قفل حیاطی برقی سیزا ایتالیا

هنگامی که شما می خواهید به بیرون از خانه بروید همیشه این سوال پیش می آید که قفل درب خانه محکم هست یا خیر. باید به شما بگوییم که امروزه استفاده از قفل برقی درب حیاط جایگزین قفل های قدیمی شده است. به واقع شما می توانید با خرید قفل برقی درب حیاط امنیت خانه خود را دو چندان کنید. همین دلیل می توان امنیت در ساختمان را با کمک این قفل ها بالاتر برد. در شهرهای بزرگ که ممکن است امنیت پایین تر باشد با نصب این قفل ها می توان تا بخش زیادی جلوی این امر را گرفت. همچنین در زمانی که خودرو به صورت عمدی و یا با فشار به درب باعث شکستن پایه جک ها و وارد شدن به ساختمان می شود این قفل ها می توانند مانع شده و اجازه وارد شدن درب را ندهند. در این مقاله شما را با انواع قفل برقی آشنا می کنیم.

می توانید مقاله مرتبط زیر را هم مطالعه نمایید:

نصب قفل برقی

دسته بندی انواع قفل برقی


قفل سیزا ( کله گاوی)

یکی از قفل های پرطرفدار بازار قفل برقی درب حیاط محافظ دار به اسم سیزا می باشد. این قفل ها مورد استقبال زیاد افراد قرار گرفت و امروزه در بیشتر آپارتمان ها استفاده می شود. این قفل برای قفل نمودن درب های اتوماتیک استفاده خواهد شد که با کمک اتصال یک کابل به مدار فرمان به دستگاه وصل می گردد. این قفل نیاز به برنامه جهت تنظیم ندارد و یا ریموت کنترل و به صورت اتوماتیک کار می کنند. با صدور فرمان توسط ریموت ابتدا قفل آزاد شده و سپس درب اتوماتیک حرکت خواهد نمود. جنس قفل سیزا گالوانیزه با روکش رنگ شده می باشد که در هر شرایط آب و هوایی مقاومت دارند.

انواع قفل برقی کله گاوی

روش نصب قفل سیزا

قفل برقی دارای پلیت هایی برای پیچ کردن به درب بوده و بعد قفل را با کمک از پیج های آلن بر روی این پیلت نصب خواهد شد و بر روی آن پوشش رنگ مشکی بر روی کل قفل نصب می شود. این کاور می تواند کل قفل را بپوشاند و از دید و یا دسترسی جدا نگه دارد.نصب این قفل نیازی به فرزکاری ندارد و به راحتی نصب می شود. حتی اگر شما نمی توانید قفل را نصب کنید کافیست با شماره مندرج در سایت تماس بگیرد تا ما کلیدسازان خود را برای شما بفرستیم. توجه به این نکته که برای افزایش بالای قفل نیاز به جک آرام بند دارید.

انواع قفل سیزا یا کله گاوی

قفل های سیزا و یا کله گاوی در دو نوع ضامن دار جهت درب های ورودی لولایی و نوع بدون ضامن جهت درب های اتوماتیکی استفاده خواهد شد که در نصب بر روی درب پارکینگ بهتر می باشد که مدل بدون ضامن تعبیه گردد. قفل برقی سیزا در مدل درب های لولایی بیشتر استفاده خواهد شد و در مدل اپراتورهای کشویی بدون کاربرد می باشد. قفل های سیزا به دلیل مخفی بودن زبانه قفل می تواند از باز شدن و یا سرقت توسط افراد ناشناس جلوگیری نماید و با طراحی خاصی که دارد می تواند در قفل چفت می شود و با تکان های شدید هم نمی تواند باعث ورود شوند. تمام مدل های این قفل می تواند به درب های اتوماتیک وصل شوند و همچنین می تواند به آیفون تصویری اتصال پیدا کند.

فواید استفاده از قفل برقی سیزا

  • کاملا محکم و قوی
  • امکان باز کردن قفل با کارتهای اعتباری وجود ندارد
  • امکان قفل سه زبانه وجود دارد
  • قابلیت نصب روی انواع درب حیاط و درب پارکینگ
  • قابلیت مجهز کردن قفل به سیستم کارتخوان، اثر انگشت و…

قفل برقی حیاطی سیزا ایتالیا از معروف ترین قفل برقی درب حیاط در ایران است که به وفور در بازار ایران مشاهده می شود. شما تصور کنید به هنگام شب و خواب بخواهید کلون قفل را بندازید، مسلماً اگر مهمان به خانه شما بیاید با فشردن آیفون قفل باز نمی شود زیرا شما باید مجدد پایین بروید و کلون را بردارید. اما قفل سیزا نیازی به انداختن کلون قفل ندارد و به راحتی با ریموت کنترل دار امکان باز کردن قفل وجود دارد، بدون آنکه به پایین بیاید. نام دیگر این قفل در ایران به نام های قفل لاک پشتی و حتی قفل کله گاوی شناخته می شود. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس بگیرید.

قفل برقی کلونی

از دیگر انواع قفل برقی، قفل برقی کلونی ساخت کشور ایتالیا است و بدنه ای از جنس گالوانیزه دارد. قطعات ساخت این قفل از برنجی می باشد. در ابتدای ورود این قفل کلونی به بازار ایران از این مدل استقبال شد ولی کم کم به دلیل مشکلات و استقبال نکردن کم تر پیشنهاد شد. این درب مزیت هایی هم دارد که پس از نصب به هیچ عنوان باز نمی شود و حتی با فشار و یا تصادف شدید هم بی حرکت باقی می ماند.
از معایب آن می توان به نصب و نگه داری دقیق آن ها اشاره نمود که پس از مدتی با تغییرات در لولاها به درستی کار نکرده و درب باز نمی شود و نیاز به تعمیرکار پیدا می کرد. همچنین از مشکلات آن نصب دقیق و زیرسازی در زمان نصب بود که در صورت تنظیم نبودن دقیق به صورت میلیمتری می توانست باعث گیر کردن قفل می شد.

انواع قفل برقی قفل کلونی

انواع قفل کلونی

یکی از مدل های قفل کلونی مدل ویرو ایتالیا بوده که به صورت اتوماتیک می باشد. مدل ویرو تولید کننده انواع قفل مغزی بوده که شرکت های تولید کننده درب های اتوماتیک در کشور ایتالیا از مشتری های ثابت این شرکت می باشند و در واقع مرجع کاملی برای تولید انواع قفل ها هستند.

قفل برقی زبانه دار

از انواع قفل برقی دیگر قفل برقی زبانه دار در بین درب نصب می شود و با کمک یک ضامن در بخش غلاف جا خواهد گرفت و می تواند درب را بسته نگه دارد. از مدل های معروف قفل برقی زبانه دار در ایران می توان مدل های سیزا، یال ایزو دانست که همگی آن ها ساخت کشور ایتالیا می باشند.

قفل برقی زبانه دار

نقاط ضعف و قوت

در مقایسه با قفل سیزا یا کله گاوی مشکل در زبانه ای می باشد که قابل دیدن است و با تولید مدل های پیشرفته تر یک عیب حساب می شود. نقطه قوت انواع قفل برقی زبانه دار توانایی نصب نمودن آن بر روی انواع و اقسام درب ها می باشد. قفل برقی زبانه دار بر روی مدل های درب های اتوماتیکی و تکی قابل نصب است و کیفیت مطلوبی به نسبت سایر برندها دارند.

قیمت قفل برقی

قیمت قفل برقی بر اساس نوع، جنس و کاربرد آن متنوع و مختلف می باشد. حدود قیمت قفل برقی درب حیاط سیزا از ۴۰۰ تومان الی ۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می گردد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری :

جهت نصب قفل حیاطی برقی باید قفل قبلی باز شده و در صورتی که به راحتی باز نشود و جوش کاری شده باشد نیاز به سنگ فرز برای بریدن آن دارید. محل قفل جدید حیاطی برقی که آماده شد نوبت به نصب پایه بر روی درب می باشد که با دریل انجام خواهد شد. یا ممکن است این کار با جوشکاری انجام شود. متخصصین این امر می دانند که جهت قرار گرفتن قفل در مکان دقیق، باید با گذاشتن آن در مکان موردنظر علامت گذاری را انجام داده و سپس اقدام به نصب نمودن قفل نمایند. حتماً برای این که کار را با دقت و تمیز تحویل بگیرید از متخصصان کارآزموده و متبحر استفاده نمایید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. قفل برقی یکی از امکاناتی می باشند که می تواند به درب های پارکینگ ساختمان ها اضافه شود. این قفل های برقی می توانند امنیت را در درب های ورودی اتوماتیک افزایش دهد. شما می توانید با کلید سازی شبانه روزی تهران کلید تماس گرفته و قفل برقی درب حیاط با نمایندگی سیزا ایتالیا را به همراه نصب رایگان برای منزل یا محیط کار خود داشته باشید و  امنیت آن مکان را تامین نمایید.

قفل برقی درب حیاط
Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1stargray
Aggregate Rating
5 based on 1 votes
Brand Name
سیزا ایتالیا
Product Name
قفل برقی
Price
IRR 300000
Product Availability
Available in Stock

4 دیدگاه در “قفل برقی درب حیاط

  • مرداد 16, 1397 at 3:15 ق.ظ
    Permalink

    میخواستم بدونم قفل برقی برای درب حیاط نصبش چطوریه ؟ آیا باید پول اضافه ای بابتش پرداخت کنم؟

    پاسخ
    • دی 12, 1399 at 4:48 ب.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ
  • اسفند 15, 1398 at 6:56 ق.ظ
    Permalink

    سوال اگربرق رفت چطوردرابازوبسته کنیم

    پاسخ
    • دی 12, 1399 at 4:48 ب.ظ
      Permalink

      سلام وقت بخیر می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ تماس گرفته و از کارشناس تهران کلید مشاوره بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *