باران گیر آیفون تصویری

باران گیر آیفون تصویری در واقع محافظ پنل و دوربین آیفون تصویری است. باران گیر مانع از آب خوردگی پنل در هنگام باران شده و علاوه بر آن سایبان دوربین پنل آیفون تصویری در برابر آفتاب نیز میباشد. باران گیر آیفون تصویری همچنین امکان سرقت پنل را نیز کاهش می دهد. این پنل ها با چهار پیچ در زیر و داخل به پنل متصل شده و باز کردن این پیچ ها برای سارقین سخت و زمان بر است که در نتیجه آن احتمال سرقت پنل آیفون تصویری کمتر می شود. در این مطلب می خواهیم در مورد انواع این باران گیر و محافظ پنل آیفون تصویری با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

باران گیر آیفون تصویری

🔵انواع باران گیر و محافظ پنل آیفون تصویری

باران گیرهای آیفون تصویری معمولاً در دو نوع فلزی و ABS موجود هستند که هر کدام مزایای متفاوتی دارند. باران گیرهای فلزی از فلز آب دیده و ضد زنگ ساخته شده اند که از پنل در برابر نور خورشید محافظت می کنند. باران گیرهای ABS از نوعی پلاستیک فشرده آنتی استاتیک ساخته شده اند که رنگشان تغییر نمی کند. این نوع محافظ ها برای تمامی آیفون های تصویری قابل استفاده هستند.

🔵مهمترین انواع باران گیر پنل آیفون تصویری

▫️باران گیر پلاستیکی آیفون تصویری

این نوع باران گیرها به خوبی از نفوذ آب به داخل صفحه های جلوی درب ممانعت می کنند و می توانند پنلهایی تا ۱۶ واحد را به خوبی پوشش دهند. قاب های پلاستیکی صفحه پنل را تا حدودی محصور کرده و خطر سرقت را کاهش میدهند. باران گیرهای پلاستیکی طرح صدف از پرکاربردترین باران گیرهای پلاستیکی است که می تواند صفحه ای تا ۱۶ واحد را به خوبی بپوشاند. این قاب پنل آیفون تصویری را در برابر آب و باران محافظت کرده و مانع از آب خوردگی صفحه پنل می شوند. این نوع پوشش های پلاستیکی نیز خطر سرقت پنل را تا حدی کاهش می دهد.

باران گیر آیفون تصویری

▫️باران گیر یا محافظ فلزی آیفون تصویری

این قاب های فلزی را میتوان بر روی انواع برند آیفون های تصویری داخلی و خارجی نصب نمود. بارانگیرهای فلزی از پنل در برابر نفوذ آب و باران محافظت میکنند و کاملا ضد زنگ هستند. این بارانگیرها مقاوم به رطوبت بوده و از آب خوردگی پنل پیشگیری می کنند. این محافظ ها نیز تا حدی صفحه پنل را محصور کرده و خطر سرقت را کاهش می دهند.

باران گیر آیفون تصویری

▫️باران گیر کشویی آیفون تصویری

باران گیرهای کشویی نیز فلزی بوده و کاملا ضد زنگ هستند. این باران گیرها از پنل در برابر آبخوردگی و باران و رطوبت محافظت می کنند. یکی از مزایای این باران گیرها کشویی بودن آنهاست که امکان نصب آنها بر روی پنل هایی با اندازه و ابعاد متفاوت را به ما می دهد. این نوع قاب های باران گیر قابلیت تنظیم ارتفاع ۲۰ تا ۳۲ سانتیمتر را دارند. باز کردن این نوع باران گیرها سخت و زمان بر بوده و در نتیجه احتمال باز کردن و سرقت پنل بسیار کمتر می شود. این باران گیرها در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و از صفحه پنل به خوبی محافظت می کنند.

باران گیر آیفون تصویری

🔵اهمیت لاستیک آب بندی پنل آیفون تصویری

این لاستیک ها مانع از ورود آب و گرد و خاک به داخل پنل می شوند.

باران گیر آیفون تصویری
آشنایی با انواع باران گیر آیفون تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *