خارج نمودن کلید شکسته در قفل

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.

⚪️استفاده از اره مویی جهت خارج کردن کلید شکسته در قفل

◀️اگر وسیله ای به نام تیغه اره مویی را در اختیار دارید، می‌توانید برای خارج نمودن کلید شکسته در قفل از آن استفاده نمایید .این تیغه به خاطر داشتن دندانه های ریز می تواند به دندانه های کلید وصل شود و آن را از قفل بیرون بکشد.

 انواع قفل منزل، ماشین، گاو صندوق و قفل های دیگر، در

⚪️به کار بردن چسب قطره ای :

برای استفاده از این روش باید دقت و تمرکز بالایی را به کارببرید ، اگر نتوانید آن را به درستی انجام دهید این امکان وجود دارد که به قفل آسیب وارد کنید. برای انجام دادن این روش : اول بایست به نوک یک سیم نازک و یا یک سوزن بزرگ به مقداری که لازم دارید چسب قطره ای بزنید،و بعد از زدن چسب سر آن سیم یا سوزن را درون قفل ببرید. بعد از گذشت چند ثانیه اجازه دهید تا انتهای سوزن به کلید بخورد و به آن چسبیده شود، سپس به آهستگی کلید چسبیده شده به سوزن را بیرون آورید .

 انواع قفل منزل، ماشین، گاو صندوق



◀️شما باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که: به نوک سیم یا سوزن به مقدار زیاد و بیشتر از میزان نیاز چسب نزنید، زیرا چسب زیاد موجب می شود تا هم کلید و هم سیم یا سوزن به داخل قفل گیر کنند و به قفل درب هم آسیب وارد شود .
◀️از طریق استفاده از موچین این امکان را دارید که دو سمت دسته ی به جا مانده ی کلید را بگیرید و با چند حرکت به صورت آهسته ، آن را از قفل خارج نمایید .

👈تهران کلید با هدف اینکه هیچ قفلی بسته نماند، با جمع آوری تعدادی کارشناس کلیدساز موتور سوار در سطح شهر تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در زمینه انواع قفل منزل، ماشین، گاو صندوق و قفل های دیگر، در جای جای شهر تهران می باشد. تنها کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا فوراً نزدیکترین موتور سوار نزدیک به منطقه شما ارسال گردد.

خارج نمودن کلید شکسته در قفل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *