مدل ها دارای دو جایگاه کلید بوده که باعث بالاتر رفتن امنیت خواهند شد. ضد اسید بودن این قفل هم باعث شده تا مانند قفل های معمولی سارقین نتوانند با اسید درب را باز کنند.

قیمت قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت

مهم ترین عاملی که قیمت قفل گاو صندوقی را تعیین می کند جنس آلیاژ به کار رفته در آن می باشد. اکثرا در ساخت این نوع قفل ها فلزات مرغوب مانند سرب و برنج استفاده می شود و قیمت آن هم به همین دلیل بالا خواهد رفت.

نتیجه گیری :

قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت می تواند ایمنی و امنیت درب ها را بیشتر نماید و جهت نتیجه بالاتر باید از قفل های مرغوب و افراد حرفه ای برای نصب آن ها استفاده نمود. شما با یک تغییر کوچک و با صرف هزینه ای کم می توانید ایمنی منزل خود را افزایش دهید. ایمنی در ساختمان از هر چیزی دیگری برای افراد که اموال خود را در منزل یا شرکت نگه داری می کنند مهم تر بوده و باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد. کلید سازی شبانه روزی تهران کلید با داشتن بهترین تجهیزات جهت ارائه خدمات ساخت و تعمیر انواع ریموت، نصب و تعمیر انواع قفل در اسرع وقت در اختیار شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ کلیدسازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا کلید ساز سریعا به محل اعزام شود و مشکل شما را حل کند.

قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *