علت بسته نشدن قفل برقی سیزا

متخصصین کلیدسازی شبانه روزی آماده کمک رسانی به تمام شهروندان تهرانی در تمام مناطق تهران می باشند. کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت،خراب شدن درب اتوماتیک شیشه ای خود در هر زمان از شبانه روز و در هر منطقه از تهران با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت تماس) تماس بگیرید و کارشناسان را در محل خود داشته باشید.


⚪️نصب گیره قفل بر روی قفل برقی سیزا

هنگام نصب قفل برقی سیزا باید توجه کنید که حتما باید گیره قفل را نصب کنید. نحوه کار کردن قفل برقی سیزا به این صورت است که زبانه کوچک روی غلطک گیر کرده و به سمت داخل می رود و زبانه بزرگ به داخل کشیده می شود پس اگر گیره قفل نباشد و یک تیکه آهن مانعی بر سر راه قسمت زبانه کوچک قفل برقی نباشد عملا قفل کار نمی کند. از دلایل بسته نشدن قفل برقی سیزا می توان به خراب شدن زبانه بزرگ یا سفت شدن زبانه کوچک اشاره کرد که باید حتما روغن روان کننده استفاده کنید.

⚪️دلیل کار نکردن قفل برقی سیزا

دقت نمایید در هنگام نصب قفل برقی سیزا باید برق آن وصل شده باشد تا با زدن دکمه، آیفون به راحتی درب باز شود. پس در صورتی که با فشردن دکمه آیفون قفل باز نمی شود اولین کار باز کردن قفل است و سپس سیم را نگاه کنید که داخل محفظه فرو رفته باشد.

در صورتی که در این زمینه هیچ تجربه ای نداریددر زمان شکستن ضامن داخل قفل می توانید با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید تا سریعا خود را به آنجا برسانند و نسبت به رفع عیب قفل اقدام کنند.

⚪️روغن کاری قفل برقی سیزا

با سفت شدن زبانه کوچک قفل برقی سیزا نمی توانید درب را ببندید چون به قدری زبانه سفت می شود که داخل گیره قفل قرار نمی گیرد. زمانی که به این مشکل در قفل برق سیزا برخوردید می توانید از روغن روان کننده موتور جهت نرم کردن زبانه کوچک استفاده کنید. در این صورت زبانه کوچک نرم می شود و می توانید به راحتی آن را باز و بسته نمایید.

⬅️به هیچ وجه از روغن چرخ برای روغن کاری قفل استفاده نکنید چون به مرور زبانه تاثیر منفی دارد و باعث جمع شدن روغن داخل قفل می شود.

علت بسته نشدن قفل برقی سیزا

2 دیدگاه در “علت بسته نشدن قفل برقی سیزا

  • اردیبهشت 21, 1400 at 1:05 ق.ظ
    Permalink

    سلام قفل یوتاب برقی خریدم از دیجی کالادوماه نشده بسته نمیشه نصاب در منطقه نیست برای
    گارانتی راهنمایی کنید

    پاسخ
  • بهمن 1, 1401 at 1:02 ق.ظ
    Permalink

    برای عیب بسته نشون قفل یوتاب وکاویان که هردو درواقع یکی هستندازیک کارخانهوبا نام متفاوت علت بسته نشدن گیرکردن یک قسمتی داخل قفل است که باهیچ روعنکاری یی روان نمی شددعلاجش اینست در را دومرتبه مانند درماشین ببندید مقداری ضربه گیرهم لای در بچسبانید درمدرتب اول فطعه گیرکرده ازادمیشود ودرمرتبه دوم دربسته خواهدشد اگر گیر درضربه اول ازاد شود دررابافشارهم میتوان بست خیلی قفل خوبیست برای هربار بستن باید دوبارانرژی مصرف کنید و وقت صرف نمائید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *