روشهای بستن قفل فرمان چند کاره خودرو

در صورتی که شما هم نیاز به قفل فرمان دارید می توانید جهت مشاوره و خرید ☎با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶(کلیک جهت تماس)تماس بگیرید. تهران کلید ارائه کننده انواع قفل های خودرو و همچنین  تعمیرات آن ها در تامین امنیت شما می باشد.

از ابزارهای بسیار پر فایده برای استفاده جهت جلوگیری از سرقت کردن خودرو می توان به قفل خودرو اشاره نمود. سارقین اگر بتوانند درب خودرو را به راحتی باز کنند نمی توانند قفل فرمان را به راحتی باز کنند و در نتیجه خودرو به حرکت نمی افتد و سرقتی هم صورت نمی گیرد. این نمایش قفل فرمان زمانی که سارق می توانند آن را از پشت شیشه ببینند هم دلیل دیگری می شود تا سارقان با دیدن آن از عمل خود پشیمان گردند. همچنین برای باز نمودن یا شکستن این قفل های فرمان نیاز است که سارقین وقت بیش تری را برای این کار صرف نمایند که می تواند جلوی این کار را بگیرد و آن ها را از این عمل پشیمان نماید.

💠روش بستن قفل فرمان

قفل فرمان از دو بخش فلزی جداگانه درست شده و در بخش اول در بخش داخلی فرمان می باشد و در بخش دوم از فرمان خارج شده و به این بخش اتصال می یابد. روش بستن قفل به این صورت است که اول باید قفل را در وسط فرمان بگذارید وبخش اول را روی فرمان گذاشته و بخش دوم را به این بخش وصل نمایید و فشار داده تا دستگیره بتواند به صورت کامل روی فرمان چفت و بست گردد. در این مرحله ملاحظه کنید که دسته بلندی که روی قفل قرار دارد می تواند جلوی حرکت و تکان خوردن فرمان رابگیرد یا نه. اگر هنوز هم فرمان می تواند حرکت کند باید مجدداً برای بستن آن تلاش نمایید.
⬜️در مرحله آخر باید پس از جا گرفتن دو بخش قفل فرمان در داخل بتوانید دستگیره را قفل نمایید. جهت انجام این کار باید ازکلید هایی که در اختیارتان است می توانید بهره ببرید و پس از اینکه از قفل شدن آن اطمینان پیدا کردید چندین بار دستگیره را تکان داده تا قفل فرمان به صورت درست و کامل محکم شود و از جای خود خارج نگردد. جهت جدا کردن سیستم، پس از بازنمودن قفل آن با کلید، دو بخش فلزی را به سمت مخالف هم بکشید تا قفل فرمان باز گردد و بعداً آن را از روی فرمان جدا کنید.

💠چطور قفل فرمان می تواند امنیت خودروی را ایجاد نماید؟

همانطور که گفتیم به دلیل اینکه قفل فرمان ابزاری است که در معرض دید می باشد می تواند جلوی سرقت را بگیرد. اگر هم سارقی بخواهد فرمان را با قفل فرمان به راست و چپ بگرداند به درب و یا شیشه گیر کرده و تا باز نشدن آن نمی تواند خودرو را حرکت بدهد. یکی از راه هایی که ممکن است سارقین آن را امتحان کنند شکستن قفل فرمان می باشد که می تواند با بریدن قفل فرمان صورت گیرد. برای این کار هم یا باید قفل توسط اهرم شکسته شود و یا با یک منبع تغذیه آن رابرش دهند که هم سروصدا دارد و هم زمان زیادی را برای این کار احتیاج دارد که مانع کار دزدان خودرو می شود.

💠سایز قفل فرمان

قفل های فرمان در اندازه ها و شکل های متنوعی در بازار ایران موجود می باشند که برای خودروهای مختلفی هم مانند خودروهای سبک و سنگین طراحی شده اند. چه راننده یک خودروی معمولی یا سافاری باشید و چه انواع خودروهای سنگین و یا تریلی ها را داشته باشید می توانید قفل های فرمان را در اندازه های کوچک تا بزرگ در بازارها و فروشگاه ها پیدا نمایید و از آن ها استفاده کنید. بستگی به جنس و دوام آن ها قیمت قفل های فرمان هم مختلف می باشد.

💠مزیت استفاده نمودن از قفل فرمان

همانطور که از ابتدای مقاله به این موضوع اشاره نمودیم می توانیم این موضوع را تاکید کنیم که با بسته شدن قفل فرمان سارقین نمی توانند به هیچ وجه خودروی شما را تکان دهند. در صورت حرکت خودرو هم به دلیل بسته شدن یا قفل شدن فرمان و نچرخیدن آن، خودرو مسافتی را نمی تواند طی نماید. قفل های فرمان به نسبت سایر ابزار پیش گیرنده سرقت خودرو قیمت بالایی را ندارند و افراد می توانند با هزینه ای کم تر تا حد زیادی جلوی دزدیده شدن وسائل نقلیه خود را بگیرند و سود زیادی را نمایند.

برای جلوگیری از سرقت ماشین می توانید نسبت به خرید دزدگیر یا ردیاب خودرو اقدام کنید اما یکی از ساده ترین روش های جلوگیری از سرقت ماشین بستن قفل فرمان و قفل پدال است. از جمله مزایای بستن قفل پدال و فرمان می توان به افزایش زمان تاخیر در سرقت خودرو نامید وگرنه با بستن این محصولات صد درصد باعث جلوگیری از سرقت خودرو نخواهید شد پس بهتر است با نصب ردیاب خودرو یا دزدگیر امنیت خودرو را افزایش دهید.

💠قفل فرمان بهتر است یا قفل پدال

این سوال همیشه اکثر مشتریان از فروشندگان می پرسند. مسلما کارایی هر کدام فرق دارد با بستن قفل فرمان سارق نیاز به شکستن شیشه جلوی ماشین دارد  و اما بستن قفل پدال باعث می شود که سارق خم شود و قدرت ریسک این کار بالاست زیرا در هنگام نشستن سارق دید ندارد. به طور کلی برتری خاصی نسبت به هم دیگر ندارند.

💠نحوه بستن قفل فرمان چند کاره خودرو

خب مسلما فهمیدید که قفل فرمان و قفل پدال چه کارایی دارد و با گرفتن شماره تماس تهران کلید می توانید به راحتی محصولات ما را خریداری کنید. اما قفل فرمان چند کاره هم روی فرمان بسته می شود هم پدال یعنی عملا دو کارایی محصول را انجام می دهد که به شکل های زیر می توانید آن را روی ماشین ببندید.

روشهای بستن قفل فرمان چند کاره خودرو

2 دیدگاه در “روشهای بستن قفل فرمان چند کاره خودرو

  • مهر 18, 1401 at 1:54 ب.ظ
    Permalink

    خب نحوه بستن قفل فرمان چند کاره رو نگفتین که؟

    پاسخ
  • آذر 16, 1402 at 0:10 ق.ظ
    Permalink

    اخرش چی شد پس قفل فرمان سه کاره کجارفت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *