نحوه بستن قفل فرمان

متخصصین تهران کلید آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


⚪️نحوه بستن قفل فرمان

باید به شما بگوییم که امروزه برای مراقبت از خودرو خود می توانید از وسایل زیادی استفاده کنید. بعنوان مثال می توانید با خرید قفل فرمان و قفل پدال باعث به تاخیر افتادن سرقت ماشین شوید. زیرا به نوعی همه سارقان می توانند تمامی وسایل چون قفل فرمان ، قفل پدال و… را از کار بیندازند. اما با بستن این وسایل فقط باعث می شوید که زمان سرقت طول بکشد تا سریعا خود را به محل برسانید. اما در این مقاله به صورت تصویری نحوه بستن قفل فرمان را برای شما توضیح می  دهیم.

⚪️مزایای استفاده از قفل فرمان

به نوعی با بستن قفل فرمان باعث می شوید که سارق نتواند کنترل ماشین  را در دست بگیرد. و برای اینکه بتواند به درستی ماشین را حرکت دهد باید حتما قفل فرمان را باز کند. در ضمن اگر بخواهد با قفل فرمان رانندگی کند نمی تواند زیرا در صورت حرکت قفل فرمان سریعا به شیشه برخورد می کند.

⚪️چگونه قفل فرمان را ببندیدم

قفل فرمان دو قسمت داخلی در دو طرف دارد که به دو سمت فرمان گیر می کند و یک قسمت بیرونی به نام قفل دستگیره که با کلید بسته می شود. برای بستن قفل فرمان یک سمت را تنظیم کنید و سمت دیگر قفل فرمان را بکشید تا به فرمان بسته شود سپس اقدام به قفل کردن آن با کلید کنید.  برای باز کردن آن  هم کافیست که کلید را داخل قفل فرمان بیندازید و سپس دو طرف را جمع کنید به همین سادگی.

می توانید برای درک بیش تر این موضوع ویدیو زیر را مشاهده نمایید.

⚪️نصب ردیاب خودرو

حتما توجه کنید که نصب قفل فرمان و قفل پدال تنها باعث تاخیر در سرقت ماشین می شود پس ممکن است شما در نزدیکی ماشین نباشید و ماشین دزدیده شود پس بهتر است با نصب ردیاب خودرو قبل از اوراق کردن خودرو آن را پیدا کنید.

نحوه بستن قفل فرمان
Summary
product image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
قفل فرمان گلد
Product Name
قفل فرمان
Price
IRR 75000
Product Availability
Available in Stock

1 دیدگاه در “نحوه بستن قفل فرمان

  • مرداد 16, 1397 at 3:16 ق.ظ
    Permalink

    قیمت قفل فرمان شما نسبت به دیجی کالا خیلی بهتره دمتون گرم. دیجی کالا دزد همین قفل فرمان را میده ۱۰۰ تومن. تازه محصولاتش زیر ۱۰۰ تومن ارسال رایگان هم نداره که برای شما داره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *