نکاتی مهم درباره آیفون تصویری

نکاتی مهم درباره آیفون تصویری

مهمترین اجزاء تشکیل دهنده آیفون تصویری:

  • پنل یا صفحه دم دری: انواع مختلفی از پنل در بازار موجود است که از نظر ساختار و اجزاء مشابه هستند. معمولا همه آیفون های تصویری دارای قاب های فلزی از جنس آلومنیوم هستند.
  • مانتیور داخل منزل یا گوشی: شامل دو نوع کلی سیاه و سفید و رنگی می شوند که این امر به لامپ تصویر و صفحه ی LCD آن وابسته است.
  • منبغ تغذیه ( ترانس)
  • قفل در باز کن
  • دوربین: معمولا به صورت سیاه و سفید می باشند و کیفیت تصویر در آن ها متفاوت است.
  • شیشه محافظ دوربین آیفون تصویری که بر روی قابل فلزی قرار دارد. این قاب برای پیشگیری از ورود آب به داخل پنل، محافظت از لنز دروبین در برابر اشعه آفتاب و پوشش دهی لنز نصب می شود.

نکاتی مهم درباره آیفون تصویری

سوالاتی در مورد آیفون های تصویری

  1. اگر در آیفون های تصویری کد را اشتباه کنیم باید چگونه آن را اصلاح کرد؟ کددهی برای همه آیفون های تصویری لازم است اما امکان اشتباه در آن هست. در صورت بروز مشکل به دفترچه راهنمای آیفون تصویری مورد نظر مراجعه کنید.
  2. آیا ممکن است صدا از آیفون تصویری پخش نشود؟ این مساله گاهی ممکن است پیش بیاید و بیشتر زمانی پیش می آید که واحدهای دیگر در حال پاسخگویی و گفت و گو باشند.
  3. علت تار شدن تصویر در آیفون تصویری چیست؟ اگر تصویر آیفون تصویری همه واحد ها تار شده احتمال زیاد مشکل از پنل است. در غیر این صورت باید از یک کارشناس و متخصص آیفون تصویری کمک بگیرید.
  4. علت تداخل زنگ در آیفون تصویری چیست؟ اگر کد مربوط به واحد را برای تمام واحدهای ساختمان یکسان وارد کرده باشید این مشکل ممکن است پیش بیاید اما به معنی خرابی آیفون تصویری نیست.

 

نکاتی مهم درباره آیفون تصویری

2 دیدگاه در “نکاتی مهم درباره آیفون تصویری

  • اسفند 24, 1397 at 4:13 ق.ظ
    Permalink

    سلام
    ممنون اطلاعات خوبی است وفراوان ولی ما را سکته دادین!!!
    این کوماکس سیاه وسفید حافظه داخلی دارد چطور عکسهای که گرفته شده نگاه کنیم؟؟؟
    باتشکر

    پاسخ
  • دی 16, 1398 at 6:15 ب.ظ
    Permalink

    سلام در ساختمان ۱۲ واحدی زندگی می کنم واحد ما ایفون تصویری سیاه و سفید دارد می خواهم به ایفون تصویری رنگی تبدیل شود است باید پنل درب ورودی هم عوض شود یا خیر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *