معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

تهران کلید فروشنده قفل در انواع مختلف می باشد. جهت خرید با شماره۰۹۱۲۲۳۴۲۶۹۶ (کلیک جهت شماره گیری) تماس حاصل فرمایید. همچنین نصب قفل و حمل آن رایگان بوده و هیچ هزینه ای به مشتری متحمل نمی شود. برای مشاهده قیمت قفل و تفاوت قفل ها با ما همراه باشید.

نوع قفل قیمت قفل (تومان)
قفل شاخدارشروع قیمت از ۱۱,۰۰۰
قفل ضد سرقتشروع قیمت از ۴۰۰,۰۰۰
قفل غلطکیشروع قیمت از ۹۰,۰۰۰
قفل کمکی یا شب بندشروع قیمت از ۹۵۰,۰۰۰
قفل درب حیاطشروع قیمت از ۷۵,۰۰۰
قفل سوئیچیشروع قیمت از ۷۰,۰۰۰
قفل برقی کلید کامپیوتریشروع قیمت از ۵۰۰,۰۰۰
سیلندر کلید مخصوص ضد سرقتشروع قیمت از ۹۰,۰۰۰
قفل فرمانشروع قیمت از ۱۲۰,۰۰۰
مغزی قفلشروع قیمت از ۳۰,۰۰۰
قفل پدالشروع قیمت از ۳۰,۰۰۰
قفل دوچرخهشروع قیمت از ۴۵,۰۰۰
قفل کتابیشروع قیمت از ۱۲۰,۰۰۰
قفل زاپاسشروع قیمت از ۴۵,۰۰۰
قفل درب آهنیشروع قیمت از ۷۰,۰۰۰
قیمت ها بر اساس مدل و چینی یا ترکی بودن قفل متفاوت میباشد، برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید. ما آماده شندین صدای گرم شما هستیم

ساختن قفل از چهار هزار سال قبل و در مصر باستان ایجاد شده بود. قفل های اولیه چوبی بودند و توسط میله ای باز و بسته می شدند. به مرور زمان نوع این قفل ها و پیچیدگی های آنها نیز بیشتر شد. روش کار کلید و قفل به این صورت است که برجسته بودن کلید و حرکت آن در قفل باعث باز شدن آن می گردد.

قفل ها مدل ها و انواع مختلفی دارند که از لحاظ ایجاد امنیت، کیفیت باز یا بسته شدن قفل، اندازه ها، مکان مصرف و… با یکدیگر فرق دارند.

قفل ها بر اساس کاربردهایی که دارند به چهار دسته کلی قفل های درب های ورودی آپارتمان، قفل های درب های پارکینگ و حیاط ها، قفل های درب‌های داخلی مکان ها و قفل های درب های آهنی بخش بندی می‌شوند.

قفل های درب ورودی آپارتمان ها

این قفل ها بر روی درب های ورودی آپارتمان ها قرار می گیرند و به مدل هایی مانند ضد سرقت، معمولی، شاخدار، کمکی ، غلطکی و … بخش بندی می شوند.

قفل ضد سرقت :

قفل های ضد سرقت مدل های مختلفی دارد که برای بالا بردن امنیت ساختمان از آن ها استفاده می شود. تفاوت قفل ساده و ضد سرقت در زبانه ها می باشد که در مدل ساده تک زبانه بوده ولی در مدل ضد سرقت به صورت چند زبانه می باشد و در دونوع کلیدی و هوشمند تولید شده است. قفل های هوشمند نیازی به کلید ندارند و دارای منبع تغذیه جدایی می باشند که در داخل درب تعبیه شده است که با جریان برق کار می کند.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل های شاخدار:

این نمونه از قفل های شاخدار جهت نصب بر روی درب های ریلی می باشند.

انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل غلطکی:

این نمونه از قفل غلطکی را می توان بر روی درب کمد نصب کرد.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل کمکی یا قفل شب بند :

برخی اوقات افراد برای حفاظت بیشتر منازل خود از یک قفل کمکی هم بهره می برند که این مدل قفل بدون دستگیره است و زبانه ای قوی دارد.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

کیفیت مغزی قفل های درب بسیار مورد مهمی است که باید به آن توجه گردد زیرا رویه دستگیره درب ها به راحتی باز می شود و دست یافتن به مغزی و شکستن آن آسان می باشد ولی اگر مغزی درب ها با کیفیت بالا باشد نمی توان به آن دسترسی داشته باشید.


قفل درب حیاط

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل های درب های حیاط و پارکینگ نیز دو بخش معمولی و برقی دارند. قفل معمولی قیمت پایینی داشته و همچنان در حیاط های منازل مورد استفاده می باشد. اجزای تشکیل دهنده قفل معمولی بدنه و توپی می باشد ولی در قفل های برقی شامل بخش کنترل گر برقی، بخش میکروسوئیچ، ریموت کنترل و … است.

قفل های درب های داخلی آپارتمان

در ادامه معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار به قفل های داخلی می رسیم که دارای درب های مختلف می باشد. انواع قفل های درب های داخلی آپارتمان ها به سه گروه قفل درب های کلیدی، قفل سوئیچی و قفل مخصوص سرویس بهداشتی می باشد.

قفل درب کلیدی برای درب های اتاق ها استفاده می شوند.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل های درب سوئیچی با سیلندر مخصوصی که دارد در اتاق های کار و دفاتر کاری مصرف می شوند.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل درب های سرویس بهداشتی با دقت در جنس درب انتخاب خواهند شد. در درب های آلومینیومی پهنای چهار ونیم سانتی متری و در درب های چوبی از پهنای شش و نیم سانتی متری بهره برده می شود.

قفل درب آهنی و تراس:

این قفل ها جهت استفاده بر روی درب های آهنی می باشد که دارای انواع دو و نیم، سه و نیم و چهار ونیم سانتی متری می باشد که با توجه به عمق موردنظر انتخاب می گردد.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل های کابینت و کمد:

تا اینجای کار به معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار پرداختیم و با آن ها آشنایی پیدا کردیم. گاهی اوقات برای درب های کمدها و کابینت ها هم نیاز به قفل هایی می باشد. قفل های کابینت و کمد ها به انواع کمدی، داشبوردی، ام دی اف و … بخش بندی می گردند. همچنین قفل کمد و کابینت را می توان به انواع تک پله ، دو پله، نوع زبانه قفل ها و نوع کلید تقسیم نمود.

انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل فرمان :

یکی از قفل هایی که جهت ایمن شدن اتومبیل استفاده زیادی می شود قفل فرمان است که از یک میله بلند ایجاد شده است که به روی فرمان نصب شده و از جابه جا شدن آن جلوگیری می کند.

انواع قفل و قیمت آن

قفل پدال:

یکی دیگر از مواردی که می توان علاوه بر قفل فرمان برای محافظت از اتومبیل ها اضافه نمود، قفل پدال است که از دو چنگک به علاوه میله بلند، ایجاد شده است. در زمان بسته شدن این قفل، چنگک‌ها در پشت پدال رفته و آن را قفل می کنند که امنیت بسیاری عالی را برای خودروها خواهد داشت.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار


قفل زاپاس :

قفل زاپاس یا زاپاس بند طوری طراحی شده است که از دو صفحه یک میله و قفل ایجاد شده و از زاپاس لاستیک شما محافظت می کند.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار

قفل دوچرخه :

قفل دوچرخه نوعی به نام D دارد که خیلی مقاوم هستند و در برابر وسایل برشی بسیار پایداری دارند. نوع دیگر قفل دوچرخه زنجیری است که در رایج ترین نوع آن حساب می گردد. قفل کابلی دوچرخه هم یک قفل سبک است ولی چون زود بریده می شود توصیه نمی گردد.

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار


قفل کتابی :

قفل کتابی مشابه مکعب است که یک سیلندر میله ای دارد که با باز و بسته شدن این قفل سیلندر یا مغزی آن نیز باز و بسته می شود. قفل های کتابی درانواع کلیدی، برقی و رمزی باشد و بیشتر در درب مغازه ها و پاساژ ها استفاده می گردد.

قفل های کتابی

معرفی انواع قفل و قیمت آن در بازار
کلیدواژه‌ها:    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *