بهترین قفل های هوشمند برای اداره و محل کار

حفظ امنیت محل کار یکی از مهمترین مسائل برای مدیران است که در صورت عدم توجه میتواند منجر به خسارت های جبران ناپذیری برای آنها شود. در گذشته قفل های مکانیکی و قدیمی وسیله ای رایج برای پیشگیری از سرقت و ورود غیر مجاز به محل کار بودند اما این قفل ها ایمنی چندانی نداشته و سارقین حرفه ای به راحتی آنها را باز می کردند. کارشناسان توانمند تهران کلید با بهره گیری از دانش و مهارت خود تمامی اطلاعات لازم را پیش از خرید قفل هوشمند به شما ارائه خواهند کرد تا تجربه ای شیرین و رضایت بخش از خرید خود داشته باشید. شما میتوانید با بهره گیری از این مشاوره ها و اطلاعات جامع و با توجه به نیاز خود، بهترین قفل های هوشمند را انتخاب کرده و در مراحل خرید و نصب قفل نیز از دریافت این خدمات لذت ببرید.

👈در سالهای اخیر قفل های الکترونیکی هوشمند و دیجیتالی جایگزین این قفل های قدیمی و غیر ایمن شده اند. قفل دیجیتالی هوشمند با ضریب ایمنی بسیار بالا آسودگی خیال را برای صاحبان کسب و کار و پرسنل آنها به ارمغان آورده و خطر سرقت را به حداقل رسانیده اند.

👈امروزه اغلب محل های اداری و کسب و کارهای حرفه ای قفل های دیجیتال هوشمند را برای حفاظت از درب ورودی اماکن اداری و تجاری انتخاب میکنند.

🔘امنیت قفل دیجیتال هوشمند

👈یکی از جالب ترین قابلیت های قفل دیجیتال هوشمند امکان کنترل از راه دور آنها به وسیله فناوری های مجهز به WiFi  و یا بلوتوث از راه دور است.

👈شما تنها با نصب نرم افزار هوشمند کنترل قفل بر روی گوشی هوشمند خود میتوانید از هر کجای دنیا قفل دیجیتالی خود را مدیریت کنید. از دیگر قابلیت های ارزشمند این نرم افزار میتوان به کنترل ورود و خروج پرسنل، ایجاد محدودیت دسترسی برای اماکن حساس امنیتی مانند اتاق سرور و یا آزمایشگاه، صدور مجوز دسترسی برای افراد مورد نظر خود و … اشاره کرد که برای استفاده از همه این امکانات تنها به یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ احتیاج خواهید داشت.

👈در واقع صاحبان کسب و کار با نصب این قفل های هوشمند میتوانند بدون حضور فیزیکی و حتی از راه دور محیط کار خود را کنترل و مدیریت کنند.

🔘قابلیت های قفل دیجیتالی هوشمند اداری

قفل های دیجیتال هوشمند را می توان به انواع سیستم های هوشمند اداری متصل کرده و از امکانات آن بهره برد. این کار میزان امنیت محیط کار را افزایش داده و در واقع قفل را به سایر امکانات امنیتی محیط کار متصل میکند. این اتصال موجب می شود که در صورت اعمال فشار غیر متعارف به درب و قفل جهت ورود غیر مجاز به اداره، زنگ هشدار سریعا به صدا درآمده و همزمان پیام هشدار سرقت به بخش های مختلف مانند اتاق نگهبانی، اداره پلیس و تلفن همراه مدیر ارسال شود.

⬅️برای افزایش ایمنی محیط کار بهتر است در کنار استفاده از قفل های دیجیتال هوشمند نصب دوربین های امنیتی در بخش های مهم محیط کار نیز یک امر ضروری محسوب می شود.

وقتی سیستم هوشمند قفل دیجیتالی با سایر سیستم های هوشمند محیط کار متصل شود امکان تطبیق شرایط محیطی با وضعیت درب ورودی نیز فراهم میشود. در این حالت قفل به گونه ای تنظیم شده است که پس از خروج آخرین کارمند درب ورودی به صورت خودکار قفل شده و با ارسال دستور از قفل هوشمند به کنترل پنل تمامی سیستم های هوشمند دیگر از جمله سیستم های گرمایشی و روشنایی نیز خاموش می شوند.

⬅️انواع مختلفی از قفل های هوشمند اداری در بازار موجود است که در ادامه شما را با مشهورترین برندهای این قفل ها آشنا می کنیم:

  1. قفل دیجیتال هوشمند Kwikset

قفل هوشمند Kwikset از قدیمی ترین قفل های دیجیتالی موجود در بازار است که برای نصب آن دو روش ارتباط بلوتوثی و نصب نرم افزار هوشمند روی گوشی های هوشمند وجود دارد که امکان کنترل از راه دور را برای شما فراهم می کنند.

  1. قفل دیجیتال هوشمند Lockutron Bolt

یکی دیگر از بهترین و مشهورترین برندهای قفل دیجیتالی هوشمند بوده که قیمت مناسب و قابلیت های منحصر به فردی دارد.

  1. قفل دیجیتال هوشمند Schlage

از دیگر قفل های دیجیتالی محبوب در بازار است که قابلیت کنترل از راه دور را نیز برای شما فراهم می کند. یکی از قابلیت های جالب این قفل های هوشمند امکان اشتراک گذاری کلیدهای مجازی با افراد دلخواه است.

  1. قفل دیجیتال هوشمند Yale

یکی از محبوب ترین و مشهورترین برندهای تولید کننده قفل های دیجیتالی هوشمند در جهان بوده که به دلیل قابلیت های منحصر به فرد و ضریب ایمنی بسیار بالایش به عنوان بهترین قفل دیجیتال هوشمند برای امنیت و کنترل محیط کار شناخته میشود.

  1. قفل دیجیتال هوشمند Haven

قفل دییجتالی هوشمند یکی از راحت ترین و پرکابردترین انواع قفل های هوشمند اداری است که صفحه کنترل آن بر روی زمین واقع شده است. این ویژگی امکان کنترل و مدیریت ورود و خروج را از طریق تماس با کف پا امکانپذیر کرده که در نوع خود کم نظیر است.

⬅️از دیگر قفل های دیجیتالی هوشمند مناسب برای محیط کار میتوان به برندهای سامسونگ و گیت اشاره کرد.

بهترین قفل های هوشمند برای اداره و محل کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *